ik wel.quote:Op zondag 30 september 2007 22:10 schreef Huppelei het volgende:
Ik denk dat ik maar even geen tvp plaats!
idd, mn sjdj meurt nou echt, niet te zuinigquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:50 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Jazeker, eigenlijk vooral tijdens het uitgaan want daar wordt ie uiteindelijk héél mooi van en dan boeit het niet zo als die stinkt![]()
hang hem eens in de badkamer wanneer je een goede hete douche neemt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
idd, mn sjdj meurt nou echt, niet te zuinigwel buiten gehangen, maar hij stinkt nog steeds
![]()
i know, wel eens gedaan met mn esodquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:42 schreef grasmat het volgende:
[..]
hang hem eens in de badkamer wanneer je een goede hete douche neemt.
RUIM DIE TERINGZOOI IS OP!quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:26 schreef QQelleQ het volgende:
Zoals belooft aan het eind van het vorige topic een foto van mij en mn RR Dry Greycast...Excuses voor de slechte kwaliteit maar de foto is met mn mobiel gemaakt zodra ik het kabeltje van mn camera heb gevonden volgen betere pics..
![]()
[afbeelding]
geen idee, heb em iig nog niet eerder ergens gezien.. hij is wel errg gaaf btwquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:36 schreef Luie-princes het volgende:
Wie weet waar ik deze broek kan halen, behalve dan op die site.:
http://www.fos5.com/straight_sven_dry_copper.php
Mijn maat hebben ze niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |