Zo, ik begin me nu ook weer een pijn te krijgen in mijn teen.
Het begon ongeveer een maandje geleden, toen had ik aan mijn linkse grote teen (linkerkant vd teen) een ingegroeide teennagel. Daarmee was ik ook naar de dokter gegaan.. afspraak gemaakt en de dokter zegt uiteindelijk gewoon doodleuk van: Ja je knipt ze verkeerd, Ook al had hijzelf aan mij voorgedaan hoe ik ze moest knippen!
Maar verder met het verhaal: Ongeveer 2 weken later, voelde ik helemaal geen pijn meer in die teen.. heel stom (ja als ik erop druk voel ik wel dat het niet is zoals het hoort, maar ik kan hem nog lichtelijk stoten voordat de pijn echt doordringt). Maar nu, weer 2 weken later, doet mijn andere teen (rechts, rechterkant vd teen) nu sinds 2 dagen, enorm veel pijn!
Beide tenen zijn toendertijd schuin naar beneden afgeknipt door de huisarts (bij het verwijderen van de nagel) dus dit deed ik steeds maar na, met jaren geen last. Daartegenover staat nu dus wel, dat ik 2 soort van sneetjes heb, bij mijn tenen.. Ter verduidelijking een plaatje (

+ groen is hoe het randje hoort te zijn, zwart is hoe het randje nu bij mij loopt) Hierdoor groeien de teennagels steeds makkelijker in..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen, waardoor het als het ware weer dichtgroeit? Het is namelijk al een aantal jaar zoals dit, maar de dokter had het erover dat het hierdoor komt..
Ook na het lezen van enkele reacties in dit topic nog een vraag: Is het nou de bedoeling dat een ingegroeide teennagel niet meer terugkomt door zo'n ingreep van de huisarts/chirurg?