Ik ben er helemaal klaar mee. Nooit eerder heb ik zó graag willen afvallen. Inmiddels ben ik 5 KG kwijtgeraakt van de 128 KG, waarbij ik nu van mijn hartklachten af ben. Goddank. Iedere avond doe ik een half uur hardlopen, maar het heeft geen zin meer. Ik doe eten wat bij aanbevolen wordt, namelijk 7 snee brood met willekeurig beleg en een minimale hoeveelheid boter, maar ik begin hierdoor aan juist alleen maar aan te komen. Ook doe ik 3 grote glazen water per dag drinken, maar dit mocht niet baten.
Uw Computerfluisteraar is dat graf kanker overgewicht helemaal beu. Ik wil er vanaf. Ik wil óók leuke kleding dragen, net als anderen die ik ken. Op zich is het een stuk minder erg dan vroeger, maar ik weeg nog steeds 124 KG... Ondanks al die moeite die ik genomen heb.
Ik voel me zwaar, lomp, dichtgeslibt en lui. Ik wil er vanaf. Daarom begin ik vanaf morgen (29 december 2011) met een crashdieet (Sonja Bakker). Mijn tante is er 15 KG mee afgevallen...
Iedere maandag zal ik een update geven met mijn gewicht. Dit topic is bedoelt als steun en toeverlaat (wat me de kracht geeft om het vol te houden) en geeft een overzicht van wat ik afgevallen ben. Ik wil dit de komende twee maanden volhouden, tot ik het gewicht van van 105 KG behaald heb. Ik doe iedere dag een uur hardlopen, en zal niet stoppen voor ik mijn doel EINDELIJK bereikt heb.
Datum / Gewicht / Behaalde winst
29-12-2012 | 122.5 KG | N.v.t.
[ Bericht 1% gewijzigd door Computerfluisteraar op 29-12-2011 10:43:03 ]