Ik doe het ook af en toequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb 3 OPI's die ik in Nederland heb gekocht voor 13 euro. Maar dat was meer omdat ik instant blijheid nodig had en dat krijg je nou net niet van een webshop

Die heb ik in het rood, had m heel klein verwacht, maar dat was niet zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb gisteren trouwens deze gekocht
[ afbeelding ]

Ja datquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik doe het ook af en toeEn ik weet dat het ook nergens op slaat; maar dat gevoel van 'NIEUW LAKJE NU MOOI MOOI MOOI GIMME'; heb ik dan net even nodig
Maar goed... af en toe smijt ik ook gewoon met geldKuch...
Liefquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb gisteren trouwens deze gekocht
[ afbeelding ]

3 bij 2cm als het goed isquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:28 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Die heb ik in het rood, had m heel klein verwacht, maar dat was niet zo.

ik heb welgeteld 2 chanels, en idd, die koop ik alleen als ze een super supertof kleurtje hebben. Je betaalt voor het merk jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:14 schreef Whoopdidoo het volgende:
Maar wat ik me dan weer afvraag bij Chanel nagellakjes, is het dan echt zo goed, of is het gewoon zo duur omdat het chanel is? En waarom koop je het dan? Alleen als het een speciaal kleurtje is(zoals de peridot) of ook gewone kleurtjes.

Ben hard mijn hersens af aan het gaan om te bedenken wat RBL is, maar de hersens zitten al in weekendmodusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb welgeteld 2 chanels, en idd, die koop ik alleen als ze een super supertof kleurtje hebben. Je betaalt voor het merk ja![]()
Net als bij RBL overigens...
Maar soms moet je jezelf even in luxe hullenals chanel in amerika 10 dollar was kocht ik ze ook niet meer bij de Douglas

Rescue Beauty Lounge!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ben hard mijn hersens af aan het gaan om te bedenken wat RBL is, maar de hersens zitten al in weekendmodus.
Illadinges vind ik te duur. Chanel ook, tenzij het echt een speciaal kleurtje is.
En een opi van 13 euro heb ik dan weer wel.
Ik denk dat ik m'n onderschrift maar even moet veranderen

18 dollar voor een drek-kleurtje, want die had je nog nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Rescue Beauty Lounge!
Ik heb No More War:
[ afbeelding ]
en Scrangie:
[ afbeelding ]
ā 18 dollar

Toen ik 'm kocht nog niet zo veel neequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
18 dollar voor een drek-kleurtje, want die had je nog niet

Nagel is je moederquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:29 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mn moeder zou echt van dr stoel af pleuren als ik thuis zou komen met een nagellakje van 20 euro.
Maar mn moeder is wel een ubergierigaard. Of gewoon zuinig, maar te zuinig(vind ik).

Dat dus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh, als ik iets wil dan koop ik het ook. *Kijkt naar legertje Illamasqua*
Alleen faal ik dan gewoon een paar lakjes minder, liever 10 lakjes waar ik écht heel blij mee ben dan 30 die ik wel ok vind.

Dat was in dezelfde periode als Drectic zeker?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toen ik 'm kocht nog niet zo veel nee

Dat dus alleen nog even de drempel voor deze http://lippmanncollection.stores.yahoo.net/allproducts.htmlquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh, als ik iets wil dan koop ik het ook. *Kijkt naar legertje Illamasqua*
Alleen faal ik dan gewoon een paar lakjes minder, liever 10 lakjes waar ik écht heel blij mee ben dan 30 die ik wel ok vind.

Klopt!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was in dezelfde periode als Drectic zeker?

Bwehehehe.quote:
Ik ben zķ blij dat ik die maar meh vind. Scheelt me bakken met geld!!!Einz!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat dus alleen nog even de drempel voor deze http://lippmanncollection.stores.yahoo.net/allproducts.html

Mijn geheugen, het werkt nog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |