Dan moet je het mij iig ff laten weten of je eentje hebt kunnen scoren, want ik wil ook eenquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:25 schreef D.zire het volgende:
ik ga morgen in groningen kijken voor een slim jim dry japan hopelijk vind ik 1:x
Hey revolutionx, ik zal binnenkort (volgende week ofzo) wel ff eentje passen en dan neem ik wel evt contact met je op als het positief is. Hier ligt een pre wash sj en ik kan die passen om te zien of het goed staat etc. Ik hou je wel ff op de hoogte. Als je het ook voor mij evt kan doen dan ben ik zeer dankbaar. Ik maak het geld van te voren over uiteraard.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:04 schreef revolutionx het volgende:
jier in haarlem ligt de SJDJ. laat maar weten welke maat je nodig hebt dan haal ik em en stuur em voor je op.
zou erg relaxt zijn. kunnen we het verder regelen op msn?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:04 schreef revolutionx het volgende:
jier in haarlem ligt de SJDJ. laat maar weten welke maat je nodig hebt dan haal ik em en stuur em voor je op.
Dit boekje is gemaakt voordat de ss uitwas.. dus het is waarschijnlijk een regular ralf.. maar het kan ook nog evt een flare glenn zijn.. (dusrf ik niet zeker te zeggenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:41 schreef revolutionx het volgende:
dirkjan, als ik het goed heb is dat de sraight sven
Zo wil ik uiteindelijk ook dat mijn sjdb's eruit komen te zien. Heb hem nu twee maanden gedragen alleen hij fade heel erg traag! alleen de portomonnee is goed te zienquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:25 schreef mercurial3 het volgende:
elke wash is weer ietsie anders,
heb ff wat pics opgezocht.
NOTE: deze heb ik gwn van internet geplukt.
slim jim dry black:
[afbeelding]
Ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:35 schreef gfo het volgende:
Ik zal maar eens het goede voorbeeld geven
zaterdag 22 juli
[afbeelding]
Dinsdag 22 mei
[afbeelding]
beide nu 1x gewassen (gisteren) beide op 40 graden met een klein beetje wasmiddel verkort wasprogramma.. en natuurlijk 2x een programma gedraaid
de rechter is een dry japan en de linker een greycast.. beide slim jimquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:17 schreef revolutionx het volgende:
bijna een jaar niet gewassen? zal wel lekker gestonken hebben in je kamer. welke is die rechte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |