armquote:Op donderdag 15 december 2011 19:12 schreef Doodloper het volgende:
Werkt echt hoor, je kunt ook enkel je bovenarm gebruiken als je het niet vertrouwt. Doet geen pijn, je snijdt je niet (kan ook niet, tenzij je arm vol zit met puisten ofzo) en is handig voor als je arm (hihi, arm) bent of gewoon om een andere reden je mesjes langer wil gebruiken.
Wat een ongelooflijke bull-shit.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk niet de enige die dat denkt.
En als ik dat filmpje bekijk, is er ook een reële kans dat het mis kan gaan.
Ja, doe ik wel liever in een DM als dat niet erg is ( het linkje )quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:31 schreef Mirjam het volgende:
heb je ook linkjes? dan kan ik even kijken
Gedaanquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:10 schreef La_Vita het volgende:
Asos #14 Op naar de sunglasses, swimwear & shorts
Zouden jullie van de TT misschien nr 14 willen maken ipv 15?
Trouwen en zo #73 is de nieuwe; maar is niet gelinkt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Trouwen en zo #72
Ik kan geen nieuw deel openen.
Dankje, ik realiseerde me dat ze ook gelijk haddenquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:01 schreef Mirjam het volgende:
de users hebben wel gelijk, als je ect een antwoord op deze vragen wil, zul je echt naar een arts moeten..
ikm zal je topic sluiten
yep.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:44 schreef MarMar het volgende:
Kan iemand even kijken naar de trol in het slankie topic? Wordt een beetje storend... (weissman)
wel als ze overkomen als getroll.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:24 schreef drumstickNL het volgende:
Kijk nog maar eens in het topic. Het is niet ons beleid om zomaar valide posts te verwijderen, of wel?
Dat doe ik niet, daarnaast hoeft dit niet echt achter de schermen te worden besproken toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:37 schreef kwiwi het volgende:
Sinds wanneer leest de FP-redactie forum mods (voor de schermen) de les?
goeie vraag, beetje rare actie wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:37 schreef kwiwi het volgende:
Sinds wanneer leest de FP-redactie forum mods (voor de schermen) de les?
nee, je bent crew.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:38 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, ik post hier als user.
Nee, je hebt het over "ons beleid", dan post je overduidelijk als crew. Maar goed, ik wil dit topic verder niet vervuilen, vond het alleen een erg vreemde actie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:38 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, ik post hier als user.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
goeie vraag, beetje rare actie wel.
Ah, dan klopt ons beleid dus toch en is er niets aan de hand. Ik zei toch sorry, hoezo is dat mensen de les lezen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |