Voor mooiere benen maar ik wil eerst vet van mijn benen af > dunnere benen dus! Dat is toch wel mogelijk?quote:Op zondag 22 april 2012 20:30 schreef Jahr00n het volgende:
Je kunt niet plaatselijk vet verbranden. Ga aan krachttraining doen voor mooiere benen. Doe hierbij ook aan cardio.
Nee. Je kunt alleen over je hele lichaam vet verliezen, je kunt niet zelf bepalen waar.quote:Op zondag 22 april 2012 20:32 schreef zibster het volgende:
[..]
Voor mooiere benen maar ik wil eerst vet van mijn benen af > dunnere benen dus! Dat is toch wel mogelijk?
Kan niet.quote:Op zondag 22 april 2012 20:32 schreef zibster het volgende:
[..]
Voor mooiere benen maar ik wil eerst vet van mijn benen af > dunnere benen dus! Dat is toch wel mogelijk?
Je bent niet zomaar een Arnold Schwarzenegger hoor, .. Gespierder = strakker = mooier.quote:Op zondag 22 april 2012 20:35 schreef zibster het volgende:
![]()
Dus stel dat ik echt ga afvallen, val ik ook bij mijn buik enzo af maar OOK bij mijn benen (dat ze dus dunner worden) dus het is wel mogelijk alleen niet specifiek bij mijn benen maar dan wordt dus mijn hele lichaam dunner?
Gespierder wil ik niet he, dat geef ik hier dus aan. Ik wil alleen maar vet eraf en daarna trainen voor mooier.
Waarom train je ze niet gelijk? Van squatten en lunges krijg je mooie benen.quote:Op zondag 22 april 2012 20:35 schreef zibster het volgende:
![]()
Dus stel dat ik echt ga afvallen, val ik ook bij mijn buik enzo af maar OOK bij mijn benen (dat ze dus dunner worden) dus het is wel mogelijk alleen niet specifiek bij mijn benen maar dan wordt dus mijn hele lichaam dunner?
Gespierder wil ik niet he, dat geef ik hier dus aan. Ik wil alleen maar vet eraf en daarna trainen voor mooier.
dat ja!!quote:Op zondag 22 april 2012 20:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom train je ze niet gelijk? Van squatten en lunges krijg je mooie benen.
dit betwijfel ik, het duurt een lange tijd voor alleer je gespierde benen krijgt. Tegen die tijd dat je ze hebt ben je het vet ook wel kwijt wat jou zo dwars zit. Mijn suggestie is dat je een tijdje gaat squaten/ paar andere willekeurige been oefeningen en daarnaast je cardio blijft doen. Op deze manier krijgt je ongetwijfeld strakke benenquote:Op zondag 22 april 2012 20:42 schreef zibster het volgende:
Ik wil nog niet trainen omdat ik ze eerst dunner wil. Ik heb al eens eerder getraind en toen had ik lelijke gespierde benen gekregen en nog steeds te dik bij mijn lichaam. Ik wil dus eerst dunnere benen en dan pas trainen omdat mijn benen dan dunner zijn. Enige optie is dus dat ik een dieet moet volgen waarbij ik over mijn hele lichaam afval en dus ook bij mijn benen. Jammer want verder vind ik mijn figuur perfect.
Als je verder slank bent en je benen dikker zijn, dan is dat gewoon je bouw.quote:Op zondag 22 april 2012 20:42 schreef zibster het volgende:
Ik wil nog niet trainen omdat ik ze eerst dunner wil. Ik heb al eens eerder getraind en toen had ik lelijke gespierde benen gekregen en nog steeds te dik bij mijn lichaam. Ik wil dus eerst dunnere benen en dan pas trainen omdat mijn benen dan dunner zijn. Enige optie is dus dat ik een dieet moet volgen waarbij ik over mijn hele lichaam afval en dus ook bij mijn benen. Jammer want verder vind ik mijn figuur perfect.
idd, ik heb jarenlang intensief gesport waaronder in de sportschool met begeleiding maar m'n benen bleven in verhouding altijd dik.quote:Op maandag 23 april 2012 12:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je verder slank bent en je benen dikker zijn, dan is dat gewoon je bouw.
Je kan jezelf ook niet ineens 1.98m lang trainen als je 1.60 bent, hetzelfde geldt voor je proporties volgens mij ook wel.
hoe weet je dat het mogelijk is?quote:Op maandag 23 april 2012 19:33 schreef zibster het volgende:
Ik kom hier niet om te horen dat het bij mijn lichaam hoort want dat kan ik zelf ook wel bedenken. Neemt niet weg dat het mogelijk is om mijn benen dunner te krijgen en daar wil ik gewoon een specifiek en duidelijk antwoord op hoe dat mogelijk is.
Kijk eens naar anorexiapatienten en mensen die afvallen. De benen worden dunner. Het is dus mogelijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |