quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
verander je eetpatroon/leefwijze naar iets dat je gewoon voor altijd vol kunt houden en denk niet in termen als 'straks als ik zoveel weeg mag ik weer 'normaal eten'.
Normaal eten moet dát zijn wat je eeuwig vol kunt houden zonder aan te komen en je dus op een gezond gewicht houdt.
600? Dat is 6 biertjes per dag ofzo?quote:Op donderdag 19 mei 2011 04:23 schreef Drinky het volgende:
Ik eet al 3 jaar niet meer dan 600kcal en ben al 27kg afgevallen, eet wel alleen 3 blikjes tonijn op een dag, voldoende eiwitten voor de groei en weing ckal voor verbranding
Ga jij eens Sonja Bakkeren met 1100 kcal per dag. Dan ga je al rap in opslagmodus. En wat is het gevolg? Jojo'en.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:56 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
"survival" mode. Zo'n term die de laatste tijd te pas en te onpas overal maar neer wordt gegooid.
Je lichaam gaat pas in opslagmodus als je in Japan zit ten tijde van een giga aardbeving en daardoor 3 weken lang rond moet struinen op zoek naar voedsel.
Als jij denkt dat je lichaam in "survival" mode gaat als je wat minder eet dan normaal raad ik je aan je account gewoon te verwijderen en te stoppen met onzin te posten.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:30 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Eet gewoon minder dan 2000 cal per dag toch? Ik heb vroegâh eens 3 maanden vrijwel niks gegeten, meeste cal kwamen uit drank. Zo dun toen![]()
Sporten vind ik vreselijk saai, dus het moet wel zo. En van roken is nog nooit iemand dik geworden (behalve als je ermee stopt). En concerta onderdrukt de honger fantastisch, al is dat volgens mij niet bij iedereen die het slikt zo.
Oh ja en als je slaapt eet je niet!
Inderdaad, zoals ik al eerder schreef, eerst het eigenlijk probleem oplossen, en dat is dat je aankomt. Daarna het symptoom, dat is dat je te dik bent geworden door het aankomen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
verander je eetpatroon/leefwijze naar iets dat je gewoon voor altijd vol kunt houden en denk niet in termen als 'straks als ik zoveel weeg mag ik weer 'normaal eten'.
Normaal eten moet dát zijn wat je eeuwig vol kunt houden zonder aan te komen en je dus op een gezond gewicht houdt.
welke mongoloid gaat er nou op 1100kcal/dag proberen te leven?quote:Op donderdag 19 mei 2011 07:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga jij eens Sonja Bakkeren met 1100 kcal per dag. Dan ga je al rap in opslagmodus. En wat is het gevolg? Jojo'en.
Beter stop je zelf met onzin posten.
Ik eet 3500kcal per dag en kom geen vet aanquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:36 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
welke mongoloid gaat er nou op 1100kcal/dag proberen te leven?
man of vrouw, advies is zeker niet onder de 1500 te komen, en zelfs dat is al echt weinig.
3x per dag? nah beter 6-8xquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:26 schreef rubje het volgende:
Wat een reclame adviezen regent het hier zeg![]()
Het beste om af te vallen is gewoon normaal te eten( 3X per dag) en verder veel oefeningen te doen als in wandelen/lopen en desnoods wat buitensporten. Laat frisdrank of bier elke dag staan en beperk dat tot 1 glas in het weekend. Dus veel water(gewoon tap!) drinken en ook veel koffie---> drink gewoon thee! en de sapjes van AH laten staan!Je zult zien dat de kilo's eraf vliegen binnen een maand.
![]()
quote:
haha veel?quote:Ik kreeg het advies om 's morgens en 's middags vier boterhammen te eten en s'avonds 4 aardappelen, groenten en wat vlees (100gr). Kun met deze hoeveelheid eten afvallen, het lijkt me zoveel.......... trouwns geen tussendoortjes, maar daar heb je ook geen behoefte aan na 4 boterhammen
Het is wel twee keer vier boterhammen hè, voor iemand die niet aan krachtsport doet ofzo is 8 boterhammen plus avondeten helemaal niet gek.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
[..]
haha veel?![]()
Dat zijn 2 van de 7 maaltijden van mij![]()
Mensen zonder spiermassa en alleen maar vet
Mensen moeten niet zo zeiken dat ze dik worden... ze willen er toch niks aan doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:51 schreef Mini. het volgende:
[..]
Het is wel twee keer vier boterhammen hè, voor iemand die niet aan krachtsport doet ofzo is 8 boterhammen plus avondeten helemaal niet gek.
Maar nu gaan de twee topics helemaal door elkaar lopen.
omdat ze elkaar ook napraten...quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:56 schreef Mini. het volgende:
Veel mensen weten gewoon niet goed hoe het moet, dat blijkt uit dit topic ook wel weer...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |