pm die sjappo's danquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:31 schreef gfo het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom ze niet mijn plaatje in de op zetten die ik al tig keer heb gepost.. daarop stonden alle modelen uitgetekend hoe ze vallen..
Omdat de gene die het laatste bericht post in het oude topic gewoon de OP kopieerd in het nieuwe topic. Dan moet je volgens mij schatje pm-en of ze dat kan toevoegen of de persoon die de op gemaakt heeft. Of zelf natuurlijk de OP maken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:31 schreef gfo het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom ze niet mijn plaatje in de op zetten die ik al tig keer heb gepost.. daarop stonden alle modelen uitgetekend hoe ze vallen..
ja, en wanneer die niet in je maat ligt kunnen ze hem bestellen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:24 schreef revolutionx het volgende:
ligt de ES dry nog in de rode winkel in utrrecht?
mooi, dan ga ik morgen even kijken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:25 schreef Stansfield het volgende:
[..]
ja, en wanneer die niet in je maat ligt kunnen ze hem bestellen.
dikke bullshit! was vandaag dus om de ES te halen. dik uur reizen en werd nog extra teleurgestelt toen ze em neit hadden EN hem ook niet konden bestellen! wel vette riem gescoord van yummy industries:quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:25 schreef Stansfield het volgende:
[..]
ja, en wanneer die niet in je maat ligt kunnen ze hem bestellen.
Ja ik heb een dryquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:28 schreef mercurial3 het volgende:
dan heeft hij een greycast en heb jij een dry?
Vaag. Misschien dat nudie hem dan niet meer levert. Want het was gewoon mogelijk voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:09 schreef revolutionx het volgende:
[..]
dikke bullshit! was vandaag dus om de ES te halen. dik uur reizen en werd nog extra teleurgestelt toen ze em neit hadden EN hem ook niet konden bestellen! wel vette riem gescoord van yummy industries:
[afbeelding]
en de SJDJ in adam gehaald. zal morgen foto's posten
Wat heb je betaald voor die riem?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:09 schreef revolutionx het volgende:
[..]
dikke bullshit! was vandaag dus om de ES te halen. dik uur reizen en werd nog extra teleurgestelt toen ze em neit hadden EN hem ook niet konden bestellen! wel vette riem gescoord van yummy industries:
[afbeelding]
en de SJDJ in adam gehaald. zal morgen foto's posten
nudies beginnen bij ¤ 99,95 volgens mij, en dat kan wel oplopen tot ¤ 200+quote:Op maandag 28 mei 2007 14:35 schreef brian99 het volgende:
wat kost een nudie broek ongeveer.. zeg maar als ie nog niet afgeprijsd is.? en wat kost een replay en een diesel als ze niet afgeprijsd zijn?
je moet een foto maken van je thinn finn, ik ben wel benieuwd hoe die staat namelijkquote:Op maandag 28 mei 2007 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nudies beginnen bij ¤ 99,95 volgens mij, en dat kan wel oplopen tot ¤ 200+
Replay ergens rond de ¤130,00 maar dat kan ook oplopen tot ¤200+ en diesel verschilt ook wel aangezien je broeken van ¤100 en van ¤300 hebt van diesel
goed idee ^^ ben net onder de douche vandaan en ik zal hem even aandoen en een foto makenquote:Op maandag 28 mei 2007 17:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
je moet een foto maken van je thinn finn, ik ben wel benieuwd hoe die staat namelijk
Mooie broek, en die schoenenquote:Op maandag 28 mei 2007 18:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[afbeelding]
ik moet even een keer de camera van mn stiefvader pakken, die maakt tenminste goede foto's itt mijn samsung
jup vans ja ^^quote:Op maandag 28 mei 2007 18:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Mooie broek, en die schoenenVans?
heb je wel goeie schoenen dr bij uitgezochtquote:Op maandag 28 mei 2007 18:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[afbeelding]
ik moet even een keer de camera van mn stiefvader pakken, die maakt tenminste goede foto's itt mijn samsung
dankuquote:Op maandag 28 mei 2007 19:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
heb je wel goeie schoenen dr bij uitgezochtIk draag ook altijd Vans slip ons onder mn Even Steven. De TF past mij niet
Mn benen zijn te groot door het sporten lol
Dat is mn andere paar die ik er onder draag hahahquote:Op maandag 28 mei 2007 19:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
danku![]()
ja slip ons staan dr echt mooi onder(net als allstars btw)
hahaquote:Op maandag 28 mei 2007 19:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat is mn andere paar die ik er onder draag hahah
Nou alweer flauw van??quote:Op maandag 28 mei 2007 20:47 schreef Luie-princes het volgende:
Toevallig iemand die mijn Even Steven organic dry wil overkopen?
20 keer gedragen en 1 keer gewassen.
Ik heb er maar 3 op moment, komt binnenkort nog een 4e bij. Ik heb een Regular Ralf tear indigo, een Straight Sven Blue Black tear, en een Even Steven organic dry. Wil binnenkort nog een Slim Jim dry greycast bij hebben.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha![]()
wat voor nudie broeken heb jij allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |