op nailetc.com is ie inclusief verzenden $10,89quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
I know! Alleen ik ben dan ook wel zo dat als ik weet dat het ergens in Amerika voor $6 te koop is, ik geen $7,99 wil betalen op eBay.
Heb wel een webshop gevonden waar hij 4,95 is, maar die verzendkosten zijn weer 7 nog wat.
unicorn puke, omgquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/C(...)52d408#ht_1358wt_117
En het ergste is, exact hetzelfde lakje komt onder een andere naam in de vaste collectie. Waar hij $10 kost.quote:
Die vind ik niet eens zo bijzonder.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je voor de gein al eens "clarins 230" ingetikt op Ebay?![]()
Ik snap het ook niet, maar sommige mensen hoarden wat extremer
hehehe... heerlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En het ergste is, exact hetzelfde lakje komt onder een andere naam in de vaste collectie. Waar hij $10 kost.
Ik heb geen CC.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op nailetc.com is ie inclusief verzenden $10,89
+1quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik garandeer het je, kijk maar naar mij en Sjaan. Allebei koophuis, allebei koopziek. Gaat prima!
Meh, ik mag toch even niks bestellen van mezelf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeg het niet te hard, ik moet ook constant voor mensen bestellen
Geen idee, heb het toen ook gewoon bij die persoon laten bezorgen en die heeft ze hierheen gebracht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:01 schreef Whoopdidoo het volgende:
Weet iemand toevallig of bij bundlemonster het adres gelijk moet zijn als die van de creditcardhouder?
2x vage chineze lakjes(die het wel goed doen) en nagelwielen.quote:
nee hoor, hoeft nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:01 schreef Whoopdidoo het volgende:
Weet iemand toevallig of bij bundlemonster het adres gelijk moet zijn als die van de creditcardhouder?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:12 schreef megamandy het volgende:
Vannacht heb ik gedroomd dat ik weer op beautygloss mocht komen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:12 schreef megamandy het volgende:
Vannacht heb ik gedroomd dat ik weer op beautygloss mocht komen
ietsjes langer, 2 weken ongeveer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:09 schreef Mss het volgende:
Doet CherryCulture net zo lang over verzenden als TD SQ?
Lion Kingquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maarrem, meiden, ik ga de Lion King in 3D kijken. En heb uitstel voor m'n stagewerkplan, dus dat moet ik vandaag ook nog in elkaar knallen.
Faalse!
Balen, ik had graag vanavond mijn lipsticks gehad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ietsjes langer, 2 weken ongeveer.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:21 schreef Sharana_LV het volgende:
eeeeeen paypal werkt ook weer
You submitted an order in the amount of 122,60 GBP to LUSH RETAIL LT
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook... LOL bijvoorbeelden Visit me in Prism...
whahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:21 schreef Sharana_LV het volgende:
eeeeeen paypal werkt ook weer
You submitted an order in the amount of 122,60 GBP to LUSH RETAIL LT
Retread 1 £9.50 £9.50quote:
je mag volgende keer wel mee bestellen hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:26 schreef megamandy het volgende:
Mijn crème van de Lush is ook opHoeveel verzendkosten zit erop als je vanuit de UK besteld? Of verschilt dat ook met het gewicht?
Nu heb ik namelijk al mijn producten hier gewoon uit de winkel, maar het scheelt wel veel als je op de UK site kijkt
Nee, ze zeiden dat dat niet meer kon als er eenmaal besteld was. Jammer, maar ik kijk even hoe die oranje achtige bevalt.quote:
neejoh, ik heb liever dat ik er een lieve meid heel blij mee maak dan dat ik er vette winst op pakquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Wil je hem terug dan? Kun je er alsnog geld mee verdienen
Ik vind het gewoon een mooie kleur; ga hem niet verkopen omdat ie htf is tbh..
dv8 is zoooooooooooo mooi!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:27 schreef Incantrix het volgende:
DV8 draag ik nooit, IDK nog wel eens. IDK zou ik moeilijker vinden om weg te doen.. (hell, ik had DV8 eigenlijk al apart staan voor in de swapkoffer, had geen id van htf en zulks)
Ja, maar het is sinds gister helemaal opquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je mag volgende keer wel mee bestellen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |