+ genoeg borrelhapjesquote:Op zondag 7 november 2010 14:27 schreef gifkwal het volgende:
Heb dit eens in Zuid-Korea gedaan. Ze hebben daar zogenaamde Dr Fish Cafes waar je tijdens het nuttigen van een stuk taart met een biertje of koffie met je voeten in een bad met van die vissen gaat zitten.
In NL is dat gauw 30 a 40 euro...quote:Op maandag 8 november 2010 21:40 schreef Rubstah het volgende:
Ik heb het in Kuala Lumpur gedaan en dat merkte ik wel ja.
Was daar omgerekend zo'n ¤7 voor een half uurtje.
Eerste 10 a 15 min was ik alleen maar aan het lachen/mn vuisten aan het ballen omdat het zo'n gek gevoel is.
Leuk om een keertje te doen.
Je bedoelt dat de zachtheid minder wordt nadat je ze uit het water haalt?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:30 schreef Kabolter het volgende:
Werkt niet, was zowel de conclusie van mij als van mijn vriendin.
Het beste voel je het als je je handen net uit het water haalt. Daarna wordt het heel snel minder.
Misschien dat je een uurtje of 2 (al had ik echt het idee dat het minutenwerk was) het verschil voelt, maar langer niet. En wij hebben toen nog best lang met de handen in het water gezeten. Je zag echt een verschil tussen het aantal visjes wat aan je knabbelden vanaf begin tot eind.
De zachtheid is inderdaad zomaar weg. Paar minuutjes en je voelt het daarna al snel minder worden. En het was nou ook niet zo dat mijn nagelranden echt helemaal schoon waren qua dode huidcellen.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:32 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de zachtheid minder wordt nadat je ze uit het water haalt?
En wat bedoel je dat je verschil ziet tussen de visjes?
Ik ben ook net deze week terug van Bali.quote:Op dinsdag 28 december 2010 07:23 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Heb het in Ubud gedaan op Bali
Je voeten laten masseren en zo'n fishspa kost echt 3.5euro![]()
Voor 30min totaal
Kietelt vooral in het begin en lekker zacht daarna. Vooral lekker als je hele dagen op slippers loopt
klinkt bijzonderquote:Op maandag 17 januari 2011 03:07 schreef garrarufa.eu het volgende:
ik zit er dagelijks in en je voelt het niet meer
maar dan voor me werk
het is gewoon even wennen
misschien is het ook het idee
als je het een keer of twee gedaan heb vind je het normaal
en zie je ook goed resultaat
het is niet met 1 keer weg dat eelt
ook is het belangrijk dat je ongeveer een uur met je voeten in het bad zit
na een half uur wordt het eelt zacht zo dat de garra rufa's het er af kunnen halen
ook mensen met de huid aan doening Psoriasis hebben hier baad bij
de visjes sabbelen de dode huidschilfers er af en laten een stofje achter waar door het snel geneest
die mensen knappen ook niet met 1 behandeling op daar gaan er ook een paar over heen
wel is het zo dat ze na elke behandeling resultaat zien
het werkt dus echt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |