Dat hoor je wel vaker, hoe zit dat precies? Meer eten en afvallen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:38 schreef GeertJan88 het volgende:
Was zelf ook altijd (heel) iets te zwaar. Het bleek dat ik veelste weinig at. Opgelost door inderdaad meer te eten. Eet nu om de 2 uur iets en ben hierdoor afgevallen.
Als je wat eet dan dan gaat je verbranding werken, deze stopt weer na een tijdje (3 uur?). Als je dan pas heel veel later wat eet dan krijg je een piek in je suikerspiegel en alles en krijg je meer vet. Dus als je om de 2/3 uur wat eet dan blijft je verbranding op gang en verbrand je naast je eten ook lichaamsvet. Wat je dan om de 2/3 uur eet moet dan uiteraard wel gezond zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:40 schreef lodiej het volgende:
[..]
Dat hoor je wel vaker, hoe zit dat precies? Meer eten en afvallen?
Bij was het advies. 3 maaltijden per dag, vooral geen tussendoortjes.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:40 schreef lodiej het volgende:
[..]
Dat hoor je wel vaker, hoe zit dat precies? Meer eten en afvallen?
100 gram vlees is niks en zolang je de boel niet frituurt en flink vezelrijk brood neemt en dit de rest van je leven volhoudt ga je zeker afvallen. Het gaat erom je huidige (waarschijnlijk ongezonde) patroon voor altijd te doorbreken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:09 schreef Gates het volgende:
Ik kreeg het advies om 's morgens en 's middags vier boterhammen te eten en s'avonds 4 aardappelen, groenten en wat vlees (100gr). Kun met deze hoeveelheid eten afvallen, het lijkt me zoveel.......... trouwns geen tussendoortjes, maar daar heb je ook geen behoefte aan na 4 boterhammen
klikt logisch maar staat haaks op mijn adviesquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:45 schreef GeertJan88 het volgende:
Nu ik meerdere keren per dag eet (6 keer) heb ik ook nooit meer een after diner dip gehad.
Nee hoor. Je kan prima je calorie inname verlagen als je maar genoeg eiwitten eet. (ongeveer 2 a 2.5gr per kg lichaamsgewicht)quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:23 schreef Gates het volgende:
Als je minder gaat eten word je spierverhouding ook 'vermagerd' en dat is juist niet de bedoeling
Jouw advies slaat dan ook nergens op. Als je maar 3 keer per dag eet dan is het helemaal moeilijk vol te houden. Je kan beter meerdere kleinere maaltijden eten dan 3 grote omdat je dan toch geneigd ben om te gaan snacken. Of je moet de wilskracht van een boeddhistische monnik hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:46 schreef Gates het volgende:
[..]
klikt logisch maar staat haaks op mijn advies
Er bestaat geen standaard eetschema voor iedereen. Je moet eerst je caloriebehoefte weten en daarop je eetpatroon aanpassen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:09 schreef Gates het volgende:
Ik kreeg het advies om 's morgens en 's middags vier boterhammen te eten en s'avonds 4 aardappelen, groenten en wat vlees (100gr). Kun met deze hoeveelheid eten afvallen, het lijkt me zoveel.......... trouwns geen tussendoortjes, maar daar heb je ook geen behoefte aan na 4 boterhammen
Dat is ook gebeurd, was 3000quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:51 schreef Elco.. het volgende:
[..]
Er bestaat geen standaard eetschema voor iedereen. Je moet eerst je caloriebehoefte weten en daarop je eetpatroon aanpassen.
Dat kan echt niet in topics met zoveel onzinquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:12 schreef Mirjam het volgende:
laten we nu gewoon even lekker normaal reageren.
misschien komt dit wel door hoe het topic geopend wordt?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:12 schreef Mirjam het volgende:
en weer open.
troep, getroll en offtopic verwijdferd.
laten we nu gewoon even lekker normaal reageren.
Dan kun je die hoeveelheid die je noemt makkelijk eten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |