Oh hier zitten wel bekende dingen tussen.. Ik heb ook al heel lang rug-en knieklachten (niet veroorzaakt door overgewicht) en ben vaak duizelig door inspanning etc..quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:03 schreef Stokstaart het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chronischevermoeidheidssyndroom
Ik ben erg op mijn huisarts gesteld, dus ik wil niet zo gauw overstappen als het even kan. Maar ik begin me wel af te vragen of dit normaal is, vandaar dat ik hier kijk of er mensen zijn die dit herkennen bij zichzelf of hun omgeving.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik herken het niet maar ik zou zeggen: zoek een andere dokter die je wél fatsoenlijk wil onderzoeken in plaats van conclusies trekken terwijl er geen resultaten worden geboekt.
Ja dat is wel waar.. Ben er ook wel n beetje pissig over maar ik heb moeite om hem te confronteren. Vooral omdat de laatste keer dus op niets uitliep omdat mijn klachten ''vaag'' waren volgens hem.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Het is toch van den zotte dat hij 'denkt' dat hij het antwoord weet maar dat jij vervolgens in onwetendheid zit omdat hij niet verder wil onderzoeken?
Welke allemaal?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:00 schreef Selestha het volgende:
Ik heb me door de dokter al op verschillende dingen laten testen, zoals vitaminetekorten, suikerziekte etc;
Dat heeft hij niet automatisch laten doen met jouw klachten?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:08 schreef Selestha het volgende:
[..]
Kan ik nog op laten testen ja, goede tip
Nee, omdat ik al jaren moe ben en dat weet hij, en desondanks wel functioneer. Het is niet iets dat acuut is komen opzetten, dus misschien dat hij het daarom niet bedacht heeft.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet automatisch laten doen met jouw klachten?
B12, ijzer, vitamine D. In allemaal waren tekorten, alleen B12 is nu weer normaal; ijzer wat aan de lage kant en Vit D nog steeds laag.quote:
Ja ik heb al jaren cetrizine (anti-histamine), maar dat helpt niet zo geweldig. Doet in ieder geval niets tegen mijn vermoeidheid.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:27 schreef powerflux het volgende:
van een verstopte neus (ik heb het door een allergie ook chronisch) kun je waanzinnig moe worden. ademen kost je veel meer energie, en daarnaast adem je vaak ook verkeerd.
heb je daar al iets tegen geprobeerd?
Je neusklachten worden dus veroorzaakt door een allergie?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:31 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja ik heb al jaren cetrizine (anti-histamine), maar dat helpt niet zo geweldig. Doet in ieder geval niets tegen mijn vermoeidheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |