Elke dag hier, smerig man, allemaal bacteries en viezigheidjes, jakkes.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:23 schreef don-diablo het volgende:
Ik was m'n broeken twee keer per week. Zo'n stinkende bende KAN toch niet stelletje viezeriken.
Ja wie betaalt er nu 300 euro voor een broek die je geen eens mag wassen...Vieze hipstersquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:23 schreef don-diablo het volgende:
Ik was m'n broeken twee keer per week. Zo'n stinkende bende KAN toch niet stelletje viezeriken.
Beter van niet. Bloed altijd wel indigo ongeacht temperatuur.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:08 schreef MrSweets het volgende:
[..]
De vriezer hmmm nee nog niet.
Maar wassen koud geen goed idee ?
Oh dat is niet leuk, volgende keer nog strakker kopen en nu maar n riem dragen.quote:
Kan zijn, maar probeer de vriezer een dag of twee. Helpt vaak wel en een dry koop je doorgaans een maat te klein ivm het uitlopen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:16 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Oh dat is niet leuk, volgende keer nog strakker kopen en nu maar n riem dragen.
Stomerij is dat n optie ?
Durf ik niet te zeggen. Misschien kun je het in het jeans topic vragen. Misschien meer kans dat ze daar wat meer weten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:26 schreef MrSweets het volgende:
Hoe werkt het met stomerij ? stomen gaat de indio er niet uit of wat ? en wordt die dan wel fris en schoon ?
Das een fast Freddy.. Kan ik toch niks mee. Als het een AJ was geweest was het een buy geweest.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:37 schreef bokkepoot het volgende:
http://cgi.ebay.nl/NUDIE-(...)&hash=item2565f627dd
Dry Hemp selvage van 300+ euro voor 130
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |