True.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:44 schreef Moffol het volgende:
[..]
Als je gelovig bent is het vet. Anders moet je dat gewoon níet doen.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:38 schreef don-diablo het volgende:
No thnx, vind sieraden bij mannen totaal niet mooi en niet professioneel staan.Alleen een horloge en trouwring kunnen imo.
Dit is geen reactie om te trollen maar slechts m'n mening.
Gewoon doen als je het echt wilt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:50 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik vind een rozenkrans eigenlijk wel heel vet. Maar ik hou niet van het volk wat het draagt en je hebt altijd van die hatersss.
Misschien haal ik er nog wel één.
En ja ik ben wel gelovig alleen niet volgens de regels.
vanonder welke steen kom jij?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:51 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Mannen met sieraden, uitgezonderd een trouwring (van een huwelijk met een vrouw) en een horloge, zijn van het slappe handje.
Klinkt nice.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:58 schreef Omniaer het volgende:
ik heb aardig wat, draag een glimmend zilver met matsilver horloge, zilveren zegelring, zilveren simpele ring, grove zilveren armband, dogtag aan een dunne zilveren ketting, diamantje in beide oren, en een wenkbrauwpiercing..
Stiekem is het misschien wel overdreven maarja :$
Waar lees je dat?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:37 schreef Franzisska het volgende:
Sowieso mannen die zichzelf een 'stijl' geven met sieraden.
onzeker ofzo?
maar aan de andre kant is wat jij draagt natuurlijk prima en niks mis meequote:Op woensdag 22 juni 2011 12:44 schreef Moffol het volgende:
[..]
Als je gelovig bent is het vet. Anders moet je dat gewoon níet doen.
Waarom jezezlf versieren als man zijnde? met je goud en zilver als statussymbool over straat de man zijn.quote:
Doe niet zo moeilijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:39 schreef Franzisska het volgende:
[..]
Waarom jezezlf versieren als man zijnde? met je goud en zilver als statussymbool over straat de man zijn.
Hou toch op, ga hier niet zo moeilijk doen.quote:
Sieraden dragen hoeft geen fase te zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:55 schreef M1stral het volgende:
Ik heb tijden twee Buddha2Buddha armbanden gehad. Maar inmiddels heb ik die gesleten aan iemand anders. Tja, je hebt zo fases waar je doorheen gaat hè?
Overigens was één daarvan wel echt mooi.
True, maar je kan op een gegeven moment ook klaar zijn met bepaalde dingen. Ik vind ze vandaag de dag bijvoorbeeld teveel in het oog springen. Ik ben niet vies van mooie sieraden, maar ik draag graag het sierraad in plaats van dat het sierraad mij draagt... Maar mijn stijl is door de tijd heen ook gewoon wat veranderd. Je word ouder hè.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:01 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Sieraden dragen hoeft geen fase te zijn.
Het kan ook gewoon bij je passen.
Ik snap helemaal wat je bedoeld. Net als dat je een alternatieve fase kan hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:03 schreef M1stral het volgende:
[..]
True, maar je kan op een gegeven moment ook klaar zijn met bepaalde dingen. Ik vind ze vandaag de dag bijvoorbeeld teveel in het oog springen. Ik ben niet vies van mooie sieraden, maar ik draag graag het sierraad in plaats van dat het sierraad mij draagt... Maar mijn stijl is door de tijd heen ook gewoon wat veranderd. Je word ouder hè.
Jij was wel cool man.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:55 schreef M1stral het volgende:
Ik heb tijden twee Buddha2Buddha armbanden gehad. Maar inmiddels heb ik die gesleten aan iemand anders. Tja, je hebt zo fases waar je doorheen gaat hè?
Overigens was één daarvan wel echt mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaa zulke opmerkingen krijg ik wel eens, patser, pooier, datsoort dingen maar idd, dat vat ik meer positief op!quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:34 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Klinkt nice.
Heb jij het wel al eens meegemaakt dat mensen je macho/ patser noemen of iets anders in die trant? Is hier namelijk wel al paar keer gebeurd, maar vat dat dan ook meer op als postief dan negatief.
Draag tegenwoordig btw diamantje in beide oren, twee zilveren redelijk dikke ringen, horloge met diamanten om het klokje, zilveren schakelarmband en een dikke schakelketting.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |