dat is niks man.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:24 schreef Stante het volgende:
maar zal voor de AJDRS zo'n 140 euro moeten neertellen....
ja hij is zeker wel mooi, ik ben nu met mijn 2e AJDS bezig, die heeft bij mij de voorkeur over een AJDRS aangezien de stof van een AJDS 1 oz. zwaarder is dan van een AJDRS.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:20 schreef Stante het volgende:
Nohhhhh èg wel, 140 euro (incl korting) voor een broek is echt veel geld hoorNeemt niet weg dat hij heel mooi is dus ga er voor sparen ofzo. Blijf gewoon een arme student...
True. Verder verschillen ze niet heel veel geloof ik he? Ik vind de AJDRS wel een mooiere kleur hebben eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:16 schreef SatanicWarrior het volgende:
ik ben nu met mijn 2e AJDS bezig, die heeft bij mij de voorkeur over een AJDRS aangezien de stof van een AJDS 1 oz. zwaarder is dan van een AJDRS.
AJDS = 14,5 oz.
AJDRS = 13,5 oz.
SJ is helemaal niet zo strak. Gewoon een beetje slim. Als je een dry wilt kun je true waist nemen en dan wordt ie naar verloop van tijd baggy en na de 1e wassing normaal tot een beetje baggy is mijn ervaring. Als je een pre wash neemt kun je gewoon true waist nemen. Hangt er dus van af of je een dry of pre wash wilt en hoe je de dry evt wilt gaan dragen. Ga anders naar de winkel en pas wat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:45 schreef Captainp00face het volgende:
Ik wil echt héél graag een Slim jim, alleen heb ik geen zin in een vacuum gezogen broek, moet ik hem dan 1 maatje groter kopen?
Over het algemeen vind ik iets strakker niet erg, maar je hebt strak en je hebt strak, snappie?!
Zoals Don-Diablo al zegt is SJ niet heel slim hoor, verre van een skinny jeans! Als je hem gewoon in je eigen maat koopt (misschien wel 1 maatje korter in lengte maar dat moet je even bekijken in de winkel) valt hij prima. Hij is niet zoals een AJ ofzo, iets slimmer bij de benen. Maar een vacuum gezogen broek zul je niet zogauw krijgenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:45 schreef Captainp00face het volgende:
Ik wil echt héél graag een Slim jim, alleen heb ik geen zin in een vacuum gezogen broek, moet ik hem dan 1 maatje groter kopen?
Over het algemeen vind ik iets strakker niet erg, maar je hebt strak en je hebt strak, snappie?!
Mijn SJ is érg strak, maar het kan ook zijn dat ik de verkeerde maat gekozen heb :$quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
SJ is helemaal niet zo strak. Gewoon een beetje slim. Als je een dry wilt kun je true waist nemen en dan wordt ie naar verloop van tijd baggy en na de 1e wassing normaal tot een beetje baggy is mijn ervaring. Als je een pre wash neemt kun je gewoon true waist nemen. Hangt er dus van af of je een dry of pre wash wilt en hoe je de dry evt wilt gaan dragen. Ga anders naar de winkel en pas wat.
Zou het niet doen, gewoon buiten laten luchten 1 of 2 dagen in de wind is goed genoeg.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:37 schreef Broodje_Baksteen het volgende:
Kan hij wel met in de wasbak gewassen worden want ik wil ook niet stinken
Mooie broek heb je uitgekozen, dat ten eerstequote:Op woensdag 9 juni 2010 17:09 schreef Broodje_Baksteen het volgende:
Mijn SJ is érg strak, maar het kan ook zijn dat ik de verkeerde maat gekozen heb :$
Bedankt voor de informatiequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:10 schreef Stante het volgende:
[..]
Mooie broek heb je uitgekozen, dat ten eerste
Heb je de broek in 'je eigen' maat gekozen? Bedoel dus dat je hem niet een maat kleiner dan normaal hebt gekocht? En is hij in lengte wel goed?
Als hij nu strak zit, hoeft dat in principe geen probleem te zijn. Ten eerste kan een Slim JIm redelijk strak gedragen worden (daarvoor heet hij Slim Jim, zie de website van Nudie), en ten tweede rekken Drys nog redelijk uit waardoor ze uiteindelijk naar je lichaam gaan vormen. Na de eerste wassing (na >6 maanden draagtijd) zal hij wel weer krimpen, maar doe hem dan gewoon meteen aan zodra hij uit de was komt en nog nat is. Dan zal de broek weer opdrogen naar de vorm van je lichaam en uiteindelijk de perfecte pasvorm krijgen.
Mocht je hem nu écht nog te strak vinden, kun je hem ruilen, of hem 'soaken'. Dat doe je door het gedeelte wat nog wat uit moet rekken in water te drenken en hem dan 'uit te rekken'.
Dat is het mooie van Denim; het vormt zich naar je lichaam en valt nog aan te passen als het nat is. Je krijgt dus door zelf wat te passen en meten een broek die echt helemaal 'jij' is
Veel plezier ermee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |