mij dus ook, al zou ik er wel graag weer eentje willen hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:40 schreef Vale17 het volgende:
Ik heb hem ook..
Alleen bij mij denkt iedereen dat ik met kofie heb geknoeid :S
Heb hem eigenlijk ook nooit meer aan, af en toe nog wel eens..
Maar heb deze ook 2 jaar geleden gekocht, volgens mij vind je deze nergens meer.. Lijkt mij te oud om nog ergens in de aanbieding te liggen..
ja ook aan mij graagquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:02 schreef JopJuh het volgende:
Average Joe Dry Black Selvage gekocht, zit onwijs lekker.
P.s
Als iemand die RR tear indigo ergens te koop ziet of wat dan ook, melden aub !
Wat vind jij een klein prijsje?quote:Op zondag 23 september 2007 15:22 schreef Luie-princes het volgende:
Iemand geinteresseerd in een Straight Sven black blue maat 33/32? Is maar een paar keer gedragen en gewoon gewassen.
En ik heb ook nog steeds de Even Steven Organic Dry maat 32/32 ook gewassen, te koop.
Ze mogen voor een klein prijsje weg.![]()
Ik snap er niet veel van maar volgens mij wil je weten of die nudiewallets er al zijn?? Op de site van nudie staan ze bijcollectie. En alleen de zwarte zijn te koop bij de meeste winkels in nederland.quote:Op zondag 23 september 2007 22:03 schreef De_Brandweer het volgende:
oh dan mag het.
maar 1 zon boy hier had het over nudie wallets die in utka besteld waren ofzo zijn die er al en zo ja in welke kleuren want ik moet zon tan2 spange wallet voor al mn cashmoney jewaids.
M'n pinpas is kapot en nu loop ik de hele tijd met een dik pak geld en dat is kut zonder portofuille (of hoe je dat ook schrijft)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |