quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik slik Amitryptiline in een lage dosering tegen pijn. Of het zenuwpijn is weet ik niet eens, mijn huisarts wilde dat ik niet langer NSAID's nam en heeft me dit voorgeschreven. Leuke is dat mijn epilepsie hierdoor weer is teruggekomen. Ander medicijn wat ik ken tegen zenuwpijn is Lyrica, mogelijk stap ik daarop over.
Ps: sterkte aan iedereen die zich kut voelt.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben bekend met lyrica.
als het even niet hoeft, begin er dan in godsnaam niet aan.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:12 schreef Mirjam het volgende:
waarom ik het trouwens vroeg:
na wat gegoogel kwam ik tegen dat behalve pillen ook cremes worden gebruikt bij zenuwpijn, en ik heb mijn oog laten vallen op capsaicinecreme.
vciel niet mee om mijn huisarts ervan te overtuigen dat ik het wilde proberen, het is er 1 van de oude stempel, en hij zei letterlijk 'je moet niet alles geloven wat op internet staat'
doe ik ook niet, ik ben niet achterlijk, dus doe altijd veel onderzoek
maargoed, het is me gelukt, en ik ga het morgen bij de apotheek halen, en was dus benieuwd of er hier mensen waren die er ervaring mee hebben
brrr, irritantquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:32 schreef Rewimo het volgende:
Kastje-muur-kastje hier
Vorige week op verwijzing van mijn Duitse arts naar een arts in België geweest. Die zegt vervolgens dat er onderzocht moet worden of de klachten van mijn buik en been met elkaar te maken hebben, want daar zou weleens verband tussen kunnen zijn.
Vandaag dus terug naar de Duitse arts die dit vervolgens meteen van tafel veegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |