Ik kijk in MyAt en zag dat ie dicht was met als laatste een vrij 'onbekende'. Dacht al wel dat iemand anders het moest doenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:43 schreef don-diablo het volgende:
hahaha maak ik er ook net een aan aangezien niemand het deed
quote:Ook maar m'n eerste nudie gekocht![]()
HIj is alleen iets te lang. Hoeveel krimpt ie nog in de was (Average Joe dry)? Ik twijfel of ik 'm nu al korter moet laten maken... aan de andere kant heb ik ook niet veel zin om een veel te lange broek een aantal maanden te dragen![]()
AJ, hoor ik zelf niet zo veel over. Wat voor een model is dat, staat niet in dat overzichtje in de OP.quote:
ga ik even mee prutsenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:49 schreef don-diablo het volgende:
Maar dat van de OP in een wiki vind ik een goed idee Gordon.
Mooie broekquote:Op maandag 18 juni 2007 20:51 schreef Tano_Stargazers het volgende:
Hij staat op Mynudie omschreven als:
A Regular Ralf/Alf top with a slimmer leg
HIer een maat te klein (niet mijn foto)
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe lang heb je ze niet gewassen? En ik neem aan dat je het op 40 graden hebt gewassen aangezien ze nog best donker zijn?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:04 schreef sarlo het volgende:
crosspost
blegh had an accident at work yesterday with my japans.. there was vinegar and feta cheese all over my jeans and it smelled like a wet dog.. so i had to wash them
sorry for the moved pics but i have no tripod or something like that :lol:
(sharpenthen because of the blur i created)
post wash:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb ze sinds vorig jaar juli.. 1 cold soak en 1 was @ 60cquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hoe lang heb je ze niet gewassen? En ik neem aan dat je het op 40 graden hebt gewassen aangezien ze nog best donker zijn?
bijna een jaar dus.. Nie slecht.. Mijn ES voelt vettig aan op de benen, alsin ik veeg mn handen er vaak aan afquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:22 schreef sarlo het volgende:
[..]
ik heb ze sinds vorig jaar juli.. 1 cold soak en 1 was @ 60c
gast, thin finn drys liggen bij de rode winkel in voorraadquote:Op maandag 18 juni 2007 23:36 schreef jovink het volgende:
ow ow ow wat een feestnee grapje tvp fo sho morgen die thinn finn maar fixen dan maar geen dry
gast, zal best maar daar woon ik weete ik veel hoeveel km vandaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:53 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
gast, thin finn drys liggen bij de rode winkel in voorraad
Amersfoort of Utrecht is denk ik het dichste bij voor jou. Heb je wel een dry gehaald dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:39 schreef jovink het volgende:
[..]
gast, zal best maar daar woon ik weete ik veel hoeveel km vandaanheb m vdnaag gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |