Nou ja, er moet nog tenminste 48 kilo vanaf. Dus heb ik die risico's er wel voor over. Ik ga eerst alleen maar cutten en op het laatst bouw ik het wel af.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:07 schreef Tink89 het volgende:
Goeiemorgen!
Netjes Juicyhill! Pas je op dat het niet te hard gaat? Dan is het risico op jojo-en nogal groot![]()
Wow, 4 keer in de week 2,5 uur... :|quote:Op woensdag 14 december 2011 11:26 schreef Juicyhil het volgende:
Jazeker. Mijn training (4x in de week, 2,5 uur lang) bestaat uit een uur cardio en daar tussendoor veel KT.
Water drinken...quote:Op woensdag 14 december 2011 13:32 schreef Audreyoot het volgende:
Ik heb zo'n momentje waar ik honger blijf houden, ookal heb ik net wat gegeten
O: muesli met yogh
T:appel
L: boerensalade
T: wortel
T: cup a soup
nog steeds honger
D: braadstoom kip met groente en aardappel
Ja dat doe ik al de hele dag maar ik heb nog steeds honger, dus heb maar weer een wortel gepakt.quote:
Ben op mn werk en heb hier alleen nog wortels en appels liggen...quote:Op woensdag 14 december 2011 13:52 schreef motorbloempje het volgende:
Honger hebben is niet goed. Eet dan wat substantieels ipv een wortel....
Jupsquote:Op woensdag 14 december 2011 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
Weet je iig voor de volgende keer dat je meer eten mee moet nemen
Het probleem is de honger niet, maar meer de honger waarin...quote:Op woensdag 14 december 2011 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat soort honger is gewoon een mindfuck bij ons dikkerdjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |