neequote:Op donderdag 22 januari 2009 13:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat was toch dat spul dat hier iets mee te maken had?
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
12 pond extra kostenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:41 schreef Livedeejay het volgende:
Heb zelf goede ervaringen met Quality Health, alleen hebben ze hier niet de natuurlijke variant.... Geen idee of dat ook voor je apotheekrecept geldt... En het is 3mg ipv 5... Maar de prijs is ok.
http://www.qhi.co.uk/list.asp?r=850
welke? Die van 0,00000001%?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:47 schreef Draakjuh het volgende:
uhhh is die van het kruidvat niet goed genoeg?
Melatonine <> Melaminequote:Op donderdag 22 januari 2009 13:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat was toch dat spul dat hier iets mee te maken had?
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
die heeft het nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:29 schreef -moi- het volgende:
www.derooderoos.nl heeft altijd wel goedkope supplementen (goedkoper dan de winkelprijs)
Precies, daarom kun je ook paracetamol 500 mg kopen over de toonbankquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:30 schreef Orlistat het volgende:
Volgens mij is alles boven de 0,1 mg in Nederland receptplichtig.
Ik had het over melatonine.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Precies, daarom kun je ook paracetamol 500 mg kopen over de toonbank
is het verzenden dan metquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:25 schreef Orlistat het volgende:
Hier. Heel betrouwbaar uit eigen ervaring en goedkope levering. PM me als je een code wilt hebben voor $5 korting bij je eerste bestelling. Weet alleen niet of ze een bestelling met melatonine accepteren uit Nederland. Heb alleen tot nu toe legaal spul besteld, maar nog nooit is er iets open gemaakt.
Verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht. USPS is idd de "gewone post" en komt hier aan met TNT.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:40 schreef avonne het volgende:
[..]
is het verzenden dan met
USPS - First Class International: $6.00
?
Dat is de Amerikaanse gewone post neem ik aan?
Ik maak zelf in het geheel geen melatonine aan vóór 3 uur s morgens, en op dat moment ook vaak zeer weinig. Ik blijf dus gewoon wakker, soms sta ik om 7 uur weer op zonder geslapen te hebben.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:46 schreef 2cv het volgende:
Waar heb je melatonine voor nodig dan ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |