Ik zat eerlijk gezegd al te wachten op een post van jou (aangezien ik je in veel LIFtopics tegenkom)quote:Op maandag 20 juni 2011 14:38 schreef don-diablo het volgende:
No thnx, vind sieraden bij mannen totaal niet mooi en niet professioneel staan.Alleen een horloge en trouwring kunnen imo.
Dit is geen reactie om te trollen maar slechts m'n mening.
Iemand moet zelf weten wat die voor sieraden wil dragen maar als je bijvoorbeeld in een bank aan komt zetten met een ketting en/of oorbellen wordt je gewoon niet/minder serieus genomen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:09 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik zat eerlijk gezegd al te wachten op een post van jou (aangezien ik je in veel LIFtopics tegenkom)
Ik snap wel enigzins wat je bedoeld met 'onprofessioneel staan' maar dat hangt er ook maar weer net vanaf hoe die ketting/ armband/ oorbel etc. eruit ziet. Je hebt ook zat sieraden die nog enigzins professioneel kunnen staan.
Zelf doe ik meestal ook m'n ketting af voor een sollicitatie, maar oorbellen niet. Simpelweg, omdat dat op dit moment niet mogelijk is en als dat serieus de reden is dat ik niet aangenomen wordt maar weer blijkt hoe graag ze mij daar willen hebben werken.
Begrijp het volledig, dat was ook echt een afweging die ik maakte bij het zetten van die oorbellen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Iemand moet zelf weten wat die voor sieraden wil dragen maar als je bijvoorbeeld in een bank aan komt zetten met een ketting en/of oorbellen wordt je gewoon niet/minder serieus genomen.
Beetje off topic, maar hetzelfde geldt voor tatoeages. Hoe persoonlijk ze ook kunnen zijn, bedrijven zien ze liever niet en het kán een reden zijn om geweigerd te worden voor een functie. Bekrompen ik weet het, maar realiteit.
Heb je foto?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:25 schreef TheThirdMark het volgende:
Zilveren ketting met een ring en een tribal er aan.
2 zilveren armbanden (een met inscriptie).
En 7 ringen.
Draag de ringen echter alleen met bijzondere dagen.
http://www.google.nl/sear(...)&aql=&gs_sm=&gs_upl=quote:Op maandag 20 juni 2011 14:00 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Welkom
Ik snap precies wat je zoekt, toevallig zelf ook naar opzoek nu, maar dan wel zilver.
Volgens mij wordt dat ook wel colier genaamd maar dat weet ik niet honderd procent zeker, zou ook alleen de vrouwelijke vorm kunnen zijn.
Beads? Als in die vormen, rondjes, vierkanten etc.?
Aha ik snap het, heb toevallig ook zoiets liggen maar totaal niet m'n stijl.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:38 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)&aql=&gs_sm=&gs_upl=
Hier staan wel wat dingen die ik mooi vind. Het liefst niets glimmends![]()
Zo iets zoek ik: http://www.stylebistro.com/lookbooks/men/Wooden+Beaded+Necklace
100% mee eens!quote:Op maandag 20 juni 2011 14:38 schreef don-diablo het volgende:
No thnx, vind sieraden bij mannen totaal niet mooi en niet professioneel staan.Alleen een horloge en trouwring kunnen imo.
Er is een enorm verschil tussen sieraden en tatoeages. Sieraden kan je afdoen wanneer je wil, tatoeages niet. En dan heb je ook nog eens de mogelijkheid om tatoeages op onopvallende plekken te laten zetten.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:31 schreef don-diablo het volgende:
Iemand moet zelf weten wat die voor sieraden wil dragen maar als je bijvoorbeeld in een bank aan komt zetten met een ketting en/of oorbellen wordt je gewoon niet/minder serieus genomen.
Beetje off topic, maar hetzelfde geldt voor tatoeages. Hoe persoonlijk ze ook kunnen zijn, bedrijven zien ze liever niet en het kán een reden zijn om geweigerd te worden voor een functie. Bekrompen ik weet het, maar realiteit.
Professioneel waarvoor? Ik neem aan dat jij ook niet altijd in een overhemd loopt? Je kan sieraden, net als kleding, laten passen bij de gelegenheid en/of het werk wat je doet.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:38 schreef don-diablo het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:38 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Er is een enorm verschil tussen sieraden en tatoeages. Sieraden kan je afdoen wanneer je wil, tatoeages niet. En dan heb je ook nog eens de mogelijkheid om tatoeages op onopvallende plekken te laten zetten.
[..]
Professioneel waarvoor? Ik neem aan dat jij ook niet altijd in een overhemd loopt? Je kan sieraden, net als kleding, laten passen bij de gelegenheid en/of het werk wat je doet.
Niet professioneel... Hoezo zou je er professioneel uit willen zien? Ikzelf draag meestal dunne touwtjes of houten kralen armbandjes, omdat ik de 'surfer stijl' wel apprecieer. Soms een horloge van Danish Design of Boccia. Al die oversizede klokken vind ik zo afschuwelijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:38 schreef don-diablo het volgende:
Omdat je misschien een baan hebt en er representatief moet uitzien van je werkgever?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:43 schreef Moffol het volgende:
[..]
Niet professioneel... Hoezo zou je er professioneel uit willen zien? Ikzelf draag meestal dunne touwtjes of houten kralen armbandjes, omdat ik de 'surfer stijl' wel apprecieer. Soms een horloge van Danish Design of Boccia. Al die oversizede klokken vind ik zo afschuwelijk.
Buiten je werk toch niet?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Omdat je misschien een baan hebt en er representatief moet uitzien van je werkgever?
Haha nee ben niet gelovig en dan ga ik daar niet mee lopen en vind het ook altijd van die bepaalde typetjes wat dat dragen waar ik me eigenlijk niet onder wil scharenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:04 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Aha ik snap het, heb toevallig ook zoiets liggen maar totaal niet m'n stijl.
Wellicht is een rozenkransketting iets voor je?
Zijn er in verschillende soorten, ook met hout etc.
Is wel echt een ketting die gelovige dragen.
http://www.juwelierrampaa(...)S4BOOT=1308589398728
Dat bedoelde ik inderdaad ook met dat vooral gelovige het dragen. Zou het zelf ook niet dragen.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:25 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Haha nee ben niet gelovig en dan ga ik daar niet mee lopen en vind het ook altijd van die bepaalde typetjes wat dat dragen waar ik me eigenlijk niet onder wil scharen
Dit vind ik ook mooi bij mannen. Niet te opzichtig en niet teveel. Oh, en goud vind ik absoluut niks. Bij mannen en bij vrouwen niet. Een zilveren/titanium ring of armband kan best.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:27 schreef lukaon het volgende:
Een armband of een Celtic ring vind ik wel mooi. In het buitenland, bijvoorbeeld Engeland of Ierland heb je veel meer sierraden voor mannen. En daar zit niets verwijfds aan, integendeel zelfs. We lopen hier gewoon achter.
Seven of London heeft fraai spul, ik heb er een armband van. zie http://www.sevenlondon.com
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ai, dat ziet er baas uit!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:40 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Er zat eerst een of andere vage hanger aan. Die heb ik eraf gehaald en vervangen door een plectrum.
Als ik een neger was had ik het ook gedragenquote:
Zonde van het plectrum! Dat vind ik mijn fijnste plectrumquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:40 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Er zat eerst een of andere vage hanger aan. Die heb ik eraf gehaald en vervangen door een plectrum.
Als je gelovig bent is het vet. Anders moet je dat gewoon níet doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zonde van het plectrum! Dat vind ik mijn fijnste plectrum
OT: heel af en toe draag ik m'n horloge. Dit vind ik trouwens wel een coole ketting
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |