hoezo, straks niet meer?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef Whoopdidoo het volgende:
Maar het is best irritant dat mn moeder zo is hoor. Maarja ze moest wel met 2 kinderen en alleen.
Doe nu heel hard mn best om wel gewoon geld uit te geven. Nu kan het nog
Nah, sommige mensen hebben dat gewoon. Zuslief heeft dat ook zo sterk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef Whoopdidoo het volgende:
Maar het is best irritant dat mn moeder zo is hoor. Maarja ze moest wel met 2 kinderen en alleen.
Doe nu heel hard mn best om wel gewoon geld uit te geven. Nu kan het nog
Hihi.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toen ik 'm kocht nog niet zo veel nee
omdat ze HTF zijn, vraag/aanbod enzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hihi.
Mijn duurste lakjes zijn m'n Illamasqua Raindrops en m'n Butter London Victoriana.
Daarna m'n CG Kaleidoscopes denk ik, maar dat is stom want die zijn duurder geworden omdat iedereen ze wil.
Precies. Maar dat vind ik wel stom.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ze HTF zijn, vraag/aanbod enzo
Dat was slimmer geweest ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb toen ooit nog DV8 geswapt omdat ik 'm nooit droeg. Had ik 'm beter kunnen houden en verpatsen nu.![]()
Valt er ook nog genoeg te shoppen heur.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Straks heb ik verantwoordelijkheden. Enzo
Nu niet.
Ik ook... LOL bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb toen ooit nog DV8 geswapt omdat ik 'm nooit droeg. Had ik 'm beter kunnen houden en verpatsen nu.![]()
Toen waren ze nog CG-prijs op TD. Heb ook nog ergens LOL en OMG staan. (Die ik ook amper pak.quote:
meer geld verdienen = meer kunnen shoppenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Straks heb ik verantwoordelijkheden. Enzo
Nu niet.
Hmm, laten we het hopenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meer geld verdienen = meer kunnen shoppen
ik kan hier maar 1 ding op zeggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn ouders hebben dezelfde logica als ik.
Euroshopper kenden we vroeger niet, maar er is een wereld voor ze open gegaan sinds ze dat ontdekt hebben.
In Engeland heb ik ze wel eens meegenomen naar Poundland, was 1 groot feest voor ze. Ze gingen wel 20 pond lichter naar buiten
.
Mijn vader is dol op aanbiedingen, 10 voor de prijs van 8 betekent dat hij met 20 verpakkingen thuis komt.
Maar ondertussen wil mijn vader niet zomaar een apple, maar de duurste laptop met extern scherm en time machine plus boxjes (terwijl ik hem nog nooit muziek heb zien luisteren via de computer).
Ik ben gewoon erfelijk belast
Mijn leven is eigenlijk 1 grote.
ik garandeer het je, kijk maar naar mij en Sjaan. Allebei koophuis, allebei koopziek. Gaat prima!quote:
Oehh, OMG kan je wel veel voor krijgen denk ik. Heb ik dan weer niet zo'n interesse in, want heb GOSH Holographic al. LOL zou ik best willen, maar niet voor 15 euro oid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toen waren ze nog CG-prijs op TD. Heb ook nog ergens LOL en OMG staan. (Die ik ook amper pak.)
http://www.ebay.com/sch/i(...)t=See-All-Categoriesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oehh, OMG kan je wel veel voor krijgen denk ik. Heb ik dan weer niet zo'n interesse in, want heb GOSH Holographic al. LOL zou ik best willen, maar niet voor 15 euro oid.
Maar wel redelijk goede baan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik garandeer het je, kijk maar naar mij en Sjaan. Allebei koophuis, allebei koopziek. Gaat prima!
Ja, ik weet wel wat hij waard is, maar dat heb ik persoonlijk er niet voor over. Zo graag wil ik hem dan ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/sch/i(...)t=See-All-Categories
Ga maar in een gewone webwinkel op zoek naar een lak uit de OMG-collectiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:42 schreef Whoopdidoo het volgende:
Maar hoezo zijn sommige lakjes htf? Worden daar dan maar een aantal van gemaakt? Of worden er van elke collectie hetzelfde aantal gemaakt en blijken sommige collecties dan gewoon populairder?
Ik snap het niet
Beperkte oplages, mensen gaan 'm hypen en voilä, vraag en aanbod.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:42 schreef Whoopdidoo het volgende:
Maar hoezo zijn sommige lakjes htf? Worden daar dan maar een aantal van gemaakt? Of worden er van elke collectie hetzelfde aantal gemaakt en blijken sommige collecties dan gewoon populairder?
Ik snap het niet
komop, je doet toch HBO?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:42 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik snap het niet
Oehh, die vinnik mooi! Daarom wil ik Fowl Play ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Merry Midnight uit een kortingsbak vissen was ook grappig.
da's echt een dead on dupequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oehh, die vinnik mooi! Daarom wil ik Fowl Play ook.
Dat zegt niks in de huidige arbeidsmarktquote:
Voor ¤5 kon ik 'm niet laten staan. Er stonden er zelfs twee, maar op dat moment was het meer van "oeh, OPI flakiesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oehh, die vinnik mooi! Daarom wil ik Fowl Play ook.
Nee uniquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
komop, je doet toch HBO?![]()
Er zijn 20 holo lakjes en 20 sheer nude lakjes, en er zijn 100 vrouwen.
Tachtig vrouwen willen de holo, twintig vrouwen de sheer nude.
Reken maar uit
het ging om hersencapaciteit ivm de vraag-aanbod berekeningquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat zegt niks in de huidige arbeidsmarkt
Dat ja!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
Net als toen RBL opnieuw Scrangie uitbracht. Mensen die drie maanden eerder tot 60 euro voor zo'n flesje betaald hadden op Ebay, muhahahahaha
o zoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het ging om hersencapaciteit ivm de vraag-aanbod berekening
I know! Alleen ik ben dan ook wel zo dat als ik weet dat het ergens in Amerika voor $6 te koop is, ik geen $7,99 wil betalen op eBay.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's echt een dead on dupe![]()
Wel sneu voor mensen die 30 dollar voor merry midnight betaald hebben
Oudere collectie, dus voorraad raakt op. En als mensen 'm gaan hypen met nog een beperkt aantal "over"....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:49 schreef Whoopdidoo het volgende:
Vraag-aanbod snap ik wel, maar het ging me er meer om of deze collectie dan minder gemaakt was, of gewoon populairder was.
Populairder vooral. De collecties zijn toch een hele tijd goed verkrijgbaar geweest, alleen op = op. Sommige lakken schuiven ze wel door naar de core collectie, maar dat zijn meestal de wat saaiere kleurenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:49 schreef Whoopdidoo het volgende:
Vraag-aanbod snap ik wel, maar het ging me er meer om of deze collectie dan minder gemaakt was, of gewoon populairder was.
Want die hadden we nog niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Populairder vooral. De collecties zijn toch een hele tijd goed verkrijgbaar geweest, alleen op = op. Sommige lakken schuiven ze wel door naar de core collectie, maar dat zijn meestal de wat saaiere kleurensheer nude en rode cremes enzo
koop je voor 600 euro een vliegticket, kende 'm daar voor 6 dollar gaan halenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
I know! Alleen ik ben dan ook wel zo dat als ik weet dat het ergens in Amerika voor $6 te koop is, ik geen $7,99 wil betalen op eBay.
Heb wel een webshop gevonden waar hij 4,95 is, maar die verzendkosten zijn weer 7 nog wat.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
koop je voor 600 euro een vliegticket, kende 'm daar voor 6 dollar gaan halen
Heb je voor de gein al eens "clarins 230" ingetikt op Ebay?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:52 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ah ok, dan snap ik het.
Al snap ik niet dat je 60 dollar voor een lakje gaat betalen, zo mooi ken ie niet zijn.
@SQ nee, dat is nagelschaartje logica
http://www.ebay.com/itm/C(...)52d408#ht_1358wt_117quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:52 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ah ok, dan snap ik het.
Al snap ik niet dat je 60 dollar voor een lakje gaat betalen, zo mooi ken ie niet zijn.
@SQ nee, dat is nagelschaartje logica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |