quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik slik Amitryptiline in een lage dosering tegen pijn. Of het zenuwpijn is weet ik niet eens, mijn huisarts wilde dat ik niet langer NSAID's nam en heeft me dit voorgeschreven. Leuke is dat mijn epilepsie hierdoor weer is teruggekomen. Ander medicijn wat ik ken tegen zenuwpijn is Lyrica, mogelijk stap ik daarop over.
Ps: sterkte aan iedereen die zich kut voelt.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben bekend met lyrica.
als het even niet hoeft, begin er dan in godsnaam niet aan.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:12 schreef Mirjam het volgende:
waarom ik het trouwens vroeg:
na wat gegoogel kwam ik tegen dat behalve pillen ook cremes worden gebruikt bij zenuwpijn, en ik heb mijn oog laten vallen op capsaicinecreme.
vciel niet mee om mijn huisarts ervan te overtuigen dat ik het wilde proberen, het is er 1 van de oude stempel, en hij zei letterlijk 'je moet niet alles geloven wat op internet staat'
doe ik ook niet, ik ben niet achterlijk, dus doe altijd veel onderzoek
maargoed, het is me gelukt, en ik ga het morgen bij de apotheek halen, en was dus benieuwd of er hier mensen waren die er ervaring mee hebben
brrr, irritantquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:32 schreef Rewimo het volgende:
Kastje-muur-kastje hier
Vorige week op verwijzing van mijn Duitse arts naar een arts in België geweest. Die zegt vervolgens dat er onderzocht moet worden of de klachten van mijn buik en been met elkaar te maken hebben, want daar zou weleens verband tussen kunnen zijn.
Vandaag dus terug naar de Duitse arts die dit vervolgens meteen van tafel veegt
coolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:44 schreef MarMar het volgende:
De burgermeester heeft in een reactie op mijn blog laten weten dat deze vandaag besproken gaat worden in de collegevergadering! Hij heeft het gekopieerd en naar de raad gemaild.
Ik ben benieuwd!! Eind van de middag eens bellen of er nieuws over is...
Dat heeft vast geholpen, ik heb iig een raadslid erover zien tweeten, lang leve twitter!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
cool
ik had het vorige week ook getweet, je weet tenslotte maar nooit
Wat een rot-situatie Marquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef MarMar het volgende:
De gemeente beweert dat het niet meer dan normaal is dat huishoudelijke hulp via het WMO alleen periodiek wordt toegekend.
Op het aanvraagformulier kan je invullen voor hoelang je het nodig denkt te hebben, 1 tot 3 maanden, 3 tot 6 maanden, 6 maanden tot 1 jaar, 1 jaar of langer..
Schijnvertoning als het sowieos om het half jaar beoordeeld wordt en i aint buying it.
Daarom de vraag aan iedereen die langdurige huishoudelijke hulp via het wmo krijgt: voor hoelang worden de beschikkingen bij jullie afgegeven, hoevaal wordt de situatie herbeoordeeld en hoevaak krijg je hiervoor weer helemaal een gesprek met een verzekeringsarts?
Sta je ingeschreven bij een woningbouwvereniging?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:19 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb inmiddels een WMO indicatie binnen, maar de haken en ogen die daaraan zitten... achteraf denk ik dat ik die hele indicatie beter niet had kunnen aanvragen. Ik moet namelijk nu verhuizen naar een woning die rolstoeltoegankelijk en doorgankelijk is en waar ruimte is om een scootmobiel te stallen. Allemaal zaken die ik op dit moment nog niet nodig heb maar wellicht in de toekomst wel.
Probleem is dat ik in augustus weg moet uit mijn huidige woning (tis antikraak en wordt gesloopt) en dat het heel moeilijk, zoniet onmogelijk is om voor die tijd een woning te vinden die voldoet aan de WMO indicatie. Als ik een andere woning vind die op dit moment voldoet aan mijn eisen (iets zonder trappen) en ik heb in de toekomst een rolstoel/scootmobiel nodig dan moet ik de aanpassingen die aan het huis nodig zijn zelf betalen aangezien ik er dan zelf 'bewust' voor gekozen heb een woning te betrekken die niet voldoet aan de eisen die in de WMO indicatie staan. Ik had dus veel beter pas om die indicatie kunnen vragen op het moment dat ik daadwerkelijk in een rolstoel zit. Ik heb mezelf dus in de vingers gesneden...
Ik moet echt weg uit deze woning, niet alleen vanwege de sloop, maar ook omdat ik hier 5 trappen op moet en dat eigenlijk niet meer aankan. De enige reële kans op een woning die ik heb met de 5 jaar wachttijd die ik heb opgebouwd is een woning met een lift, maar een woning die voldoet aan de eisen die in de WMO indicatie staan vinden is vrijwel onmogelijk. Ik voel me best een beetje genaaid hierdoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |