ja hallo... nu moet je wel ff reeel bljven..quote:Op maandag 23 april 2012 21:13 schreef zibster het volgende:
[..]
Kijk eens naar anorexiapatienten en mensen die afvallen. De benen worden dunner. Het is dus mogelijk.
Die vallen af omdat ze niks eten, op een gegeven moment gaat je lichaam je spieren 'opeten' om maar te blijven leven, verder heb je het altijd koud en krijg je dons op je lichaam. Ook valt je haar uit.quote:Op maandag 23 april 2012 21:13 schreef zibster het volgende:
[..]
Kijk eens naar anorexiapatienten en mensen die afvallen. De benen worden dunner. Het is dus mogelijk.
maar niet in verhoudingquote:Op maandag 23 april 2012 21:13 schreef zibster het volgende:
[..]
Dat is voor spieren denk ik.quote:Op maandag 23 april 2012 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn toch wel oefeningen voor alleen de benen?
Ja, maar die zijn overal dunuitgemergeld.quote:Op maandag 23 april 2012 21:13 schreef zibster het volgende:
[..]
Misschien valt het allemaal wel mee? Dikke benen vinden mannen niet lelijk namelijk.quote:Op maandag 23 april 2012 21:52 schreef zibster het volgende:
Ben niet dik, ben eind 40 kilo maar mijn benen zijn gewoon echt te dik voor de rest van mijn lichaam. Ik zie wel hoe ik het ga veranderen dan.
ga naar een dietistequote:Op maandag 23 april 2012 21:52 schreef zibster het volgende:
Ben niet dik, ben eind 40 kilo maar mijn benen zijn gewoon echt te dik voor de rest van mijn lichaam. En ik ben super klein (onder de 1.60). Het staat niet. Ik zie wel hoe ik het ga veranderen dan maar ik vind mijn lichaam zo niet mooi en ben er ook niet blij mee.
Maakt me niet uit wat mannen vinden. Ik moet met mijn dikke benen leven, niemand anders en ik vind het lelijk om te zien.quote:Op maandag 23 april 2012 21:53 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Misschien valt het allemaal wel mee? Dikke benen vinden mannen niet lelijk namelijk.
Ja, ga ik doen.quote:
lijk me een goeie ja..quote:
40 kg? Dat is best licht..quote:Op maandag 23 april 2012 21:52 schreef zibster het volgende:
Ben niet dik, ben eind 40 kilo maar mijn benen zijn gewoon echt te dik voor de rest van mijn lichaam. En ik ben super klein (onder de 1.60). Ik zie wel hoe ik het ga veranderen dan maar ik vind mijn lichaam zo niet mooi en ben er ook niet blij mee.
Dan zou ze op een bmi van 19 zitten, dus veel lichter moet ze niet zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 22:07 schreef hugsy33 het volgende:
Eind 40 kilo, ze bedoeld dus waarschijnlijk 49
Onzin, dat gaat echt heel snel.quote:Op maandag 23 april 2012 12:08 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
dit betwijfel ik, het duurt een lange tijd voor alleer je gespierde benen krijgt. Tegen die tijd dat je ze hebt ben je het vet ook wel kwijt wat jou zo dwars zit. Mijn suggestie is dat je een tijdje gaat squaten/ paar andere willekeurige been oefeningen en daarnaast je cardio blijft doen. Op deze manier krijgt je ongetwijfeld strakke benen
Wat is gespierd? Dat is voornamelijk al een lichaam met een zo laag mogelijk vet percentage...quote:Op zondag 22 april 2012 20:25 schreef zibster het volgende:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 22-04-2012 20:25
Hoi!
Geen idee of jullie mij kunnen helpen maar ik HOOP van wel! Welke sport is het beste zodat mijn benen dunner worden zonder dat mijn benen gespierd worden? Ik wil een beetje bij mijn benen afvallen namelijk. Verder is mijn lichaam helemaal goed maar ik vind mijn benen echt te dik bij mijn
hele lichaam.
Hoe is dit mogelijk?
Daar is je antwoord. Heb je ook voorbeelden van mensen die geen psychische stoornis hebben en jouw bouw hebben? 1m60 en eind 40 kilo is prima, vrij licht zelfs. Je gaat geen lange, dunne modellenbenen krijgen, want je bent 1.60. Deal with it, niet alles is maakbaar in deze wereld.quote:Op maandag 23 april 2012 21:13 schreef zibster het volgende:
Not this shit again...quote:Op dinsdag 24 april 2012 02:14 schreef Dethroned het volgende:
[..]
De leg extension, leg curl, abductor en adductor zijn de enige die je nodig hebt. Gewicht laag en heel veel repetitie. Hiermee bereik je toch een milde training van je spieren waardoor het strakker wordt en het er slanker uit zal zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |