Nu heb ik toch geen dikke polsen, vrij dun zelfs, maar net gemeten en de omtrek van mijn pols is toch echt circa 17 centimeter. Dan lijkt met dit toch een vrij kleine/korte armbandquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:04 schreef Gerard-Joling het volgende:
Afmetingen armband: 13,5 cm lang en 4 cm breed
armband is 13,5 cm langquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:19 schreef Rutger_83 het volgende:
[..]
Nu heb ik toch geen dikke polsen, vrij dun zelfs, maar net gemeten en de omtrek van mijn pols is toch echt circa 17 centimeter. Dan lijkt met dit toch een vrij kleine/korte armband![]()
Tuurlijk wel, armband gaat toch om de omtrek van je pols heenquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:28 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
armband is 13,5 cm langis dus niet de omtrek..
Sorryquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:29 schreef Markster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, armband gaat toch om de omtrek van je pols heen
Goed excuusquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Sorryje hebt gelijk, is het bier
![]()
Nee sorry, kan hier dus niks over zeggenquote:Op zondag 30 september 2007 20:57 schreef PAA-053 het volgende:
Heb je meer Nudies ter vergelijking? Ik heb een Low Slim Jim 32 32.........dat is dus bij de taille 1tje groter.
+/- 41 cm!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:46 schreef Norbertus007 het volgende:
Hoe breed is de bovenkant van de broek? Heb eventueel interesse.
Zou je je PM kunnen inschakelen zodat ik je mijn email via de PM kan sturen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:06 schreef Gerard-Joling het volgende:
Prima bod, eenmaal andermaal wie biedt meer?
Staat genoteerd SWarrior, biedt er niet snel iemand meer dan is hij voor jou, simpel!! Ik zou graag alvast je email mogen ontvangen voor de verdere afhandeling?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |