SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door bokkepoot op 05-04-2011 15:27:51 ]Als ook van de sarcastische opmerkingen
Ik heb ook zojuist mijn swatches binnen gekregen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:07 schreef bokkepoot het volgende:
Net een swatch kaartje van artist denim gekregen..
Ziet er zo uit..
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat ik eerst een broek haal in fabric 6 of 7.
En daarna misschien nog 1 in 18
Mijn verlanglijst word steeds groter en groter
Momenteel staan er 17 jeans op
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:22 schreef bokkepoot het volgende:
Ja maar mijn rotaties zijn nu meer welke denim ik de overige 2 dagen van de week draag..
De rest is voor mijn nudie Masa
Over lijstjesKolere wat een lijst..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn huidige lijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Ik heb 6,7,14,16 en 18quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:56 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik heb ook zojuist mijn swatches binnen gekregen!
Ik heb 0,1,7, 14 en 21.
Die #0 (green selfedge) is echt vet, #7 (oranje selfedge) ook. Maar of die #0 ook vet is als de gehele broek zo is, ik weet het nog niet, moet even nadenken, maar zou het graag proberen, erg tof.
En wat vind je van 7 ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:02 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik heb 6,7,14,16 en 18
6 en 7 lijken heel erg op elkaar alleen alleen zijn de witte banen op de achterkant groter bij nummer 6.Die zijn ook kaihara denim. Levi en Lee gebruiken soms ook denim van kaihara.
14 is hetzelfde denim als Wesc gebruikt.Wesc is lastig te faden dus daar verwacht ik niet veel van..
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:22 schreef bokkepoot het volgende:
Ja maar mijn rotaties zijn nu meer welke denim ik de overige 2 dagen van de week draag..
De rest is voor mijn nudie Masa
Over lijstjesDamn wat een lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar ben je wel 30 jaar mee zoet
A
Artistdenim eigenlijk wil ik daar er ook 1 van![]()
Kan je ook alles aanvragen als swatch?
We fear that which we cannot see
Begint op zich te komen nu.. Ik heb ook dezelfde broek alleen die heeft geen progress omdat ik em heel weinig heb gedragen. Hooguit een maand in totaal en bij mij zie je alleen kleurverschil omdat ik die maand dat ik em gedragen had in de zomer was.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:33 schreef Thien het volgende:
Nudie Slim Jim Organic Dry Ecru Emb, 1e dry denim
~5 maanden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg he, achja ik heb nog een leven lang om dat voor elkaar te krijgen..quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:18 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Damn wat een lijstDaar ben je wel 30 jaar mee zoet
A
Artistdenim eigenlijk wil ik daar er ook 1 van![]()
Kan je ook alles aanvragen als swatch?
Ik denk wel dat je wat korting kunt krijgen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:27 schreef don-diablo het volgende:
Als er meerdere broeken van artist denim worden besteld, krijg je dan korting?
Weinig wear voor 5 maanden zeg, ik zie meer op mijn Momo's en dat is toch net een stapje hoger qua kwaliteit. Met andere woorden, Nudie zou sneller moeten faden denk ik zo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:33 schreef Thien het volgende:
Nudie Slim Jim Organic Dry Ecru Emb, 1e dry denim
~5 maanden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat kost zo'n broek? Ik wil ook een zwarte denim en wil weten hoeveel/hoelang ik dan moet sparen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:42 schreef Sinji het volgende:
Na mijn Samurai s710xx wil ik absoluut de zwarte versie aka s710bk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
That's it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |