Tijdelijk forum.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:39 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Wat dacht je van in het Rokers Fora
Het Rokershoekje
die willen niet stoppenquote:Op woensdag 14 december 2011 00:39 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Wat dacht je van in het Rokers Fora
Het Rokershoekje
Lees de OP. Ik zit in een groep waarbij het risico extra hoog is.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:48 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ach, roken is gezond, waarom stoppen.
Heb juist op stivoro.nl gelezen dat je een datum moet nemen.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:50 schreef Edskimo het volgende:
Als je echt wilt stoppen met roken moet je het gelijk doen, nooit zeggen dat je over een aantal dagen gaat stoppen,
Dat werkt niet
Ik kan het er anders niet uithalen, het is een vrij onleesbare lap met tekst.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Lees de OP. Ik zit in een groep waarbij het risico extra hoog is.
quote:Op woensdag 14 december 2011 00:28 schreef RingBewoner het volgende:
Ik kan geen recente of SC's vinden over het stoppen met roken. Ik hoop daarom ook dat ik deze mag aanmaken en dat hij open mag. Zal even kort uitleggen hoe en wat.
Ben 22, 1.82 en weeg ruim 96 kilo. Nou heb ik sinds kort een heel leuke baan waarbij ik een pak aan heb. Ik wil er mooi, netjes en representatief uitzien. Ik ben sinds vorige week donderdag begonnen met 2 keer per week naar de sportschool gegaan om de conditie te verbeteren en om gewicht te verliezen. Heb wijzigingen in mijn eetpatroon aangebracht en nu komt het moeilijkste, stoppen met roken. Ik rook inmiddels een jaar of 5 en rook gemiddeld een pakje per 2 dagen. Niet heel zwaar maar toch genoeg om verslaafd te zijn. Aangezien ik ook nog eens tot een risico-groep behoor moet ik nu wel. Een paar jaar terug heb ik een zomer in het buitenland gewerkt en kwam terug met een gewicht van 82 kilo. Dat is nu uiteindelijk ook weer het doel. Eerst wil ik over een maand of 3 goed 10 kilo kwijt zijn en dan langzaam doorgaan. Nou weet ik dat de combinatie niet optimaal is maar ik ga gewoon 'all the way'. Hier hou ik bij hoe het gaat en als ik zwakke momenten heb. Hopelijk kunnen mensen mij steunen en melden anderen zich ook aan.
Mijn laatste rookdag is aankomende Zaterdag, dit omdat ik daarna gelijk 5 dagen minder behoefte heb om te roken. Als ik namelijk vrij ben rook ik bijna niet. Ik ben die zondag vrij en werk op maandag met een collega die niet rookt, ben dinsdag en woensdag weer vrij en heb donderdag een lange autorit voor de boeg en een lange kantoordag. 17 December rook ik dus nog en zodra het pakje leeg is (doel is ergens voor het slapen rond 23 uur) stop ik ermee. Het is stoppoging nummer 4 maar dit keer wil ik, moet ik en lukt het mij ook!
vrij onleesbaar? komop doe een beetje moeite het zijn ongeveer 15 zinnenquote:Op woensdag 14 december 2011 00:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik kan het er anders niet uithalen, het is een vrij onleesbare lap met tekst.
Edit, ahh, gevonden, had het even over genomen en er alinea's in gemaakt.
Die 11 zinnen had hij nog wel een fatsoenlijke enter tussen mogen zettenquote:Op woensdag 14 december 2011 00:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
vrij onleesbaar? komop doe een beetje moeite het zijn ongeveer 15 zinnen
okquote:Op woensdag 14 december 2011 00:57 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Die 11 zinnen had hij nog wel een fatsoenlijke enter tussen mogen zetten
Ahh, die had ik in m'n achterhoofd. Dacht dat die in het rokershoekje stond.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:59 schreef APK het volgende:
Hier overigens de meest recente reeks van de 'Stoppen met roken' reeks:
FOK!kers stoppen met roken #77
Pleisters helpen wel, probeer het maar eens als je heel lang in een vliegtuig moet zitten en kijk eens hoe onrustig de rokers zonder pleister worden als er vertraging isquote:Op woensdag 14 december 2011 01:03 schreef Caland het volgende:
Beste is gewoon cold turkey. nicotinepleisters, zoethout kauwen etc. Ik geloof er niet in.
En ga niet eten ipv roken.
Ben een tijdje terug eens een keer 3 maanden gestopt van het een op andere moment. Merkte wel dat ik wat meer ging snacken enzo, dus had toen maar standaard een rol pepermunt op zak voor die momenten dat ik normaal een peuk opstak.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
Pleisters helpen wel, probeer het maar eens als je heel lang in een vliegtuig moet zitten en kijk eens hoe onrustig de rokers zonder pleister worden als er vertraging is
En minder eten helpt volgens mij niet, het schijnt dat je metabolisme veranderdt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |