l&s, rl, lacoste, pengiun, wel de getailleerde kopen anders krijg je zo'n oude-man-op-de-golfbaan-uitstralingquote:Op zondag 10 april 2011 21:05 schreef Renesite het volgende:
Ik wil een of meerdere polootjes aanschaffen. Maar wat is aan polo's nou een beetje tof? Heb nog niet veel moois gezien
Ligt er net aan wat je er verder bij draagt, het was immers een Tennisser. Volgens mij bestaat dat beeld ook alleen in Nederland en Engeland (Hooligans)quote:
Kan bestquote:Op zondag 10 april 2011 21:37 schreef n8n het volgende:
[..]
Ligt er net aan wat je er verder bij draagt, het was immers een Tennisser. Volgens mij bestaat dat beeld ook alleen in Nederland en Engeland (Hooligans)![]()
Ralph Lauren custom fit.quote:Op zondag 10 april 2011 21:05 schreef Renesite het volgende:
Ik wil een of meerdere polootjes aanschaffen. Maar wat is aan polo's nou een beetje tof? Heb nog niet veel moois gezien
vanwege die vooroordelen draag ik ze ook niet meer, tommy gaat wel, zolang het maar die dingen zijn met dat kleine rood witte logo'tje op de borst en niet die lelijke dingen die ze bij de open 32 en consorten verkopen(in lelijke kitsch letters tommy hilfiger op gestikt)quote:
Juistquote:Op zondag 10 april 2011 21:46 schreef Agentperry het volgende:
[..]
vanwege die vooroordelen draag ik ze ook niet meer, tommy gaat wel, zolang het maar die dingen zijn met dat kleine rood witte logo'tje op de borst en niet die lelijke dingen die ze bij de open 32 en consorten verkopen(in lelijke kitsch letters tommy hilfiger op gestikt)
ik vind rl juist DE standaard voor polo'squote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Juist
Er zit wel een Hilfiger store in Groningen - maar eens langslopen. Ik vind inderdaad die vage stiksels en troep niks. RL ook niet wat betreft die polopaarden erop.
ik draag niet alleen maar merkkleding ik ga ook gewoon naar de h en m of zara om een berg tees/tanktops in te slaan. maar dat zijn dan van die standaard dingen, heeft niet echt zin om dat hier te postenquote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waarom nu toch altijd 100% merkkleding? Dat is voor popie-jopies.Ik neem alleen merkkleding als het in de uitverkoop is. En niet omdat ik geen centen heb, maar omdat ik voor goedkoop ook leuk spul kan krijgen. En als ik eens merkkleding heb, krijg ik van niemand complimenten, dus...
Ik draag gewoon fijne shirts, liefst zomerkleurige polo's en lange/knie spijkerbroeken, donkerblauw.
Niemand heeft daar wat over gezegd. Gewoon Polo by Ralph Lauren in klassieke kleuren.quote:
Opdruk vind ik maar niks.quote:Op zondag 10 april 2011 22:27 schreef HenkvonAnnie het volgende:
RL is prima, vind persoonlijk State of Art, La Martina (is wel wat verpauperd de laatste jaren), Paul&Shark en Tommy ook erg mooi. Polo's in frisse kleuren met leuke opdruk van goede kwaliteit.
Walgelijk ja.quote:Op zondag 10 april 2011 22:34 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Staat lekker sportief, moet natuurlijk ook wel je stijl zijn. Ik zag bijvoorbeeld laatst een jongen met een overhemd met hoge boord, die er een erg wijde broek bij aan
had, Nike Air Max droeg en 2 oorbellen met diamanten in had. Beetje een rare combinatie
herkenbaar, vmbo'ers die netjes gekleed willen gaan. al doen ze nog zo hun best dan gaat het vaak nog fout door subtiele details, bijvoorbeeld een witte riem, knoopjes te ver open, overhemd niet in de broek, goedkoop oozoo horloge of vans.quote:Op zondag 10 april 2011 22:34 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Staat lekker sportief, moet natuurlijk ook wel je stijl zijn. Ik zag bijvoorbeeld laatst een jongen met een overhemd met hoge boord, die er een erg wijde broek bij aan had, Nike Air Max droeg en 2 oorbellen met diamanten in had. Beetje een rare combinatie
voor die merken voel ik me toch echt te jong.quote:Op zondag 10 april 2011 22:27 schreef HenkvonAnnie het volgende:
RL is prima, vind persoonlijk State of Art, La Martina (is wel wat verpauperd de laatste jaren), Paul&Shark en Tommy ook erg mooi. Polo's in frisse kleuren met leuke opdruk van goede kwaliteit.
eigenlijk is dat ook al iets té.quote:Op zondag 10 april 2011 22:45 schreef Agentperry het volgende:
opdrukken op polo's vind ik ook niet chill
bedoel je zoiets, die rugby polo's
[ afbeelding ]
ik had het eigenlijk ook niet tegen jou, ik vind dit ook al te veel, ik wil gewoon 1 klein logotjequote:Op zondag 10 april 2011 22:49 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
eigenlijk is dat ook al iets té.
Eigenlijk wil ik nog wel een strakke Lacoste polo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |