Maar stiekem kriebelt het wel om hem te kopen.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik kijk over een paar dagen weer. Het is niet dat ik em echt nodig heb natuurlijk.
Zo erg is het echt niet. M'n momo is veel te tof. Het raw dragen doet et em en hij is nog steeds een fluffy her en der.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:06 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Maar stiekem kriebelt het wel om hem te kopen.
Thanks, nu zit ik weer met dit deuntje in m'n kop.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zo erg is het echt niet. M'n momo is veel te tof. Het raw dragen doet et em en hij is nog steeds een fluffy her en der.
Ik nietquote:Op zondag 24 juli 2011 22:17 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Thanks, nu zit ik weer met dit deuntje in m'n kop.![]()
Price and availability...quote:Op zondag 24 juli 2011 22:25 schreef M1stral het volgende:
Who needs Nudies when there are Momo's anyway?
Don heeft er een..quote:Op maandag 25 juli 2011 22:26 schreef Seam het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met Red Selvage?
Hehe heb inderdaad de GT op het oogquote:Op maandag 25 juli 2011 22:27 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Don heeft er een..![]()
Ga je een GT halen?![]()
Ik heb em 'gewoon' in waist 32 zoals m'n momo ook is. Je zou het beste even moeten meten of passen. Zijn wel relaxt. GT fade wel beduidend toffer dan de mijne omdat het een slimmere fit is immers.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Hehe heb inderdaad de GT op het oogLeuk prijsje, maar ik ben benieuwd of het extra geld de moeite waard is. Volgens mij vallen de Red Selvages ook meestal wat groter uit dan normaal, dus dat wil ik ook even checken
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Hehe heb inderdaad de GT op het oogLeuk prijsje, maar ik ben benieuwd of het extra geld de moeite waard is. Volgens mij vallen de Red Selvages ook meestal wat groter uit dan normaal, dus dat wil ik ook even checken
Mijne is ook gedownsized. M'n true waist is opgemeten 33 namelijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Op meinnudies waren er al enkele die gedownsized hadden..
Ja downsizen doe ik sowieso wel, maar de vraag is of ik 1 of 2 maten kleiner pak. Ik pak denk ik gewoon 1 maatje kleiner, bij mijn TFDBC pakte dat ook precies goed uit.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Op meinnudies waren er al enkele die gedownsized hadden..
Ik zou denken dat 1 genoeg is. Gozer in ebb18 heeft hele mooie progress op de zijne dus potentie is er zeker.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja downsizen doe ik sowieso wel, maar de vraag is of ik 1 of 2 maten kleiner pak. Ik pak denk ik gewoon 1 maatje kleiner, bij mijn TFDBC pakte dat ook precies goed uit.
quote:Yeah, definitely go down one size; this pair runs big. If you size down one you'll get a similar-looking fit, but be warned: unlike Finns, there's no stretch in the GTDRS, so they're more uncomfortable at first. But after they're broken in, it's no problem.
Broken in is het stadium waarin de denim verkeerd, nadat deze volledig gevormd is naar je lichaam en de stijfheid er zo goed als uit is.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:58 schreef Seam het volgende:
Vraagje: wat wordt hier precies bedoeld met broken in?
[..]
Stretch is dus meer dat de broek zelf altijd al rekbaar is en broken in is dat het door het vele gebruik op de plaatsen waar het het meest gerekt wordt opgerekt. Begrijp ik dat zo goed?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:20 schreef M1stral het volgende:
[..]
Broken in is het stadium waarin de denim verkeerd, nadat deze volledig gevormd is naar je lichaam en de stijfheid er zo goed als uit is.
Niet aangehad. Vriend van me wou er afgelopen zaterdag een passen en toen die de prijs zag had die em teruggegooid. 180 euro voor een pre wash van Nudie is imo (en die van hem) veel te duur.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Iemand hier al eens een Hank Rey aangehad? Lijkt me wel een mooi model. Hij zou vergelijkbaar moeten zijn met AVJ maar de pijpen lopen naar beneden smaller.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:41 schreef bokkepoot het volgende:
Een Nuide RRDS![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de wazige foto's..Camera is dood nu![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |