abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juni 2011 @ 14:38:31 #26
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_98411766
No thnx, vind sieraden bij mannen totaal niet mooi en niet professioneel staan. :N Alleen een horloge en trouwring kunnen imo.

Dit is geen reactie om te trollen maar slechts m'n mening.
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 20 juni 2011 @ 15:09:15 #27
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_98413094
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:38 schreef don-diablo het volgende:
No thnx, vind sieraden bij mannen totaal niet mooi en niet professioneel staan. :N Alleen een horloge en trouwring kunnen imo.

Ik zat eerlijk gezegd al te wachten op een post van jou (aangezien ik je in veel LIFtopics tegenkom) ;)
Ik snap wel enigzins wat je bedoeld met 'onprofessioneel staan' maar dat hangt er ook maar weer net vanaf hoe die ketting/ armband/ oorbel etc. eruit ziet. Je hebt ook zat sieraden die nog enigzins professioneel kunnen staan.

Zelf doe ik meestal ook m'n ketting af voor een sollicitatie, maar oorbellen niet. Simpelweg, omdat dat op dit moment niet mogelijk is en als dat serieus de reden is dat ik niet aangenomen wordt maar weer blijkt hoe graag ze mij daar willen hebben werken.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  maandag 20 juni 2011 @ 15:25:33 #28
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_98413908
Zilveren ketting met een ring en een tribal er aan.
2 zilveren armbanden (een met inscriptie).
En 7 ringen.
Draag de ringen echter alleen met bijzondere dagen.
  maandag 20 juni 2011 @ 15:31:33 #29
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_98414182
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:09 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

Ik zat eerlijk gezegd al te wachten op een post van jou (aangezien ik je in veel LIFtopics tegenkom) ;)
Ik snap wel enigzins wat je bedoeld met 'onprofessioneel staan' maar dat hangt er ook maar weer net vanaf hoe die ketting/ armband/ oorbel etc. eruit ziet. Je hebt ook zat sieraden die nog enigzins professioneel kunnen staan.

Zelf doe ik meestal ook m'n ketting af voor een sollicitatie, maar oorbellen niet. Simpelweg, omdat dat op dit moment niet mogelijk is en als dat serieus de reden is dat ik niet aangenomen wordt maar weer blijkt hoe graag ze mij daar willen hebben werken.
Iemand moet zelf weten wat die voor sieraden wil dragen maar als je bijvoorbeeld in een bank aan komt zetten met een ketting en/of oorbellen wordt je gewoon niet/minder serieus genomen.

Beetje off topic, maar hetzelfde geldt voor tatoeages. Hoe persoonlijk ze ook kunnen zijn, bedrijven zien ze liever niet en het kán een reden zijn om geweigerd te worden voor een functie. Bekrompen ik weet het, maar realiteit.

[ Bericht 0% gewijzigd door don-diablo op 20-06-2011 15:38:41 ]
  maandag 20 juni 2011 @ 15:48:11 #30
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_98414965
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:31 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Iemand moet zelf weten wat die voor sieraden wil dragen maar als je bijvoorbeeld in een bank aan komt zetten met een ketting en/of oorbellen wordt je gewoon niet/minder serieus genomen.

Beetje off topic, maar hetzelfde geldt voor tatoeages. Hoe persoonlijk ze ook kunnen zijn, bedrijven zien ze liever niet en het kán een reden zijn om geweigerd te worden voor een functie. Bekrompen ik weet het, maar realiteit.
Begrijp het volledig, dat was ook echt een afweging die ik maakte bij het zetten van die oorbellen.
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:25 schreef TheThirdMark het volgende:
Zilveren ketting met een ring en een tribal er aan.
2 zilveren armbanden (een met inscriptie).
En 7 ringen.
Draag de ringen echter alleen met bijzondere dagen.
Heb je foto? ^O^
Zeven ringen, pfoeh veel, maar staan vast vet.
Zo vind ik het in ieder geval, als je ringen draagt meteen meerdere :Y
  maandag 20 juni 2011 @ 17:38:01 #31
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_98420156
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:00 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

Welkom ^O^

Ik snap precies wat je zoekt, toevallig zelf ook naar opzoek nu, maar dan wel zilver.
Volgens mij wordt dat ook wel colier genaamd maar dat weet ik niet honderd procent zeker, zou ook alleen de vrouwelijke vorm kunnen zijn.
Beads? Als in die vormen, rondjes, vierkanten etc.?
http://www.google.nl/sear(...)&aql=&gs_sm=&gs_upl=

Hier staan wel wat dingen die ik mooi vind. Het liefst niets glimmends :P

Zo iets zoek ik: http://www.stylebistro.com/lookbooks/men/Wooden+Beaded+Necklace
  maandag 20 juni 2011 @ 19:04:30 #32
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_98424026
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:38 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

http://www.google.nl/sear(...)&aql=&gs_sm=&gs_upl=

Hier staan wel wat dingen die ik mooi vind. Het liefst niets glimmends :P

Zo iets zoek ik: http://www.stylebistro.com/lookbooks/men/Wooden+Beaded+Necklace
Aha ik snap het, heb toevallig ook zoiets liggen maar totaal niet m'n stijl.

Wellicht is een rozenkransketting iets voor je?
Zijn er in verschillende soorten, ook met hout etc.
Is wel echt een ketting die gelovige dragen.
http://www.juwelierrampaa(...)S4BOOT=1308589398728
pi_98426014
quote:

100% mee eens! O+
5 Ferrari's op videoband!
pi_98426147
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:31 schreef don-diablo het volgende:

Er is een enorm verschil tussen sieraden en tatoeages. Sieraden kan je afdoen wanneer je wil, tatoeages niet. En dan heb je ook nog eens de mogelijkheid om tatoeages op onopvallende plekken te laten zetten.

quote:

Professioneel waarvoor? Ik neem aan dat jij ook niet altijd in een overhemd loopt? Je kan sieraden, net als kleding, laten passen bij de gelegenheid en/of het werk wat je doet.
  maandag 20 juni 2011 @ 19:41:41 #35
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_98426370
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:38 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Er is een enorm verschil tussen sieraden en tatoeages. Sieraden kan je afdoen wanneer je wil, tatoeages niet. En dan heb je ook nog eens de mogelijkheid om tatoeages op onopvallende plekken te laten zetten.

[..]

Professioneel waarvoor? Ik neem aan dat jij ook niet altijd in een overhemd loopt? Je kan sieraden, net als kleding, laten passen bij de gelegenheid en/of het werk wat je doet.
^O^
pi_98426531
quote:

Niet professioneel... Hoezo zou je er professioneel uit willen zien? Ikzelf draag meestal dunne touwtjes of houten kralen armbandjes, omdat ik de 'surfer stijl' wel apprecieer. Soms een horloge van Danish Design of Boccia. Al die oversizede klokken vind ik zo afschuwelijk.
  maandag 20 juni 2011 @ 19:47:56 #37
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_98426767
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:43 schreef Moffol het volgende:

[..]

Niet professioneel... Hoezo zou je er professioneel uit willen zien? Ikzelf draag meestal dunne touwtjes of houten kralen armbandjes, omdat ik de 'surfer stijl' wel apprecieer. Soms een horloge van Danish Design of Boccia. Al die oversizede klokken vind ik zo afschuwelijk.
Omdat je misschien een baan hebt en er representatief moet uitzien van je werkgever?
pi_98426932
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:47 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Omdat je misschien een baan hebt en er representatief moet uitzien van je werkgever?
Buiten je werk toch niet?
  maandag 20 juni 2011 @ 19:54:38 #39
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_98427074
Hangt er btw ook maar net vanaf waar je werkt.
pi_98432074
Het enige wat ik draag is een zilveren ketting waar een klein rechthoekje aan hangt van ongeveer 1 bij 1.5 cm. Op dit rechthoekje staat een kleine zwarte schorpioen (sterrenbeeld) en aan de zijkant een streep van boven naar beneden.

Deze heb ik 9 jaar geleden gekregen, maar ik draag hem nog steeds elke dag. Hoewel ik nu wel zie dat ie een beetje zwart wordt op een enkele plek. Als ik dat niet kan fixen dan wordt het toch eens een nieuwe.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:25:51 #41
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_98432368
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:04 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

Aha ik snap het, heb toevallig ook zoiets liggen maar totaal niet m'n stijl.

Wellicht is een rozenkransketting iets voor je?
Zijn er in verschillende soorten, ook met hout etc.
Is wel echt een ketting die gelovige dragen.
http://www.juwelierrampaa(...)S4BOOT=1308589398728
Haha nee ben niet gelovig en dan ga ik daar niet mee lopen en vind het ook altijd van die bepaalde typetjes wat dat dragen waar ik me eigenlijk niet onder wil scharen :@
pi_98437119
Een armband of een Celtic ring vind ik wel mooi. In het buitenland, bijvoorbeeld Engeland of Ierland heb je veel meer sierraden voor mannen. En daar zit niets verwijfds aan, integendeel zelfs. We lopen hier gewoon achter.

Seven of London heeft fraai spul, ik heb er een armband van. zie http://www.sevenlondon.com

maandag 20 juni 2011 @ 22:52:45 #43
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_98438882
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:25 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Haha nee ben niet gelovig en dan ga ik daar niet mee lopen en vind het ook altijd van die bepaalde typetjes wat dat dragen waar ik me eigenlijk niet onder wil scharen :@
Dat bedoelde ik inderdaad ook met dat vooral gelovige het dragen. Zou het zelf ook niet dragen.
Aha, je bedoeld mooiboys zeker etc.? Is zeker waar dat je dat soort kettingen veel tegenkomt.

Verder zou ik eigenlijk niet echt weten bij welk specifiek merk of winkel je daarvoor moet kijken..
pi_98440661
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:27 schreef lukaon het volgende:
Een armband of een Celtic ring vind ik wel mooi. In het buitenland, bijvoorbeeld Engeland of Ierland heb je veel meer sierraden voor mannen. En daar zit niets verwijfds aan, integendeel zelfs. We lopen hier gewoon achter.

Seven of London heeft fraai spul, ik heb er een armband van. zie http://www.sevenlondon.com

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dit vind ik ook mooi bij mannen. Niet te opzichtig en niet teveel. Oh, en goud vind ik absoluut niks. Bij mannen en bij vrouwen niet. Een zilveren/titanium ring of armband kan best. :)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 00:32:43 #45
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_98443819
Iemand die weet waar je mooie zilvere (dikke) schakelarmbanden kan vinden? :)

Zullen het uiteraard wel bij de lokale juwelier hebben, maar ik kijk eerst eens op het internet voordat ik er later achterkom dat er op internet veel leukere te vinden zijn voor een schappelijke prijs.

Dus als iemand weet waar je mooie zilvere armbanden kan kopen, let me know ^O^

Heb tevens al bij Kijkshop gekeken, hadden wel twee mooie stalen maar zijn nog niet helemaal wat ik zoek.
pi_98444104

Er zat eerst een of andere vage hanger aan. Die heb ik eraf gehaald en vervangen door een plectrum.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:58:48 #47
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_98451532

Eindbaas :Y
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:40:21 #48
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_98452904
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:40 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]

Er zat eerst een of andere vage hanger aan. Die heb ik eraf gehaald en vervangen door een plectrum.
Ai, dat ziet er baas uit!
Origineel en niet cheap :Y
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:58 schreef Elegy het volgende:
[ afbeelding ]

Eindbaas :Y
Als ik een neger was had ik het ook gedragen :Y :7
pi_98499080
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:40 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]

Zonde van het plectrum! Dat vind ik mijn fijnste plectrum :P

OT: heel af en toe draag ik m'n horloge. Dit vind ik trouwens wel een coole ketting :P
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_98504325
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:49 schreef wimjongil het volgende:

[..]

Zonde van het plectrum! Dat vind ik mijn fijnste plectrum :P

OT: heel af en toe draag ik m'n horloge. Dit vind ik trouwens wel een coole ketting :P
Als je gelovig bent is het vet. Anders moet je dat gewoon níet doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')