geen idee, wat had je gepost?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:12 schreef Mr.J het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom mijn post in dit topic is verwijderd?
Bierbuik
wil je er de volgende keer een linkje bij plaatsen aub?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:12 schreef don-diablo het volgende:
Wat draag je vandaag: spam van een user met 1 post. (die).
Is goed. Was online via m'n mobiel dus 'even snel' een reactie achtergelaten.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wil je er de volgende keer een linkje bij plaatsen aub?
scheelt een hoop zoekwerk..
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:17 schreef poolboy85 het volgende:
jij hebt alleen maar vet rond je buik, bah smerige kankerhomo met je buik vol sperma
dan was hij dat in mijn ogen niet, óf ik heb 1 keer teveel op het delete knopje gedruktquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:20 schreef Mini. het volgende:
Waarom is mijn reactie in dit topic verwijderd? Afvallen
Het was gewoon een serieuze reactie.
heb het gefixtquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:46 schreef Rijstkoker het volgende:
Er zijn 2 topics die allebei Afvallen heten.
Afvallen
Afvallen, hoe precies?
Het enige wat wordt verwijderd is persoonlijk geneuzel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:00 schreef Mylene het volgende:
Ja, het zit mij eerlijk gezegd ook al een tijdje niet lekker. Soms heb ik achteraf ook het idee dat ik sommige posts beter had kunnen laten staan, en dat een discussie verplaatsen naar een ander topic niet werkt. Iets wat ik eigenlijk na al die jaren wel zou moeten weten. Ik ga er dus de komende tijd wat losser mee om. Het is ook nu eenmaal zeg maar de aard van het beestje dat mensen het fijne ervan willen weten. Vragen om spontaan advies zie ik wel liever in het discussie topic of desnoods gewoon in een apart topic.
nee, niet specifie3k iets iddquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:30 schreef Natalie het volgende:
Goeiemiddag!
Vraagje: is er ook al zoiets als een huidaandoeningentopic? En dan heb ik het niet specifiek over eczeem oid?
Kan namelijk niet zo snel iets vinden, maar het is toch een breed onderwerp en daarom verbaast me dat een beetje.
Je hebt gelijk, sorry! Ik zie wel dat 133 is overgeslagenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:16 schreef Mylene het volgende:
Dat is al een reeks, zie Topicreeks: LIF: H&M
ik heb 'm gewoon gekoppeld, dat kunnen wij ookquote:Op zondag 26 juni 2011 21:38 schreef don-diablo het volgende:
Zou het sneakers topic gesloten kunnen worden en opnieuw geopend worden door de: "open nieuw topic knop"? Hoeven de volgers niet te zoeken of denken wat er met het topic is gebeurd.
Bedankt nog hiervoorquote:Op zondag 26 juni 2011 22:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb 'm gewoon gekoppeld, dat kunnen wij ook
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Pics only: Wat draag je vandaag gaat weer eens lekker qua reacties btw..
on it, thanksquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:15 schreef Nezhi het volgende:
[..][PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #56 - met heat en zonder geflame
quote:Op zondag 17 juli 2011 09:56 schreef Mylene het volgende:
Thanks voor melden.
TS is weg, kloon van gebande, topic is gedeleted.
Sorry, ik lurkte toevallig in het topic en zag de vraag en heb het veranderd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:17 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! Ik kan niet tellen
Mag dit nummer 30 worden, ipv 31? Thanx!
Make-up tips Topic #30
Dankjewel!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry, ik lurkte toevallig in het topic en zag de vraag en heb het veranderd.
Sorry LIF-modjes. Niet slaan.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry, ik lurkte toevallig in het topic en zag de vraag en heb het veranderd.
Sorry LIF-modjes. Niet slaan.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:53 schreef drumstickNL het volgende:
[Gezond Slank] #1580 - Leuker kunnen we het niet maken
Deze user probeert mij al weken te pesten met vis enzo, graag verwijderen deze post.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:53 schreef drumstickNL het volgende:
Deze user probeert mij al weken te pesten met vis enzo, graag verwijderen deze post.
hoezo, jij hebt die post erna?quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:53 schreef drumstickNL het volgende:
Kan dit aangepast worden?quote:• Je kunt een afspraak maken bij Dr de Ridder. Hij is over de hele wereld bekend om zijn tinnitus-onderzoek en behandelingen. Je wordt daar helemaal binnenstebuiten gekeerd (MRI, EEG, TENS, TDCS) om de oorzaak van je tinnitus te kunnen achterhalen en verschillende therapieën worden toegepast.
Jongen met zn broek op half 7, de broer van de jongen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:42 schreef Mylene het volgende:
Posts worden over het algemeen niet verwijderd. Eerst nadenken, dan plaatsen. Maar welke post bedoel je, en wie is er blijkbaar niet blij mee?
quote:Het aanbieden van, of vragen om, gestolen en/of anderszins wettelijk beschermd of illegaal verkregen of verkrijgbaar materiaal op FOK! is aanleiding tot onmiddellijke uitsluiting van alle diensten die FOK! aanbiedt. FOK! is gerechtigd aangifte te doen van een strafbaar feit.
Melatonine is ook verkrijgbaar bij het Kruitvat http://online.kruidvat.nl(...)entid=13010000000149quote:Op donderdag 1 september 2011 16:21 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Tja, als ik dat topic doorlees zijn 3 en 5mg tabletten alleen op recept bij de apotheek verkrijgbaar.
Er word ook door mensen gemeld dat bestellingen door de douane in beslag genomen worden, lijkt mij dan toch illegaal.
melatonine is gewoon vrij en legaal verkrijgbaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:21 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Tja, als ik dat topic doorlees zijn 3 en 5mg tabletten alleen op recept bij de apotheek verkrijgbaar.
Er word ook door mensen gemeld dat bestellingen door de douane in beslag genomen worden, lijkt mij dan toch illegaal.
wij hebben geen problemen met het topic.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:51 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Melatoninepreparaten met sterktes hoger dan 0,1mg vallen onder de geneesmiddelenwet en mogen dus niet zonder vergunning ingevoerd worden.
Ze liggen tegenwoordig weer met 1,5 mg per stuk bij de drogist.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:51 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Melatoninepreparaten met sterktes hoger dan 0,1mg vallen onder de geneesmiddelenwet en mogen dus niet zonder vergunning ingevoerd worden.
Normaal komt 'ie dan toch automatisch op in je my active topics? Daarom dacht ik dat het geen reeks was.quote:
Oooooh haha sorry ik had je verkeer begrepen, maar goed, mooiquote:Op maandag 12 september 2011 14:26 schreef Mylene het volgende:
Het was ook nog geen reeks. Nu blijft ie jou achtervolgen, tenzij je stopt zegt.
had ik al gezien, en dat laat ik zo, beetje vreemd dat iedereen om het hardst spam gilt daar als ik er al geweest benquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Spammer
Ervaringen met Keltisch zout?
Ik begrijp niet helemaal waarom ik een waarschuwing hiervoor krijgquote:Op maandag 26 september 2011 17:54 schreef Mylene het volgende:
Even een paar posts verwijderd.
Sarabi, het bewust zoeken naar een confrontatie met een user die jou mogelijk niet ligt is niet wenselijk. Ik stel voor dat je daarmee stopt.
Op een gegeven post je "niet zo lang je in dit topic blijft posten". Hieruit concludeer ik dat je aan het zoeken bent, de confrontatie. Terwijl je dondersgoed weet dat jullie elkaar niet liggen. Dus hou je niet van de domme met je ik gaf een normale reactie, iemand anders ervoer het ook zo. Ik geloof je niet. Bovendien is het ook nog eens zo dat jij niet bepaalt wie er is het bewuste topic post.quote:Op maandag 26 september 2011 20:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal waarom ik een waarschuwing hiervoor krijg
Volgens mij gaf ik een normale reactie op iets dat ook al door een andere user als negatief werd ervaren
e-sigaret is niet een manier van stoppen. je verpest dit topic iig voor mij als stopper met je zogenaamde stoppoging met het starten van je e-sigaretten, en vast ook voor anderen. mag een modje over beslissen. de duidelijke taal omdat je al 2 x mijn verzoek tot een apart topic over je e-sigaret ervaringen negeerde.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Steek er anders nog eentje op. Doe even normaal man.
Doelstelling is volledig stoppen, en mijn middel is de elektronische sigaret. De e-sigaret heeft al enorm geholpen met het minderen. De OP van de thread nodigt uit om te posten hoe het ervoor staat:quote:Ik rookte ongeveer een pakje per dag & nu al terug naar 4-5 shagjes naast het e-roken (vooral bij de koffie). Doel is: helemaal geen shag meer roken en sterkte van de nicotinevloeistof afbouwen. Meer dan tevreden met dit apparaatje en merk de gezondheidseffecten al direct aan het verdwenen rokershoestje.
Dus dat heb ik gedaan. Een user ging de discussie aan dat dat helemaal niet werkt om te stoppen, en heb wat aanvullende informatie gegeven. Vervolgens heeft FkTwkGs2012 aangegeven:quote:Wie mee wil doen: lurk even een metertje en laat weten hoe je ervoor staat.
Leuk en aardig, wil best rekening houden met z'n gevoelens maar ik vind dat ik evenveel 'recht' heb om te posten in dat topic als hijzelf. Ik gaf dit aan, en kreeg daarna de volgende verwensing naar mijn hoofd:quote:ik wil focussen op stoppen en niet steeds iemand hier zien die aan iets sigaret achtigs en verslavends zit te lurken, dat linked me teveel naar mijn eigen fucking verslaving
Waaraan ik zulke haat heb verdiend mag joost weten. (Hierna volgde mijn doe eens normaal man reactie) Dat ga ik dus mooi niet doen. Ik ben de mening toegedaan dat FkTwkGs2012 veel te ver gaat om mij te vermanen 'op te donderen', en dat wanneer hij mijn reacties _echt_ niet wil lezen, hij mij maar moet blokkeren. (Ik heb begrepen dat hij zeer binnenkort een FOK! Abo heeft).quote:en nu svp uit dit topic opdonderen tot je gestopt bent of advies nodig hebt om te stoppen (ipv nepadvies geven over iets waar je niet eens ook maar van weet wat de slagingskansen ermee zijn om te stoppen). have fun!
Er posten ook mensen die gebruik maken van nicotinepleisters / nicotinekauwgom om te stoppen met roken. Dit is een nicotineverdamper. De methode is niet relevant, het enige relevante is dat je intentie is te stoppen. Jij vindt dat niet een poging tot stoppen, maar dat is jouw mening. Ik ben een andere toegedaan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nu weer naar de inhoud, de 2 stivoro argumenten staan natuurlijk gewoon.
het is wel relevant. de nicotinepleisters zijn wettelijk een geneesmiddel en getest op werkzaamheid bij het stoppen en gezondheid. die e-sigaretten niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:21 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Er posten ook mensen die gebruik maken van nicotinepleisters / nicotinekauwgom om te stoppen met roken. Dit is een nicotineverdamper. De methode is niet relevant, het enige relevante is dat je intentie is te stoppen. Jij vindt dat niet een poging tot stoppen, maar dat is jouw mening. Ik ben een andere toegedaan.
Voorts is het topic waar je me naar linkte uit 2007 en gaat het om mensen die van normaal roken naar elektronisch roken zijn overgestapt en niet persé een stoppoging aan het ondernemen zijn.
Ik ga hier niet een discussie voeren over het predikaat 'medicijn'. E-sigaretten zijn relatief nieuw en het duurt jaren voordat onderzoek hiernaar is afgerond. Dit maakt het stoppen middels een e-sigaret niet minder relevant. Je klacht zou terecht zijn wanneer onderzoek het tegendeel had aangetoond, maar dat is niet het geval.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
het is wel relevant. de nicotinepleisters zijn wettelijk een geneesmiddel en getest op werkzaamheid bij het stoppen en gezondheid. die e-sigaretten niet.
jij pakt een andere ongezonde gewoonte op omdat je denkt hiermee te kunnen stoppen met roken. wetenschappelijk is dit niet onderzocht, het wordt ook niet aangegeven door de fabrikanten (dit zullen ze ook niet mogen omdat het niet bewezen is) dat ze geschikt zijn als hulpmiddel om te stoppen. wel bewezen is dat een hoop e-sigaretten iig schadelijk zijn voor je gezondheid.
je kunt ook wel een poging wagen tot stoppen met roken door cocaine te gaan snuiven. dat maakt het nog geen legitiem middel wat daarvoor geschikt is.
Dat is _alles_ wat nicotine bevat, inclusief de pleisters en kauwgom. E-sigaret zonder nicotine is even schadelijk als een hansaplast pleistertje of een sportlife kauwgompje.quote:wel bewezen is dat een hoop e-sigaretten iig schadelijk zijn voor je gezondheid.
Het is niet bewezen dat je met een e-sigaret idd goed kan stoppen, veillig kan stoppen of wat dan ook. Het is gewoon een verslavend goedje met slechte werking op je lichaam. De vergelijking gaat imo prima op. Stivoro geeft zelf ook aan dat het niet geschikt wordt geacht als middel bij het stoppen van roken. Als iemand de stoppersbelangen in de gaten houdt is het stivoro wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:35 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik ga hier niet een discussie voeren over het predikaat 'medicijn'. E-sigaretten zijn relatief nieuw en het duurt jaren voordat onderzoek hiernaar is afgerond. Dit maakt het stoppen middels een e-sigaret niet minder relevant. Je klacht zou terecht zijn wanneer onderzoek het tegendeel had aangetoond, maar dat is niet het geval.
[..]
Dat is _alles_ wat nicotine bevat, inclusief de pleisters en kauwgom. E-sigaret zonder nicotine is even schadelijk als een hansaplast pleistertje of een sportlife kauwgompje.
Je vergelijking met cocaïne snuiven gaat natuurlijk niet op. We praten hier in alle gevallen over het afbouwen van de nicotinebehoefte. Of je dit nu met een pleister doet of met kauwgom of met een verdamper: het zal mij een worst wezen.
Wat vooral blijkt uit de discussie in the thread en hier in FB is dat jij de mening bent toegedaan dat stoppen met behulp van een elektronische sigaret niet echt stoppen is, en dat je vooral bang bent zelf in de verleiding te komen. Ik vind dit geen legitieme reden om je zo te gedragen eerlijk gezegd.
Niet liegen:quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Stivoro geeft zelf ook aan dat het niet geschikt wordt geacht als middel bij het stoppen van roken. Als iemand de stoppersbelangen in de gaten houdt is het stivoro wel.
quote:Bij ons is geen onderzoek bekend naar de effectiviteit van de e-sigaret als hulpmiddel om te stoppen. We kunnen hierop dus nog geen antwoord geven.
Er staat:quote:
Ze kunnen moeilijk iets aanraden waarvan ze zelf zeggen dat ze nog geen onderzoek kennen. Ze raden het letterlijk niet aan (lees dit niet als afraden) omdat ze niet over voldoende informatie beschikken. Dit blijkt eens te meer uit de context:quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Er staat:
De e-sigaret is in Nederland niet erkend als geneesmiddel voor stoppen met roken.Daarom raadt STIVORO het gebruik van de e-sigaret als hulpmiddel bij stoppen met roken niet aan.
De reguliere nicotinevervangers zijn wel bewezen effectief en hebben een bijsluiter waarin wordt gewezen op de risico's van het gebruik.
quote:Bij ons is geen onderzoek bekend naar de effectiviteit van de e-sigaret als hulpmiddel om te stoppen. We kunnen hierop dus nog geen antwoord geven.
ik kan in een flesje water pissen en zeggen dat je dat elke dag moet drinken en dat dat helpt bij het stoppen met roken. dat heeft evenveel waarde als de stelling bij een e-sigaret; onbewezen, op niets gefundeerd. daarom raden ze het niet aan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk iets aanraden waarvan ze zelf zeggen dat ze nog geen onderzoek kennen. Ze raden het letterlijk niet aan (lees dit niet als afraden) omdat ze niet over voldoende informatie beschikken. Dit blijkt eens te meer uit de context:
[..]
Ik ga niet verder in op deze drogredeneringen en laat het aan de modjes over.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik kan in een flesje water pissen en zeggen dat je dat elke dag moet drinken en dat dat helpt bij het stoppen met roken. dat heeft evenveel waarde als de stelling bij een e-sigaret; onbewezen, op niets gefundeerd. daarom raden ze het niet aan.
accepteer gewoon dat het geen bewezen manier van stoppen is en je beter serieus een poging gaat doen als je daadwerkelijk wilt stoppen met roken.
drogredeneringen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:50 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik ga niet verder in op deze drogredeneringen en laat het aan de modjes over.
Topquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:34 schreef Mylene het volgende:
Ja, ik heb het verwijderd en een PM verstuurd. Thanks.
Ik wilde net hetzelfde posten, daar zijn een paar lui wel heel erg kinderachtig bezig.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:24 schreef DeLuna het volgende:
15 kilo afvallen
Topic is niet meer te redden denk ik.
De mods liggen al op bed geloof ik.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:45 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik wilde net hetzelfde posten, daar zijn een paar lui wel heel erg kinderachtig bezig.
daar heeft toch niemand last van?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:28 schreef brother52 het volgende:
Dat is in dit geval best wel jammer. Zo gaan er 2 dezelfde topics naast elkaar lopen.
Volgens jullie FAQ zouden jullie het topic dan sluiten en dat is jammer want er staan best wel aardige posts in.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar heeft toch niemand last van?
sterker nog, daar heeft nooit iemand last van gehad
zie je ons iets sluiten dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens jullie FAQ zouden jullie het topic dan sluiten en dat is jammer want er staan best wel aardige posts in.
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:53 schreef brother52 het volgende:
Maar het is dan toch een dubbel topic?
quote:
denk 's na?quote:Op donderdag 15 december 2011 18:17 schreef Bonno het volgende:
Nooit meer scheermesjes kopen
Waarom is dat topic dicht en waarom zouden er notes gezet worden?
quote:Op donderdag 15 december 2011 18:17 schreef Bonno het volgende:
Nooit meer scheermesjes kopen
Waarom is dat topic dicht en waarom zouden er notes gezet worden?
ik heb ook nagedacht, maar zie het ook niet?quote:
Denk eens naquote:
staat nergens hoor?quote:Op donderdag 15 december 2011 18:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Flink met een scherp mesje op je arm drukken, minstens 10x heen en weer gaan?
Straks zijn er nog goedgelovige mensen die zichzelf op die manier opensnijden.
dat doe ik zelf ook regelmatig... in tegengestelde richting, lange halen maken.. werkt primaquote:Door je onderarm nat te maken en een keer of tien in tegengestelde richting flinke halen te maken slijp je je scheermesje, .
Ik doe dit al een half jaar lang hoor. Je haalt het mesje zo dat je je absoluut niet kan snijden. Bekijk dat filmpje dan!quote:Op donderdag 15 december 2011 18:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Flink met een scherp mesje op je arm drukken, minstens 10x heen en weer gaan?
Straks zijn er nog goedgelovige mensen die zichzelf op die manier opensnijden.
Ik ben duidelijk niet de enige die dat denkt.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:47 schreef Bonno het volgende:
Je bent wel heel erg dom bezig als je denkt dat ik dit gepost heb om mensen zich te verwonden.
dan heb je het fout.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk niet de enige die dat denkt.
En als ik dat filmpje bekijk, is er ook een reële kans dat het mis kan gaan.
De topicsluiter is blijkbaar pleite.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:03 schreef Copycat het volgende:
Wat een goeie tip!
Filmpje in OP en open!
armquote:Op donderdag 15 december 2011 19:12 schreef Doodloper het volgende:
Werkt echt hoor, je kunt ook enkel je bovenarm gebruiken als je het niet vertrouwt. Doet geen pijn, je snijdt je niet (kan ook niet, tenzij je arm vol zit met puisten ofzo) en is handig voor als je arm (hihi, arm) bent of gewoon om een andere reden je mesjes langer wil gebruiken.
Wat een ongelooflijke bull-shit.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk niet de enige die dat denkt.
En als ik dat filmpje bekijk, is er ook een reële kans dat het mis kan gaan.
Ja, doe ik wel liever in een DM als dat niet erg is ( het linkje )quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:31 schreef Mirjam het volgende:
heb je ook linkjes? dan kan ik even kijken
Gedaanquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:10 schreef La_Vita het volgende:
Asos #14 Op naar de sunglasses, swimwear & shorts
Zouden jullie van de TT misschien nr 14 willen maken ipv 15?
Trouwen en zo #73 is de nieuwe; maar is niet gelinkt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Trouwen en zo #72
Ik kan geen nieuw deel openen.
Dankje, ik realiseerde me dat ze ook gelijk haddenquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:01 schreef Mirjam het volgende:
de users hebben wel gelijk, als je ect een antwoord op deze vragen wil, zul je echt naar een arts moeten..
ikm zal je topic sluiten
yep.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:44 schreef MarMar het volgende:
Kan iemand even kijken naar de trol in het slankie topic? Wordt een beetje storend... (weissman)
wel als ze overkomen als getroll.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:24 schreef drumstickNL het volgende:
Kijk nog maar eens in het topic. Het is niet ons beleid om zomaar valide posts te verwijderen, of wel?
Dat doe ik niet, daarnaast hoeft dit niet echt achter de schermen te worden besproken toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:37 schreef kwiwi het volgende:
Sinds wanneer leest de FP-redactie forum mods (voor de schermen) de les?
goeie vraag, beetje rare actie wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:37 schreef kwiwi het volgende:
Sinds wanneer leest de FP-redactie forum mods (voor de schermen) de les?
nee, je bent crew.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:38 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, ik post hier als user.
Nee, je hebt het over "ons beleid", dan post je overduidelijk als crew. Maar goed, ik wil dit topic verder niet vervuilen, vond het alleen een erg vreemde actie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:38 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, ik post hier als user.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
goeie vraag, beetje rare actie wel.
Ah, dan klopt ons beleid dus toch en is er niets aan de hand. Ik zei toch sorry, hoezo is dat mensen de les lezen?quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kan een modje trolls komen vangen?Er zijn er weer een paar los in le topique du slank.
Als je zelf al verkondigt dat je trollt is het wel jammerlijk gesteld'Goeie' trolls doen tenminste nog alsof ze het menen
Snow trollsquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]zal ik hem bij -20 buiten zetten?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Snow trolls![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:45 schreef grrrbeer het volgende:
Ik vind wel dat hier een beetje met levens wordt gespeeld.
die user is al naar de huisarts geweestquote:Op maandag 19 maart 2012 12:42 schreef Bernardvanschaken het volgende:
Volgens Mirjam hoort mijn vraag in het topic: ''Al tijdje last van knarsende ademhaling'' niet op Fok thuis omdat ik beter naar de dokter kan gaan.
Maar waarom staat er wel een topic open, die over een opgezette lymfeklier gaat, en dit topic heeft het zelfde doel als mijn topic.
Oké. zal ik dan toch maar naar de huisarts moeten als het niet ophoudt.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die user is al naar de huisarts geweest
fok is geen huisarts of vervanger voor een arts, hier worden geen diagnoses gesteld.
lijkt me een goeie, beetje lief zijn voor jezelf mag bestquote:Op maandag 19 maart 2012 12:45 schreef Bernardvanschaken het volgende:
[..]
Oké. zal ik dan toch maar naar de huisarts moeten als het niet ophoudt.
Waarom geef je dat topic niet gewoon een kick dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:48 schreef Prospera het volgende:
Ik was op zoek naar schoonmaaktips en vond deze link Schoonmaak tips & tricks
zijn er ook recentere?
Nu bedoel ik niet de wondersponsjestopics, maar meer algemene tips.
nee, zo werkt het niet.quote:Op maandag 23 april 2012 21:56 schreef zibster het volgende:
Trainen om lichaamsdelen dunner te krijgen!
Kan dicht want gaat nergens meer over en heb mijn antwoord wel
nee, zo werkt een forum niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:35 schreef zibster het volgende:
Ik vraag of het topic dicht kan omdat ik er niks meer aan heb. Ik heb het antwoord. Als iemand anders dezelfde soort vragen heeft maakt hij/zij toch zelf een topic aan?
Beloofde kusjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |