wat hij zegt, een dry moet je nieuw kopen, niet 2dehands (ivm met dat het zich naar je eigen lichaam gaat vormen en die shizzle)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:58 schreef revolutionx het volgende:
die broek is eigenlijk niets meer waard...
nu fatsoenlijke picsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:35 schreef gfo het volgende:
Ik zal maar eens het goede voorbeeld geven
zaterdag 22 juli
[afbeelding]
Dinsdag 22 mei
[afbeelding]
beide nu 1x gewassen (gisteren) beide op 40 graden met een klein beetje wasmiddel verkort wasprogramma.. en natuurlijk 2x een programma gedraaid
jupz.. 40 graden gewassen naar 10 maandenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:20 schreef don-diablo het volgende:
SJDG neem ik aan?
ziet er stoer uit, kan niet wachten om mn ES te wassen. En die gaat strax op 60 graden gewassen worden.
Die is echt mooi gewordenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:15 schreef gfo het volgende:
[..]
nu fatsoenlijke pics
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed broekje. Hij heeft volgens mij wel pleken die wat meer "dry" zijn dan de rest. Maar dat zal in de loop van de tijd wel "slijten".quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:53 schreef fractalis het volgende:
Vanmiddag een Average Joe "slightly used" op de kop getikt voor weinig bij de Rode Winkel.![]()
Mag ik die wassen of blijft ie mooier als ik daar even mee wacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |