Ligt er ook een beetje aan wat je ervan koopt en hoe je het combineert. Sommige kleren van deze merken zijn inderdaad nogal aan de oubollige kant, juist daarom kies ik vaak voor de shirts met wat meer opdruk.quote:Op zondag 10 april 2011 22:56 schreef Agentperry het volgende:
state of art en la martina hebben dat idd ook meer, maar ik vind dat altijd zo'n 40+ merken
Jawel.quote:Op zondag 10 april 2011 20:39 schreef Agentperry het volgende:
daarmee ga je toch niet naar school of naar de stad?
ga je dan niet naar school? want zonder shirt kom je bij ons op de uni echt niet binnen. stad kan ik me nog voorstellen als je een wifebeater aantrekt ja.quote:Op zondag 10 april 2011 23:39 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Jawel.
En als het warm genoeg is zonder tanktop.
Making bitches cum
Wifebeater?quote:Op zondag 10 april 2011 23:41 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ga je dan niet naar school? want zonder shirt kom je bij ons op de uni echt niet binnen. stad kan ik me nog voorstellen als je een wifebeater aantrekt ja.
en making bitches cum????
denk dat je come bedoelt anders krijgen we hele vreemde taferelen
quote:
Moet je even bij de Store Locator op hun site kijken, ik heb er eentje in Eindhoven en Tilburg gekocht. Grote golfwinkels hebben ze vaak en ze kosten meestal 60-80 euro. Maar de pasvorm en kleuren zijn geweldig. Ideaal voor lange slanke mannenquote:Op zondag 10 april 2011 23:17 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Even gegoogled. Waar koop je die shit?
maar vinden ze dat op jouw school geen probleem dan?quote:Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef Zyzz het volgende:
Ow, hangt ervan af hoe warm het is. Als het warm genoeg is alleen Gold's broekje + slippers
School begint pas in september.quote:Op maandag 11 april 2011 10:59 schreef Agentperry het volgende:
[..]
maar vinden ze dat op jouw school geen probleem dan?
Volgende keer in je badjas gaanquote:Op maandag 11 april 2011 11:02 schreef Zyzz het volgende:
[..]
School begint pas in september.Heb nu nog geen opleiding.
Maar vorig jaar tijdens mijn opleiding werd ik daar wel op aangesproken door m'n mentor, kwam toen in een zwembroek + tanktop + slippers + nektasje op school.
Hij zei dat het een school is ipv strand.
NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! Geen slippers!!!!!!!!!!!!!!! De rest is hartstikke leuk maar please...Mannen met slippers kan ECHT niet!!!!!! Daar is een speciaal topic voor gemaakt!quote:Op maandag 11 april 2011 12:36 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort apparaten met een shirt of effen overhemd erop en slippers.
Edit: Of gewoon een zwembroek uiteraard.
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:54 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! Geen slippers!!!!!!!!!!!!!!! De rest is hartstikke leuk maar please...Mannen met slippers kan ECHT niet!!!!!! Daar is een speciaal topic voor gemaakt!
Die zijn er welquote:Op woensdag 13 april 2011 12:59 schreef don-diablo het volgende:
Ik draag in en om het huis eig alleen slippers. Als ik ergens heen ga (muv het strand) heb ik altijd wel schoenen aan. Heb nog geen slippers kunnen vinden die mooi genoeg zijn om ergens mee heen te gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |