Dat heb ik met m'n SS. Vriend van me heeft dezelfde en die van hem is helemaal licht geworden door het wassen en die van mij is nog relatief donker en zitten een tweetal vlekken op.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:00 schreef TC03 het volgende:
Ik heb anderhalf jaar geleden een Nudie AJ Used Seagreen gekocht en deze veel gedragen. Nu was deze versleten en kocht ik via Marktplaats een nieuwe (ongedragen). Ik wist niet dat mijn broek zó erg was veranderd t.o.v. het begin.
[ afbeelding ]
Hier zie je dat het toch echt dezelfde broeken zijn:
[ afbeelding ]
Ik heb zelf trouwens de SJ een maatje groter zodat het wat beter om m'n bovenbenen zit. Verschil per persoon. Weet niet of je grote benen hebt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:09 schreef Merkie het volgende:
Als ik altijd 31/34 voor een AJ heb, zal een 31/34 Slim Jim dan ook gewoon goed qua maat zijn?
Nog geen reactie terug gehad, denk dat ze alleen antwoorden op ma-vr tussen 09:00 en 17:00.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:33 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Uiteraard teruggemaild dat ik het zeer slordig vind, en met een uitleg van de situatie. Even afwachten wat voor reactie ze geven...
www.mynudies.comquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:18 schreef LSDreamer het volgende:
na een tijd alleen maar in een Atelier LaDurance Prescott Selvage te hebben gelopen word het weer eens tijd voor een nieuw Nudie project en ik zat vooral te kijken naar de Average Joe Dry Organic Selvage, zijn er hier al mensen die deze broek hebben?
ik weet dat organic langzamer fade maar hoe is het resultaat uiteindelijk?
Nope.. zijn nog geen resultaten van bekend..quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:18 schreef LSDreamer het volgende:
na een tijd alleen maar in een Atelier LaDurance Prescott Selvage te hebben gelopen word het weer eens tijd voor een nieuw Nudie project en ik zat vooral te kijken naar de Average Joe Dry Organic Selvage, zijn er hier al mensen die deze broek hebben?
ik weet dat organic langzamer fade maar hoe is het resultaat uiteindelijk?
Pre-wash? Da's klote. Dry's? Gewoon lekker gaan dragen, rekt vanzelf verder uit!quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:09 schreef LSDreamer het volgende:
had een aantal broeken al een tijd niet gedragen, kom ik er zojuist achter dat ik er een aantal niet meer pas, wtf
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:20 schreef BigSmurf het volgende:
Aangezien ik hem toch niet meer draag.
[TK] Nudie Average Joe Dry Dirt Organic (tagged 32/32)
hehequote:Zeker een leuke broek voor een beginnende jeansliefhebber!
Nee sorry, AJ is mijn model niet en 32 is mij te grootquote:
Helaas.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:48 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee sorry, AJ is mijn model niet en 32 is mij te groot![]()
Doe mij maar SJ of GT
Tight Long John, is net zo skinny als de Thin Finn, alleen niet die lage rise. In dat geval kan je een maatje groter nemen dat ie niet zo strak valt. Wie weet is het een optie.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:38 schreef Nezhi het volgende:
Ik heb een vraagje over mijn toekomstige tweede dryIk zoek iets meer slimfit/tapered dan de Slim Jim met ongeveer dezelfde rise. De Grim Tim lijkt me wel wat, maar de rise is 4 cm langer en dat vind ik niet zo mooi. Zijn er nog andere modellen die ik kan proberen? De Thin Finn vind ik te skinny en naar andere heb ik niet zo gekeken.
Nee, jij bent gewoon dik!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:03 schreef Sinji het volgende:
Zo zo toe maar weer, meer dan 29!! PAPZAK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |