wat hij zegt, een dry moet je nieuw kopen, niet 2dehands (ivm met dat het zich naar je eigen lichaam gaat vormen en die shizzle)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:58 schreef revolutionx het volgende:
die broek is eigenlijk niets meer waard...
nu fatsoenlijke picsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:35 schreef gfo het volgende:
Ik zal maar eens het goede voorbeeld geven
zaterdag 22 juli
[afbeelding]
Dinsdag 22 mei
[afbeelding]
beide nu 1x gewassen (gisteren) beide op 40 graden met een klein beetje wasmiddel verkort wasprogramma.. en natuurlijk 2x een programma gedraaid
jupz.. 40 graden gewassen naar 10 maandenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:20 schreef don-diablo het volgende:
SJDG neem ik aan?
ziet er stoer uit, kan niet wachten om mn ES te wassen. En die gaat strax op 60 graden gewassen worden.
Die is echt mooi gewordenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:15 schreef gfo het volgende:
[..]
nu fatsoenlijke pics
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed broekje. Hij heeft volgens mij wel pleken die wat meer "dry" zijn dan de rest. Maar dat zal in de loop van de tijd wel "slijten".quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:53 schreef fractalis het volgende:
Vanmiddag een Average Joe "slightly used" op de kop getikt voor weinig bij de Rode Winkel.![]()
Mag ik die wassen of blijft ie mooier als ik daar even mee wacht?
Klopt, vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:35 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij wel pleken die wat meer "dry" zijn dan de rest.
haha ik ook,quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:53 schreef fractalis het volgende:
Vanmiddag een Average Joe "slightly used" op de kop getikt voor weinig bij de Rode Winkel.![]()
Mag ik die wassen of blijft ie mooier als ik daar even mee wacht?
haha kerel, nog een keer: het is geen dry dus die kan je gewoon wassen. doe nou niet net alsof het een dry isquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:09 schreef fractalis het volgende:
en thanks gfo, maar zal 'm voorlopig toch maar even bij de wasmachine vandaan houden.![]()
ahha idd heb ook zon figuur ik de klas zittenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:37 schreef revolutionx het volgende:
[..]
haha kerel, nog een keer: het is geen dry dus die kan je gewoon wassen. doe nou niet net alsof het een dry is
mijn sjdj vorige week gehaald.
super chill,quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:17 schreef Stansfield het volgende:
Hoe valt het model eigenlijk?
klopt het is geen dry maar alsnog, als je je jeans wast wordt hij altijd wel iets korter o.i.d.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:37 schreef revolutionx het volgende:
[..]
haha kerel, nog een keer: het is geen dry dus die kan je gewoon wassen. doe nou niet net alsof het een dry is
mijn sjdj vorige week gehaald.
[afbeelding][afbeelding]
PMquote:Op maandag 28 mei 2007 20:47 schreef Luie-princes het volgende:
Toevallig iemand die mijn Even Steven organic dry wil overkopen?
20 keer gedragen en 1 keer gewassen.
Dus hij zit een beetje als de ES als ik dit zo lees?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:47 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
super chill,
hij is naar mijn gevoel lager dan een RR en dat vind ik wel chiller,
en de pijp is aan de onderkant ietsie smaller.
gastquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:37 schreef revolutionx het volgende:
[..]
het is inderdaad nooit slim om je broek vaak te wassen, dry of geen dryquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:07 schreef fractalis het volgende:
[..]
gast![]()
Voor de duidelijkheid, droog of niet droog, ik probeer al mijn broeken zo min mogelijk te wassen opdat ze langer mooi blijven...![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:27 schreef Erotica_ het volgende:
Heb een Slim Jim model gekocht![]()
Ik wou eigenlijk geen Nudie's maar ze waren zo mooi![]()
als je hem vochtig maakt en dan weer droog wordt dan is het een echte hoe sneller het droogwordt hoe dryerquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef martijnnum1 het volgende:
hoe kun je zien of je nudie dry is of niet?
wtfquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:55 schreef jovink het volgende:
[..]
als je hem vochtig maakt en dan weer droog wordt dan is het een echte hoe sneller het droogwordt hoe dryer
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:49 schreef gfo het volgende:
[..]
wtf
gewoon in het label kijken.. staat naam van de wassing bv dry of indigo neps/authentic deluxe etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |