quote:Op zondag 5 juni 2011 18:10 schreef Mylene het volgende:
Ik heb even gekeken aan de binnenzijde, Loose Frank staat er.
Die lui hebben er kennelijk dus geen benul van van dat ze wel wat meer waard zijn dan ¤ 6,50.
Echt hè?quote:
Ik zou dan een prewash Average Joe nemen met een beetje dikke stof. Die zitten echt heerlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:57 schreef Pollore het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje en sinds ik de laatste tijd uit me broeken begin te scheuren met werk etc. en ik nu weer is geld heb wordt het ook tijd om een mooie aan te schaffen. Alleen dan is de vraag wat raden jullie aan om een beetje mee te beginnen en niet belachelijk duur is?
Ik hou een beetje van normaal postuur broeken dus niet slim en niet te wijd en het zou handig zijn als de broek tegen een stootje kan aangezien ik er vaak over de grond mee schuif.
edit: Ik ben tamelijk lang (1.95) en neem normaal altijd lengte maat 36 met broeken aka g-star/replay. Heb ik niet een probleem met de nudies ofzo dat die te kort zijn? Ik vind het namelijk echt vreselijk uitzien als een broek net aan de schoenen raakt maar wanneer je fietst het net lijkt alsof je een 3/4 broek aan hebt.
Niks prewash, ik wil 'm aan de dry hebben.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zou dan een prewash Average Joe nemen met een beetje dikke stof. Die zitten echt heerlijk.
Met de kans dat ie mislukt, krimpt of wat dan ook... Ik wil een broek hebben waarvan ik zeker weet dat ie perfect zit als ik er ¤100,- aan uitgeef, die zekerheid zal een dry je nooit geven.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:42 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Niks prewash, ik wil 'm aan de dry hebben.
Gaat het om een dry of een pre-wash?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:02 schreef Neraice het volgende:
Ik ben van plan om een Nudie Slim Jim te kopen. Had een 28/32 gepast en die zat vrij strak maar was wel nog aan te krijgen. Klopt het dat dit nog een beetje rekt? En verandert er nog iets in de lengte?
Das is heel erg klote dan.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:51 schreef Captainp00face het volgende:
Kak, mijn Slim Jim is vanaf het kruis ruim 30cm naar beneden uitgescheurd..
u go hard in the paintquote:Op zondag 19 juni 2011 15:51 schreef Captainp00face het volgende:
Kak, mijn Slim Jim is vanaf het kruis ruim 30cm naar beneden uitgescheurd..
SJ's zijn vrij berucht qua kruizen die kapot gaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:41 schreef cafpow het volgende:
hoi allen,
Ik wil een nudie dry gaan kopen. En twijfel tussen een slim jim en average joe. Nu fiets ik veel en soms ook lange afstanden en vraag me af of een slim jim dan wel een goed idee gezien de problemen met het kruis die vaak kapot gaat.
Wat lijkt jullie dan beter een slim jim of average joe? Of een slim jim gewoon ipv een maat kleiner gewoon de juiste maat te kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |