DV8 zou ik anders best over willen nemen hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:27 schreef Incantrix het volgende:
DV8 draag ik nooit, IDK nog wel eens. IDK zou ik moeilijker vinden om weg te doen.. (hell, ik had DV8 eigenlijk al apart staan voor in de swapkoffer, had geen id van htf en zulks)
sure! volgende keer zal ik het wel even laten weten!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, maar het is sinds gister helemaal opMaar wel lief aanbod
weet ik dat wel voor een volgende keer
Volgens mij wel ja.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik realiseer me net dat ik (als het goed is) na 18 november weer 160 euro per maand over ga houden. Falen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:29 schreef Mss het volgende:
[..]
DV8 zou ik anders best over willen nemen hoor
Dat ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
Oh nice ik zie net dat mijn andere (TTYL en FYI) ook zo'n 15 euro waard zijn
Ik hou dat echt niet in de gaten... Iets is mooi... Ik koop het.. Is het er niet meer.. Pech.
Ja niet dan, niet meer hoeven rijlessen gaat me écht vet schelen.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wilde jouw naam nog in de TT verwerken maar dat vond ik echt te flauw
Nee hoor ik heb maar weinig wat ik niet wegdoe. Dat zijn onze naamlakjes en de OMG en Kaleidoscope lakjes.. en nog wat meer dus best nog een boelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:40 schreef Incantrix het volgende:
Overigens, hoeveel van jullie collectie zouden jullie écht niet kunnen missen? Ik heb een hoop moois, maar er is weinig waar ik zķ aan verknocht ben dat ik het niet weg zou kunnen ruilen voor iets anders moois. Of ben ik nu raar?
oh god heb je even?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:40 schreef Incantrix het volgende:
Overigens, hoeveel van jullie collectie zouden jullie écht niet kunnen missen? Ik heb een hoop moois, maar er is weinig waar ik zķ aan verknocht ben dat ik het niet weg zou kunnen ruilen voor iets anders moois. Of ben ik nu raar?
Naamlakjes?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb maar weinig wat ik niet wegdoe. Dat zijn onze naamlakjes en de OMG en Kaleidoscope lakjes.. en nog wat meer dus best nog een boel
Van BB Couture heb ik 2 lakjes Carla & Michael. Zo heet ik en mijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Naamlakjes?
En ik heb er ook wel een paar hoor, Peridot ben ik zo hevig verliefd op dat die zeker niet wegkan, en Significant Other Color van OPI niet, Zoya Charla en Gagalectric van Essence zijn ook te mooi
Ja lakjes die jouw naam hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Naamlakjes?
En ik heb er ook wel een paar hoor, Peridot ben ik zo hevig verliefd op dat die zeker niet wegkan, en Significant Other Color van OPI niet, Zoya Charla en Gagalectric van Essence zijn ook te mooi
Ruilen? Zoya Bianca: roze creme.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja lakjes die jouw naam hebbenVooral bij Zoya zie je vaak lakjes voorbij komen met voornamen van de dames hier!
die van mij niet
Oh, dat is wel echt lief jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Van BB Couture heb ik 2 lakjes Carla & Michael. Zo heet ik en mijn. En ze horen ook echt bij elkaar, dat is grappig
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:04 schreef PriemGirl het volgende:
Nieuws van oma !
Ze moet nog verder op onderzoek en woensdag weten ze pas resultaat.![]()
Gisteren hele dag zitten wachten.. Ouders wisten ook niks... Oma had geen tijd... Werd er bloedchagrijnig vanquote:
meebestellen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:12 schreef PriemGirl het volgende:
Barielle lava rock
Barielle ella's spell
Barielle falling star
... ja die wil ik wel![]()
9 was het he?
Oeh !quote:
Alleen als je echt plaats over hebt hequote:
suuuurequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Alleen als je echt plaats over hebt he
als ik nu nuchter denk: ik kan alles missen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:40 schreef Incantrix het volgende:
Ik was nog aan het kijken bij de muppets; maar alle leuke zijn uiteraard alweer out of stockquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik nu nuchter denk: ik kan alles missen.
Als je mij voor mijn lakbakken zet en zegt: je moet er nu tien kiezen en de rest gaat weg, dan ga ik heel hard huilen en schoppen
Dat !quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik nu nuchter denk: ik kan alles missen.
Als je mij voor mijn lakbakken zet en zegt: je moet er nu tien kiezen en de rest gaat weg, dan ga ik heel hard huilen en schoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |