de dry's ja.. Pre wash kun je gewoon wassen net als elke andere broek.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:23 schreef Hijacking het volgende:
wil ik ooit ook nog eens aanschaffen
zijn toch die broeken die je zo weinig mogelijk moet uitwassen ?
nou ja en nee, mn broek is wel heul kapotquote:
Van een dagje buitenhangen gaat de talg en het restant zweet echt niet weg hoor... Ik weet dat je broeken rustig 5 dagen aan kunt als je ze 's nachts lucht, maar zo min mogelijk wassen vind ik dan echt weer minder...quote:Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef D.zire het volgende:
je broek stinkt gewoon niet als je hem een dagje buiten hangt of stoomt:x
Dus stoom je ze...quote:Op maandag 16 juli 2007 14:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Van een dagje buitenhangen gaat de talg en het restant zweet echt niet weg hoor... Ik weet dat je broeken rustig 5 dagen aan kunt als je ze 's nachts lucht, maar zo min mogelijk wassen vind ik dan echt weer minder...
jep idd jammer, wel mooi om te zien hoe snel mensen afhaken als ze het labeltje lezen dat je em 6 maanden niet mag wassenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:09 schreef Vale17 het volgende:
Vorige week weer een nudie gekocht. SJDJ zoals menig mens tegenwoordig.. Beetje jammer dat ze ook bij de M&W liggen..
of een SJ Black, die is ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:30 schreef jovink het volgende:
tvp fo sho thin finn black is ook zeker geil met mooi zwart labeltje achterop
ik heb et laatst et mn ES gedaan. Ik ging douchen en hing em in de douche op en had mn douchedeurtje een beetje openstaan terwijl ik aant douchen was.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:25 schreef D.zire het volgende:
mn japanner fade nu al:P Ik denk dat het komt omdat ik er in werk(magazijn/verkoper). Heb hem nu 4 dagen non-stop aangehad. Denk dat ik hem wel binnenkort ga stomen. Iemand tips hoe ik dat het beste kan doen?
4 dagen is veeeeeels te kort, ik zou het iig niet doen. je moet je jeans dragen tot de stank aan je huid begint te etenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:25 schreef D.zire het volgende:
mn japanner fade nu al:P Ik denk dat het komt omdat ik er in werk(magazijn/verkoper). Heb hem nu 4 dagen non-stop aangehad. Denk dat ik hem wel binnenkort ga stomen. Iemand tips hoe ik dat het beste kan doen?
idd gewoon vaak buiten hangen of doordragenquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:02 schreef denimfanatism het volgende:
[..]
4 dagen is veeeeeels te kort, ik zou het iig niet doen. je moet je jeans dragen tot de stank aan je huid begint te eten
van wie? Ik ga uit dat je niet die vn mij bedoelt. Moet je de collectie van Sarlo zien.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:00 schreef denimfanatism het volgende:
^ik ben benieuwd naar je collectie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |