abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97006728
verander je eetpatroon/leefwijze naar iets dat je gewoon voor altijd vol kunt houden en denk niet in termen als 'straks als ik zoveel weeg mag ik weer 'normaal eten'.

Normaal eten moet dát zijn wat je eeuwig vol kunt houden zonder aan te komen en je dus op een gezond gewicht houdt.
Ja doei.
pi_97012070
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
verander je eetpatroon/leefwijze naar iets dat je gewoon voor altijd vol kunt houden en denk niet in termen als 'straks als ik zoveel weeg mag ik weer 'normaal eten'.

Normaal eten moet dát zijn wat je eeuwig vol kunt houden zonder aan te komen en je dus op een gezond gewicht houdt.
_O_
  donderdag 19 mei 2011 @ 02:30:45 #78
324937 Sardonical-Jope
De tijd vliegt slecht.
pi_97018829
Eet gewoon minder dan 2000 cal per dag toch? Ik heb vroegâh eens 3 maanden vrijwel niks gegeten, meeste cal kwamen uit drank. Zo dun toen :')

Sporten vind ik vreselijk saai, dus het moet wel zo. En van roken is nog nooit iemand dik geworden (behalve als je ermee stopt). En concerta onderdrukt de honger fantastisch, al is dat volgens mij niet bij iedereen die het slikt zo.

Oh ja en als je slaapt eet je niet!
Alleen als lichaam en geest vrij zijn van angst en pijn kan de storm in het ziel tot rust komen.
Begeerte is het enige van waarde. Veel eten, geld, drank, drugs: allemaal lachwekkende pogingen dit te vergeten. Elk mini-zelfmoorden, zonder bevrediging.
  donderdag 19 mei 2011 @ 04:23:05 #79
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_97019249
Ik eet al 3 jaar niet meer dan 600kcal en ben al 27kg afgevallen, eet wel alleen 3 blikjes tonijn op een dag, voldoende eiwitten voor de groei en weing ckal voor verbranding
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  donderdag 19 mei 2011 @ 05:07:07 #80
324937 Sardonical-Jope
De tijd vliegt slecht.
pi_97019436
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 04:23 schreef Drinky het volgende:
Ik eet al 3 jaar niet meer dan 600kcal en ben al 27kg afgevallen, eet wel alleen 3 blikjes tonijn op een dag, voldoende eiwitten voor de groei en weing ckal voor verbranding
600? Dat is 6 biertjes per dag ofzo? :')
Alleen als lichaam en geest vrij zijn van angst en pijn kan de storm in het ziel tot rust komen.
Begeerte is het enige van waarde. Veel eten, geld, drank, drugs: allemaal lachwekkende pogingen dit te vergeten. Elk mini-zelfmoorden, zonder bevrediging.
  donderdag 19 mei 2011 @ 07:45:11 #81
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_97019871
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:56 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

"survival" mode. Zo'n term die de laatste tijd te pas en te onpas overal maar neer wordt gegooid.

Je lichaam gaat pas in opslagmodus als je in Japan zit ten tijde van een giga aardbeving en daardoor 3 weken lang rond moet struinen op zoek naar voedsel.

Als jij denkt dat je lichaam in "survival" mode gaat als je wat minder eet dan normaal raad ik je aan je account gewoon te verwijderen en te stoppen met onzin te posten.
Ga jij eens Sonja Bakkeren met 1100 kcal per dag. Dan ga je al rap in opslagmodus. En wat is het gevolg? Jojo'en.

Beter stop je zelf met onzin posten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_97020017
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 02:30 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Eet gewoon minder dan 2000 cal per dag toch? Ik heb vroegâh eens 3 maanden vrijwel niks gegeten, meeste cal kwamen uit drank. Zo dun toen :')

Sporten vind ik vreselijk saai, dus het moet wel zo. En van roken is nog nooit iemand dik geworden (behalve als je ermee stopt). En concerta onderdrukt de honger fantastisch, al is dat volgens mij niet bij iedereen die het slikt zo.

Oh ja en als je slaapt eet je niet!
:')
pi_97028878
Wat een reclame adviezen regent het hier zeg :{

Het beste om af te vallen is gewoon normaal te eten( 3X per dag) en verder veel oefeningen te doen als in wandelen/lopen en desnoods wat buitensporten. Laat frisdrank of bier elke dag staan en beperk dat tot 1 glas in het weekend. Dus veel water(gewoon tap!) drinken en ook veel koffie---> drink gewoon thee! en de sapjes van AH laten staan! :Y Je zult zien dat de kilo's eraf vliegen binnen een maand. :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_97029324
3 dingen:

- 3x per week krachttraining: deadlift, squat, benchpressen, geen laffe apparaten :')

- Na de krachttraining hardlopen als een maniak (30min). En op rustdagen ook.

- Eiwitreik eten, en let op kh en vetten.

Het is zo simpel.
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:49:03 #85
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_97029710
Paar tips..

beginnen met een glas pure citroen sap,
drink het met een rietje, slecht voor je tanden.

Een als je iets lekkers wil iets met kaneel.
Bijvoorbeeld appel kaneel tosti [appel met kaneel tussen broodje roosteren]
of kaneel puntjes van de bakker.

Na het avond eten niet meer eten,
en langzaam eten, het duurt 20 minuten voor je lichaam je hersens inlicht dat deze genoeg voedsel heeft.

Auto lekker laten staan en gaan lopen of fietsen,
Scheelt heel wat calorieën.
pi_97030531
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 21:05 schreef motorbloempje het volgende:

Inderdaad, zoals ik al eerder schreef, eerst het eigenlijk probleem oplossen, en dat is dat je aankomt. Daarna het symptoom, dat is dat je te dik bent geworden door het aankomen.

Afvallen stelt ook niks voor als je zo'n eetpatroon hebt. Je kunt op elk moment besluiten daarop te variëren zodat je eventjes wat afvalt. Wat je dan afvalt, is binnen. Je kunt bijvoorbeeld elke maand een week kiezen dat het uitkomt dat je gaat afvallen. Dan maak je iets andere keuzes in wat je eet, en dan val je die week een kilo af. Makkelijk vol te houden, een weekje. Mislukt het toch om een of andere reden, niks aan de hand, volgende keer beter. Lukt het, dan ga je kijken of je er nog een kilo af wil en zo ja wanneer je die week dan plant.

Het lichaam doet echt wel wat je ervan vraagt, als je het maar de tijd geeft.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:19:23 #87
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_97033124
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:49 schreef LolaLovesYou het volgende:
Na het avond eten niet meer eten,
Stop eens met die onzin adviezen zeg. ;(
Godfather Bodybuilding topic reeks
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:36:40 #88
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_97033844
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2011 07:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Ga jij eens Sonja Bakkeren met 1100 kcal per dag. Dan ga je al rap in opslagmodus. En wat is het gevolg? Jojo'en.

Beter stop je zelf met onzin posten.
welke mongoloid gaat er nou op 1100kcal/dag proberen te leven?

man of vrouw, advies is zeker niet onder de 1500 te komen, en zelfs dat is al echt weinig.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_97033860
iemand die denkt dat Sonja Bakker goede ideeën heeft...
Ja doei.
pi_97034056
Als ik Sonja Bakker hoor of zie vergaat me de eetlust, dus ik kan me voorstellen dat het werkt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:44:31 #91
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_97034180
Sonja Bakkeren werkt ongetwijfeld...

... voor Sonja Bakker zelf. Dieetboeken volgen is echt zo kansloos. Het is de fout van jarenlange reclame/media dat mensen op de een of andere manier zo'n idioot idee hebben van afvallen. Wat je soms allemaal hoort, godnondeju zeg.(naja check dit topic als voorbeeld al)
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_97038618
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:36 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

welke mongoloid gaat er nou op 1100kcal/dag proberen te leven?

man of vrouw, advies is zeker niet onder de 1500 te komen, en zelfs dat is al echt weinig.
Ik eet 3500kcal per dag en kom geen vet aan _O_
pi_97038640
quote:
15s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:26 schreef rubje het volgende:
Wat een reclame adviezen regent het hier zeg :{

Het beste om af te vallen is gewoon normaal te eten( 3X per dag) en verder veel oefeningen te doen als in wandelen/lopen en desnoods wat buitensporten. Laat frisdrank of bier elke dag staan en beperk dat tot 1 glas in het weekend. Dus veel water(gewoon tap!) drinken en ook veel koffie---> drink gewoon thee! en de sapjes van AH laten staan! :Y Je zult zien dat de kilo's eraf vliegen binnen een maand. :s)
3x per dag? nah beter 6-8x :D
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:43:23 #94
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97038802
Hier hielp het door 2 keer in de week te zwemmen (uurtje), uurtje of 2 aan de wandel te zijn op een dag, niet teveel chips/junkfood en andere rotzooi, meer op de fiets doen, wat meer regelmaat qua slaap, wat minder (kleinere porties) naar binnen werken, fruit als tussendoortjes als ik trek kreeg en ... nouja dat was het zo'n beetje. :P
pi_97038861
rice rice baby tututututedudududum
pi_97039056
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:44 schreef Rijstkoker het volgende:
Afvallen
quote:
Ik kreeg het advies om 's morgens en 's middags vier boterhammen te eten en s'avonds 4 aardappelen, groenten en wat vlees (100gr). Kun met deze hoeveelheid eten afvallen, het lijkt me zoveel.......... trouwns geen tussendoortjes, maar daar heb je ook geen behoefte aan na 4 boterhammen
haha veel? :')
Dat zijn 2 van de 7 maaltijden van mij _O-
Mensen zonder spiermassa en alleen maar vet :')
pi_97039125
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:49 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

[..]

haha veel? :')
Dat zijn 2 van de 7 maaltijden van mij _O-
Mensen zonder spiermassa en alleen maar vet :')
Het is wel twee keer vier boterhammen hè, voor iemand die niet aan krachtsport doet ofzo is 8 boterhammen plus avondeten helemaal niet gek.
Maar nu gaan de twee topics helemaal door elkaar lopen. :+
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_97039263
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:51 schreef Mini. het volgende:

[..]

Het is wel twee keer vier boterhammen hè, voor iemand die niet aan krachtsport doet ofzo is 8 boterhammen plus avondeten helemaal niet gek.
Maar nu gaan de twee topics helemaal door elkaar lopen. :+
Mensen moeten niet zo zeiken dat ze dik worden... ze willen er toch niks aan doen.
pi_97039302
Veel mensen weten gewoon niet goed hoe het moet, dat blijkt uit dit topic ook wel weer...
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_97039419
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:56 schreef Mini. het volgende:
Veel mensen weten gewoon niet goed hoe het moet, dat blijkt uit dit topic ook wel weer...
omdat ze elkaar ook napraten...
mensen die dik zijn geven elkaar advies...

Het probleem is dat je t gewoon moet doen.... niet uren over lullen... en kijk naar sporters die niet dik zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')