volgende keer zelf openenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:09 schreef revolutionx het volgende:
een zwarte?
duidelijk nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:11 schreef martijnnum1 het volgende:
http://www.contextclothing.com/brands/nudie/reg_ralf_thread.php#
dry of niet?
Ik heb mijn RR ook kapot gelopen aan de achterkant maar dat boeit me vrij weinig. Het geeft aan dat ik de broek veel heb gedragen en het past wel bij de rest van de broek aangezien het een Indigo thread washing is met gaten vlekken erin etc. Ziet er zeker gaaf uit alleen nu is het kruis helemaal kapotquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:56 schreef fr0x het volgende:
heb me regular ralf nu ff uit laten waaien beetje robijn refresh op gespoten ruikt weer lekker enz zal binnekort wel foto maken
baal alleen dat ik steeds op me pijpen loop gvd
Doe maar even foto'squote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:54 schreef roelvdlende het volgende:
Iemand interesse in een ongedragen Regular Ralf Coated 32-32??
Ik heb hem bij nudie jeans gekregen, maar het is niet echt mijn model vandaar dat ik hem verkoop!
Zeer mooie en unieke wassing...!!![]()
Interesse of foto's zien? stuur me dan even een PM met je mail!
in emmen naast de scapino zit een kleermaker voor 15 eu maakt ze het. ook gebuert met mn replay en die is nogsteesd goedquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:28 schreef don-diablo het volgende:
Mijn RR indigo heeft nu echt een groot gat bij het kruisdamn... En ik heb geen idee hoe het te fixen. Ik zal nog wel een fotootje maken.
Goeie schoenen erbijquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:36 schreef Erotica_ het volgende:
Fucking onduidelijke foto'sPech gehad
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Slim Jim bij de weg
Nee, anders was het wel een dry geweest. Lezenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:18 schreef martijnnum1 het volgende:
[..]
heeft het wel zin om deze broek niet te wassen dat hij dan veranderd na een halfjaar ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |