mij dus ook, al zou ik er wel graag weer eentje willen hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:40 schreef Vale17 het volgende:
Ik heb hem ook..
Alleen bij mij denkt iedereen dat ik met kofie heb geknoeid :S
Heb hem eigenlijk ook nooit meer aan, af en toe nog wel eens..
Maar heb deze ook 2 jaar geleden gekocht, volgens mij vind je deze nergens meer.. Lijkt mij te oud om nog ergens in de aanbieding te liggen..
ja ook aan mij graagquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:02 schreef JopJuh het volgende:
Average Joe Dry Black Selvage gekocht, zit onwijs lekker.
P.s
Als iemand die RR tear indigo ergens te koop ziet of wat dan ook, melden aub !

Wat vind jij een klein prijsje?quote:Op zondag 23 september 2007 15:22 schreef Luie-princes het volgende:
Iemand geinteresseerd in een Straight Sven black blue maat 33/32? Is maar een paar keer gedragen en gewoon gewassen.
En ik heb ook nog steeds de Even Steven Organic Dry maat 32/32 ook gewassen, te koop.
Ze mogen voor een klein prijsje weg.![]()

Ik snap er niet veel van maar volgens mij wil je weten of die nudiewallets er al zijn?? Op de site van nudie staan ze bijcollectie. En alleen de zwarte zijn te koop bij de meeste winkels in nederland.quote:Op zondag 23 september 2007 22:03 schreef De_Brandweer het volgende:
oh dan mag het.
maar 1 zon boy hier had het over nudie wallets die in utka besteld waren ofzo zijn die er al en zo ja in welke kleuren want ik moet zon tan2 spange wallet voor al mn cashmoney jewaids.
M'n pinpas is kapot en nu loop ik de hele tijd met een dik pak geld en dat is kut zonder portofuille (of hoe je dat ook schrijft)

die moet ik zelf maar weer eens checken als ik weer in grunn ben (ben er nu TE lang niet meer geweest)quote:Op donderdag 27 september 2007 16:47 schreef JAY-T het volgende:
Of EBB 18 (Oude Ebbingestraat)

mennn d.zire ik ben nu al meer als 1,5 jaar nie in grunn geweestquote:Op donderdag 27 september 2007 18:36 schreef D.zire het volgende:
ben je daar nog niet geweest don?tis toch wel DE denim winkel van de stad

zal me aan de reet roesten ik wil niet eens weten hoe dat ding heet,quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:43 schreef Xaverius1337 het volgende:
@ jovink.. broek met burberry printje?is de tight john long gay check

dope, ben benieuwd hoe die er uit ziet. maak anders eens een foto, evt met loose frank als je die nog hebt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:27 schreef Japin het volgende:
Een paar jaar na mijn eerste nudie toch weer overstag gegaan. average joe oldie gekocht bij bendorff. Erg zware stof, wel fijn want mijn (stok)oude loose frank sleet echt snel. Deze voelt veel beter en dikker aan.

Jazeker, eigenlijk vooral tijdens het uitgaan want daar wordt ie uiteindelijk héél mooi van en dan boeit het niet zo als die stinktquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:00 schreef QQelleQ het volgende:
Dragen jullie je nudie ook gewoon met uitgaan? Ben een beetje bang voor de gevolgen van bier en zo ..

Die heb ik nog wel, maak morgen wel even een foto. Frank overigens na 2 jaar expres een beetje verneukt omdat hij veel te baggy zat. Gewassen op 90 graden, alleen even om te kijken wat er zou gebeuren. Maar het hele slijtageproces valt een beetje tegen bij zo'n baggy broek.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
dope, ben benieuwd hoe die er uit ziet. maak anders eens een foto, evt met loose frank als je die nog hebt.ja mijn rrti sleet ook veel te snel. had em 2 jaar maar droeg em in het begin bijna nooit. toch snel stuk gegaan. krijg je met een stage op een kantoor waar je vaak alleen maar zit

Maat 28/32 zit baggy?? Hoe groot was dan die broek die je leende? Wat een kleine huisgenoot moet dat zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:00 schreef QQelleQ het volgende:
Ik ben sinds vorige week de trotse eigenaar van een Regular Ralf Dry Greycast, maat 28/32. Wel een beetje aan de baggy kant maar daarvoor wilde ik hem ook hebben (ben een vrouwtje). Ik "leende" hiervoor vaak de nudie van mn huisgenoot (mannetje) maar die flipte volledig toen hij er achterkwamNu ik me er een beetje in verdiept heb lijkt het me dat ook wel terecht
Zal binnenkort ook even een foto posten! Dragen jullie je nudie ook gewoon met uitgaan? Ben een beetje bang voor de gevolgen van bier en zo ..

Ik ben maar een klein meisje hequote:Op zaterdag 29 september 2007 19:16 schreef Thracier het volgende:
[..]
Maat 28/32 zit baggy?? Hoe groot was dan die broek die je leende? Wat een kleine huisgenoot moet dat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |