DV8 zou ik anders best over willen nemen hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:27 schreef Incantrix het volgende:
DV8 draag ik nooit, IDK nog wel eens. IDK zou ik moeilijker vinden om weg te doen.. (hell, ik had DV8 eigenlijk al apart staan voor in de swapkoffer, had geen id van htf en zulks)
sure! volgende keer zal ik het wel even laten weten!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, maar het is sinds gister helemaal opMaar wel lief aanbod
weet ik dat wel voor een volgende keer
Volgens mij wel ja.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik realiseer me net dat ik (als het goed is) na 18 november weer 160 euro per maand over ga houden. Falen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:29 schreef Mss het volgende:
[..]
DV8 zou ik anders best over willen nemen hoor
Dat ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
Oh nice ik zie net dat mijn andere (TTYL en FYI) ook zo'n 15 euro waard zijn
Ik hou dat echt niet in de gaten... Iets is mooi... Ik koop het.. Is het er niet meer.. Pech.
Ja niet dan, niet meer hoeven rijlessen gaat me écht vet schelen.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wilde jouw naam nog in de TT verwerken maar dat vond ik echt te flauw
Nee hoor ik heb maar weinig wat ik niet wegdoe. Dat zijn onze naamlakjes en de OMG en Kaleidoscope lakjes.. en nog wat meer dus best nog een boelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:40 schreef Incantrix het volgende:
Overigens, hoeveel van jullie collectie zouden jullie écht niet kunnen missen? Ik heb een hoop moois, maar er is weinig waar ik zķ aan verknocht ben dat ik het niet weg zou kunnen ruilen voor iets anders moois. Of ben ik nu raar?
oh god heb je even?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:40 schreef Incantrix het volgende:
Overigens, hoeveel van jullie collectie zouden jullie écht niet kunnen missen? Ik heb een hoop moois, maar er is weinig waar ik zķ aan verknocht ben dat ik het niet weg zou kunnen ruilen voor iets anders moois. Of ben ik nu raar?
Naamlakjes?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb maar weinig wat ik niet wegdoe. Dat zijn onze naamlakjes en de OMG en Kaleidoscope lakjes.. en nog wat meer dus best nog een boel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |