Wat heb je wel allemaal niet om zo'n hoeveelheid dagelijks te moeten wegwerken?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:58 schreef MarMar het volgende:
Het leek me wel een handig idee om eens een centraal topic te openen over pijnstillers en tips hierover.
Watvoor pijnstillers gebruik je, waarvoor, helpt het je goed, watvoor tips heb je?
Ts begint.
Dagelijks 150 mg diclofenac en een paracetamol of 6, helpt wel, maar mocht best wat meer helpen van me.
Verder soms es tantum/voltarengel etc dat werkt meestal vrij snel en goed op de plek zelf.
Af en toe een wietje, maar dat beperk ik tot af en toe 's avonds omdat ik het niet tof vind om te vaak stoned te zijn.
toen ik van de week House zag heb ik even overwogen om meth te scoren![]()
Ik ben niet zo heel goed gebouwd, mijn skelet past niet netjes in elkaar waardoor kraakbeen en tussenwervelschijfjes hier en daar een beetje verdwijnen en chronische slijmbeursontstekingen in de heupen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:32 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Wat heb je wel allemaal niet om zo'n hoeveelheid dagelijks te moeten wegwerken?![]()
![]()
Ok dan...quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:41 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel goed gebouwd, mijn skelet past niet netjes in elkaar waardoor kraakbeen en tussenwervelschijfjes hier en daar een beetje verdwijnen en chronische slijmbeursontstekingen in de heupen.
Heeft je huisarts geen tips voor je?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:06 schreef saaw het volgende:
Ik heb vroeger veel ibuprofen geslikt [3x per dag 600mg] voor mn reuma maar nu kortgeleden is gebleken dat ik ook Crohn heb en ibu dus niet meer mag ben ik druk op zoek naar iets anders.
Vorige keer dat ik een gewrichtsontsteking had heb ik op aanraden van mn huisarts een zo hoog mogelijke paracetamol spiegel opgebouwd maar dat hielp amper.quote:
Om verstopping te voorkomen kunnen ze lactitolmonohydraat voorschrijven in combinatie met een opiaat zoals Tramal.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:14 schreef saaw het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik een gewrichtsontsteking had heb ik op aanraden van mn huisarts een zo hoog mogelijke paracetamol spiegel opgebouwd maar dat hielp amper.
Had toen eerst in het ziekenhuis tramadol gekregen maar daar raakte ik dan weer heftig verstopt van.
Gelukkig kon ik toen snel terecht in het ziekenhhuis voor een punctie maar voor volgende keer moet ik inderdaad misschien nog maar eens bellen of hij nog andere ideeen heeft.
Bij de pijnpoli kreeg ik eerst een gesprek met een anesthesioloog. Daarna moest ik daar een dag blijven en toen kreeg ik gesprekken met de anesthesioloog, een fysiotherapeut en een psycholoog.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:04 schreef MarMar het volgende:
bijna een jaar.. dikke kick dus..
Inmiddels bij de diclofenac en paracetamol 3 keer 50 mg tramadol (voor echt heftige dagen 100 mg) en vandaag een afspraak bij de pijnpoli, iemand ervaringen ermee?
Het is vandaag alleen nog maar een gesprek+onderzoek, ik hoop heel hard dat ze wat constructiefs voor me kunnen doen want die pillenzooi elke dag is nasty.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij de pijnpoli kreeg ik eerst een gesprek met een anesthesioloog. Daarna moest ik daar een dag blijven en toen kreeg ik gesprekken met de anesthesioloog, een fysiotherapeut en een psycholoog.
Zolang ze de oorzaak niet kunnen bestrijden kunnen ze volgens mij niet veel doen.
Daar gaat de anesthesioloog of de neuroloog uiteindelijk naar kijken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
![]()
Pijnbestrijding is natuurlijk altijd symptoombestrijding.. voor de heupen is voor mij misschien een zenuwblokkade mogelijk, dat zou al een heleboel schelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |