Gekocht via eBay? Is ook een winkel...quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:41 schreef bokkepoot het volgende:
Toch knap dat een je een broek die je een paar maanden geleden gekocht hebt...En dat terwijl het model al jaren uit de running is
http://link.marktplaats.nl/481765302
Klote man! Ben ook lang opzoek geweest naar een nieuwe..quote:Op donderdag 8 september 2011 13:40 schreef Stante het volgende:
[..]
Dankjewel voor de tip man! Helaas hebben ze die inderdaad ook NET niet in mijn maat, alleen maar 32/34fucking treurig dat net precies die 33/34 nergens te vinden is
Ik zal zo een foto maken. :pquote:
Hoi ik ben het kijken en wil eind van deze maand een nudie halen. Alleen twijfel tussen een SJ en GT.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:08 schreef SatanicWarrior het volgende:
Mijn nieuwe Nudie Grim Tim Dry Stretch Selvage 32x32
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Graag. Ik heb em zelf ook alleen bijna niet gedragen nog.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:25 schreef LSDreamer het volgende:
Langzaam maar zeker begint mijn Average Joe Dry Organic Selvage te faden. Ik zal binnenkort maar weer eens wat foto'tjes schieten
En terecht, gezien je een paar Momo's hebtquote:Op zondag 18 september 2011 16:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Graag. Ik heb em zelf ook alleen bijna niet gedragen nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |