abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:43:19 #251
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_41062117
Bij mij had de huisarts het ook verprutst. Dat moest toen in de polikliniek hersteld worden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:53:04 #252
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_41062335
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij mij had de huisarts het ook verprutst. Dat moest toen in de polikliniek hersteld worden.
Idd, zo ging dat bij mij ook. Alleen was dat 8 jaar later.
pi_41062357
De huisarts heeft het me helemaal uitgetekend en dat was net zoals het in de poli gebeurt, dus ik zie het wel. Als het goed gaat, gaat het goed en anders zie ik wel weer verder...
pi_41085169
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:56 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Zoals gezegd heb ik geen nagels meer op mijn grote tenen en het valt echt niemand op
Hou die gedachte vast.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
pi_41085191
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Mijn oude huisarts ook - die knipte er een stuk af (en bond de teen rondom af met een stuk eh.. rubber of zo ) en na een maand was er weer net zoveel ontsteking als van te voren. Trauma.
Maar tien jaar en veel ellende later ben ik toch maar een tweede poging bij een uiteraard andere huisarts gaan wagen en ben inmiddels al een half jaar ingroei-vrij.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 augustus 2006 @ 09:12:05 #256
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41085260
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:06 schreef sadisticembrace het volgende:

Hou die gedachte vast.
Er heeft nog nooit iemand iets over gezegd in elk geval
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:33:41 #257
155698 _petjan
jan met de pet
pi_41299132
Ik ging gisteren naar de dokter om in mn nagel te laten snijden, ik was vorig jaar al geweest voor dezelfde teen. dit keer moest de linker en rechterkant van de teen eraf. De ingreep deed dit keer heel veel pijn... Maar vanochtend haalde ik het verband eraf, maar het doet echt heel veel pijn nu, en mn grote teen (waarvan de nagel ingesnede was dus) is helemaal rood en ik kan die teen ook amper bewegen.
Vorige keer was dit niet zo, komt dit nog wel goed?
pi_41300320
Ik zou het morgenochtend even laten zien aan de huisarts.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:38:43 #259
155698 _petjan
jan met de pet
pi_41301112
Ik kwam net op het briljante idee om een pijnstiller te nemen, na een kwartier leek het alsof alle pijn weg was, maar nu doet het wel alweer pijn, een beetje miner als eerst maarja... Als het morgen ochtend nog steeds pijn doet bel ik de huisarts wel even denk ik
  woensdag 6 december 2006 @ 23:52:04 #260
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44211062
Ik mag morgen weer .
Zowel de linkerkant als rechterkant van mijn linkergrote teen, dus dan blijft er helemaal niks meer van over . Maar goed, na morgen heb ik alle 4 de kanten van mijn grote tenen gehad.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_44218435
Moet morgen ook even langs de dokter (eindelijk..), vragen om een doorverwijzing. Het is nu echt te erg. Het doet zeer met lopen, het klopt constant, en het stinkt..
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_44508805
ben laatst ook weer geweest voor de 6 keer
maar me huisarts doet het echt perfect; niet eng, geen pijn.
  Donald Duck held zondag 17 december 2006 @ 15:42:46 #263
46149 __Saviour__
pi_44509292
6 keer, da's knap
Als het goed gaat, zou het na maximaal 4x gedaan moeten zijn. Bij beide grote tenen aan beide kanten aan het randje het nagelbed weghalen en het kan niet meer ingroeien
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_44509570
hij heeft 2x spul erop gedaan wat er voor zou zorgen dat me nagel niet meer zou groeien aan de zijkant.
gelukkig heeft dat niet gewerkt (ziet er lelijk uit)

hoezo zou het na 4x gedaan moeten zijn?
  Donald Duck held zondag 17 december 2006 @ 16:04:14 #265
46149 __Saviour__
pi_44509889
Nou als het allemaal apart gaat, na maximaal 4 keer, dan heb je alle randen gehad (v/d grote tenen).
Tenzij het misgaat natuurlijk.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_96477810
Zo, ik begin me nu ook weer een pijn te krijgen in mijn teen.

Het begon ongeveer een maandje geleden, toen had ik aan mijn linkse grote teen (linkerkant vd teen) een ingegroeide teennagel. Daarmee was ik ook naar de dokter gegaan.. afspraak gemaakt en de dokter zegt uiteindelijk gewoon doodleuk van: Ja je knipt ze verkeerd, Ook al had hijzelf aan mij voorgedaan hoe ik ze moest knippen!

Maar verder met het verhaal: Ongeveer 2 weken later, voelde ik helemaal geen pijn meer in die teen.. heel stom (ja als ik erop druk voel ik wel dat het niet is zoals het hoort, maar ik kan hem nog lichtelijk stoten voordat de pijn echt doordringt). Maar nu, weer 2 weken later, doet mijn andere teen (rechts, rechterkant vd teen) nu sinds 2 dagen, enorm veel pijn!

Beide tenen zijn toendertijd schuin naar beneden afgeknipt door de huisarts (bij het verwijderen van de nagel) dus dit deed ik steeds maar na, met jaren geen last. Daartegenover staat nu dus wel, dat ik 2 soort van sneetjes heb, bij mijn tenen.. Ter verduidelijking een plaatje ( :') + groen is hoe het randje hoort te zijn, zwart is hoe het randje nu bij mij loopt) Hierdoor groeien de teennagels steeds makkelijker in..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen, waardoor het als het ware weer dichtgroeit? Het is namelijk al een aantal jaar zoals dit, maar de dokter had het erover dat het hierdoor komt..

Ook na het lezen van enkele reacties in dit topic nog een vraag: Is het nou de bedoeling dat een ingegroeide teennagel niet meer terugkomt door zo'n ingreep van de huisarts/chirurg?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')