goeie vraag, beetje rare actie wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:37 schreef kwiwi het volgende:
Sinds wanneer leest de FP-redactie forum mods (voor de schermen) de les?
nee, je bent crew.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:38 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, ik post hier als user.
Nee, je hebt het over "ons beleid", dan post je overduidelijk als crew. Maar goed, ik wil dit topic verder niet vervuilen, vond het alleen een erg vreemde actie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:38 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, ik post hier als user.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
goeie vraag, beetje rare actie wel.
Ah, dan klopt ons beleid dus toch en is er niets aan de hand. Ik zei toch sorry, hoezo is dat mensen de les lezen?quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kan een modje trolls komen vangen?Er zijn er weer een paar los in le topique du slank.
Als je zelf al verkondigt dat je trollt is het wel jammerlijk gesteld'Goeie' trolls doen tenminste nog alsof ze het menen
Snow trollsquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]zal ik hem bij -20 buiten zetten?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Snow trolls![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:45 schreef grrrbeer het volgende:
Ik vind wel dat hier een beetje met levens wordt gespeeld.
die user is al naar de huisarts geweestquote:Op maandag 19 maart 2012 12:42 schreef Bernardvanschaken het volgende:
Volgens Mirjam hoort mijn vraag in het topic: ''Al tijdje last van knarsende ademhaling'' niet op Fok thuis omdat ik beter naar de dokter kan gaan.
Maar waarom staat er wel een topic open, die over een opgezette lymfeklier gaat, en dit topic heeft het zelfde doel als mijn topic.
Oké. zal ik dan toch maar naar de huisarts moeten als het niet ophoudt.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die user is al naar de huisarts geweest
fok is geen huisarts of vervanger voor een arts, hier worden geen diagnoses gesteld.
lijkt me een goeie, beetje lief zijn voor jezelf mag bestquote:Op maandag 19 maart 2012 12:45 schreef Bernardvanschaken het volgende:
[..]
Oké. zal ik dan toch maar naar de huisarts moeten als het niet ophoudt.
Waarom geef je dat topic niet gewoon een kick dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:48 schreef Prospera het volgende:
Ik was op zoek naar schoonmaaktips en vond deze link Schoonmaak tips & tricks
zijn er ook recentere?
Nu bedoel ik niet de wondersponsjestopics, maar meer algemene tips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |