Ik ben er van overtuigd dat er genoeg hetero's zijn die deze kleding tof vindenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:46 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
verander ff de topic naam:
Kleding voor homo's
je bent een vrouw, ik een man.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat er genoeg hetero's zijn die deze kleding tof vinden.
[ afbeelding ]
Armani? Opzichtig jaren 80 patroontje?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:49 schreef Sant. het volgende:
Dit is echt ZOOO fout.
Sowieso ben ik niet zo van de opzichtige merken als armani met hun lelijke jaren 80 patroontje..
echt te fout.
Ga dan voor iets subtielers..
Ik ben hetero en vind het an sich wel wat hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je bent een vrouw, ik een man.
Geloof me, dit vinden hetero mannen niks.
Gewoon tshirt met broek of hoodie met broek
zou je t op straat dragen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:53 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ik ben hetero en vind het an sich wel wat hebben.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:46 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
verander ff de topic naam:
Kleding voor homo's
Ik niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat er genoeg hetero's zijn die deze kleding tof vinden.
[ afbeelding ]
Dan hou je jezelf toch flink voor de gek, er is niet één heteroseksuele man die dit tof vindt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Maar het zal uiteindelijk altijd H&M blijven en of het echt verkoopbaar is is ook maar de vraag.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:56 schreef zwartemarktplaats het volgende:
De collab is dan ook niet voor de gemiddelde h&m man.
Indien antraciet of lichtgrijs, blauw etc dan misschien wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |