Priemquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]Zal lin leuk vinden
sorry chickie
quote:
Kabel? Hmm dan zou ie niet eens aan moeten gaan... Ik zou eerder denken aan een kapotte voeding...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef Lindytje het volgende:
Oh, zijn er computernerds in tha house?
De computer boven start niet meer op... hij start, doet 1 seconde 'whoeiiiiiiii' en slaat weer af... Nu lees ik op internet vooral dat dat aan de voedingskabel moet liggen. Kan dat kloppen?
Er is eergisteren nog een virusscan van AVG overheen geweest, omdat ie al af en toe uit viel... Maar die scan vond niks.
Dus: is een defecte voedingskabel het meest voor de hand liggende probleem?
Uh oh... en wat doet een mens daar aan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kabel? Hmm dan zou ie niet eens aan moeten gaan... Ik zou eerder denken aan een kapotte voeding...
Een nieuwe voeding kopen van een paar tientjesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uh oh... en wat doet een mens daar aan?
De no-buy meldt zichquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef Lindytje het volgende:
Faal-sq!!!![]()
Had jij trouwens geen no-buy? Of was dat iemand anders?
Ik had idd no buyquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef Lindytje het volgende:
Faal-sq!!!![]()
Had jij trouwens geen no-buy? Of was dat iemand anders?
Klinkt volgens mij als dat ie het wel doet... hij klinkt zo als wanneer je PC warm wordt en moet afkoelen...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een nieuwe voeding kopen van een paar tientjesMaar ik kan het niet met zekerheid zeggen van op afstand omdat ik geluid er niet bij hoor.
Je kan de zijkant er een keer afschroeven (of bovenkant; weet niet wat voor pc je hebt) en even kijken of verder de fan op de processor het wel doet.
Bwhehehehehhequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had idd no buymaar barielle voor 3,60!!!!
Als de fan op de processor draait; raakt ie dus niet overhit. Dan kan het voeding zijn die kortsluiting heeft waardoor ie dus wel 'aanschiet'; maar zichzelf meteen weer afsluit...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Klinkt volgens mij als dat ie het wel doet... hij klinkt zo als wanneer je PC warm wordt en moet afkoelen...
Hmm..
Thanx babe!
Kuch... rode crakle van opi gekocht in winkel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
They will all fall, one by one
Zeker wel. Maar niet vandaag.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
They will all fall, one by one
Slaat weer af? Geen piepjes? Of hij is oververhit, voeding kapot, mobo kapot, etc...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef Lindytje het volgende:
De computer boven start niet meer op... hij start, doet 1 seconde 'whoeiiiiiiii' en slaat weer af... Nu lees ik op internet vooral dat dat aan de voedingskabel moet liggen. Kan dat kloppen?
Er is eergisteren nog een virusscan van AVG overheen geweest, omdat ie al af en toe uit viel... Maar die scan vond niks.
Ga ik morgen doen, nu donker hol boven...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Slaat weer af? Geen piepjes? Of hij is oververhit, voeding kapot, mobo kapot, etc...
Haal eens alle apparaten uit je USB poorten eruit die jeniet nodig hebt, alleen op de PC kast je monitor, toetsenbord en muis aansluiten en zet hem dan nog eens aan?
Merciquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tweede is jess' champagne toast, vijfde is Positive ZEN-ergy
Ja want ik heb het zo verrekte druk dati k de SC niet helemaal meer terug kan lezenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ga ik morgen doen, nu donker hol boven...
Ik whatsapp je anders wel even, fijn he?
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja want ik heb het zo verrekte druk dati k de SC niet helemaal meer terug kan lezenvoor dit soort meuk gewoon whatsappen hoor want dan hoef ik niet te zoeken
Ja, maar ikke ook van jou!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:51 schreef PriemGirl het volgende:
Af en toe hou ik van mijn mede-nerd hier![]()
quote:
Whao ! Gaafquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:53 schreef Lindytje het volgende:
Wie kent deze al??
http://www.whatabeauty.nl/2011/10/30-day-nail-challenge/
Ik vind m wel tof, denk dat ik m ga doen
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Jij
En je tetters
![]()
[..]
Whao ! Gaaf*slaat op*
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Ja, tof he? Ik ga eens wat voorbeeldjes bekijken
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:53 schreef Lindytje het volgende:
Wie kent deze al??
http://www.whatabeauty.nl/2011/10/30-day-nail-challenge/
Ik vind m wel tof, denk dat ik m ga doen
Leuk!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef Dwyn het volgende:
Hee Barielle heeft een lakje met mijn naam.
KOPEN !quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:02 schreef Loqi het volgende:
Edit: euj zoya heeft wel een lakje met mijn naam![]()
Welks?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:14 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb 9 lakjes in mijn mandje. Zal ik gaan falen?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
ja, weet ik wat er achter de komma stond
nee, daar kreeg ik er vandaag al 10 van binnen...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:23 schreef Loqi het volgende:
Faalhaasjes
(mocht er iemand bij nailetc bestellen..dan zou ik graag 1 lakje meebestellen![]()
)
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, daar kreeg ik er vandaag al 10 van binnen...
born to fail
zijn wel geyle lakjes
ik was ook blij met een pakje, was een harde schijf, voor mijn pc!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:27 schreef Mss het volgende:
Ik was vandaag helemaal happy omdat er een pakketje voor me lag. Was het de ventilator voor de pc van m vriend![]()
Heul niet !!!!quote:
Yes Love heeft wel leuke lakjes en is el cheapo!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:30 schreef megamandy het volgende:
Zijn er in Spanje bepaalde merken die hier niet te koop/moeilijk te vinden zijn? Ga binnenkort naar Madrid
edit: ik ga sowieso de Sephora bezoeken
Hoe maak je dan ruzie als ie er niet is, via de telefoon?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:50 schreef megamandy het volgende:
Ik heb juist altijd ruzie als mijn vriend en ik niet samen zijnIn de 2,5 jaar dat we samen zijn hebben we pas 2x ruzie gehad terwijl we samen waren.
Maar mis je em ook als ie de deur uit stapt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
Wij zien elkaar elke dag en bakkesen meerdere malen per week
Nope helemaal niks... Hence the whinequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:45 schreef princess-a het volgende:
Priem weet je al meer?
Fijn Loqi dat het goed is met opa
Puckzzz heb jij ook altijd dat je Petje het meest mist als ie nét weg is? Ik ben heel moe en een beetje ziekjes dusslaapt lekker even thuis.. en zodra hij wegliep dacht ik neeeeheeeeeeee niet weggaan
en nu ben ik serieus misselijk omdat ik em mis
Lalalalala liefde is een vreemde ziekte!
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
Wij zien elkaar elke dag en bakkesen meerdere malen per week
Hm, maar laatst was je zo gefustreerd over hem? Of was dat weer een ander?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoe maak je dan ruzie als ie er niet is, via de telefoon?
Hier nog geen ruzie gehad, ik vraag me alleen af hoe het kan dat er iemand bestaat die zó hetzelfde in het leven staat als ik.
en dat maakt me dan weer bang, straks gaat ie weg
Nee hoor. Als je drie jaar samenwoont is dat wel overquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Maar mis je em ook als ie de deur uit stapt?
Ik heb net nog een portie macaroni naar binnen gegooid.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:55 schreef Diconnected het volgende:
Ik kan nog 5 min de vreetbeer uithangen
Dat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je drie jaar samenwoont is dat wel over
Soms heel even ja, maar viel wel mee denk ik toch? Net weer een gesprek gehad dat mn ogen heeft geopend.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hm, maar laatst was je zo gefustreerd over hem? Of was dat weer een ander?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:09 schreef Stormqueen het volgende:
Random wordfeud game in engels, ik heb eerste zet:
"you played SULLEN for 432 points"
Ben benieuwd of ie nu meteen resignt
- edit- jep
Ja of skype, maar gister was het via de telefoonquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoe maak je dan ruzie als ie er niet is, via de telefoon?
Hier nog geen ruzie gehad, ik vraag me alleen af hoe het kan dat er iemand bestaat die zó hetzelfde in het leven staat als ik.
en dat maakt me dan weer bang, straks gaat ie weg
Jij vanaf 10 uur met vrienden verzamelen en hij sluit om 1 uur bij jullie aan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja of skype, maar gister was het via de telefoonGing weer over oud&nieuw. Hij wil lekker vervelen op de bank bij zijn pa tot 1u en daarna naar het cafe. Ik zou graag met vrienden al vanaf 10u ofzo het samen willen vieren.
Maar dat is raar volgens henIk vier het niet anders sinds mijn 14e, ik ga dus echt niet vanaf het avondeten mij vervelen
![]()
Zeker niet nu ik niet meer wil drinken
Yea is goed moet er volgende week ook nog 2 doenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en sjaan, we moeten nog een wii-shop-klets-date plannen een keertje![]()
Volgens hem gaat iedereen daar pas rond 1u na het café. Daarvoor zit iedereen bij hun ouders.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jij vanaf 10 uur met vrienden verzamelen en hij sluit om 1 uur bij jullie aan?
Ik moet zijn vader niet, is een man die alleen maar kan zeuren, nergens geld aan uitgeeft behalve zijn fiets.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:15 schreef Stormqueen het volgende:
Waar doe je moeilijk over, ga gewoon om half 1 naar de kroeg
Ja ik was ook al aan het denken om met een paar mensen contact op te nemenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:34 schreef princess-a het volgende:
Megamandy, dat zou ik eerst even aan iedereen vragen, misschien heeft iedereen die normaal bij zijn/haar ouders zit wel zoiets van sjah, dit jaar maar eens met vrienden oud en nieuw vieren.. Kun je dan altijd nog besluiten wat je zelf gaat doen!
een eindbaasquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:29 schreef Lindytje het volgende:
Oh, misschien loop ik heul achter... excuses dan alvast, maar hebben jullie deze al gezien?
http://www.misslipgloss.nl/opi-holland-collection/#more-16320
JIj loopt heul achterquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef Lindytje het volgende:
Hoe laat moet je? Of ben je al geweest?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:23 schreef Diconnected het volgende:
Ohai. Ik wil eten maar mag alleen thee
dan pasquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:26 schreef Diconnected het volgende:
Moet om 10.45 int ziekenhuis zijn, moet nuchter komen
Ik vind ze vet!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik blijf het lelijke nagels vinden, maar die nail stickers!!!
[ afbeelding ]
heel veel stenen over TW leggen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
hoe kan dit?heb nog geen hogere scores dan 80 punten gezien voor 1 woord.
random speelbord nemen en drie TW's, een DW en een TL raken met 1 woordquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
hoe kan dit?heb nog geen hogere scores dan 80 punten gezien voor 1 woord.
ja, de essies zijn ook altijd 4 dollar trouwensquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:19 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik ben nog geen echte verslaafde. Zoveel falen in een keer vind ik toch een beetje eng ofzo, alsof ik er spijt van ga krijgen(en natuurlijk 10x hier een lakje kopen en je hebt het ook). Maar zoveel in 1 keer voelt slecht.
Al is de essie nu wel lekker goedkoop. Is de CG altijd 2,99 daar?
Noh wat een stelletje nepperds dan. Maar dan kan ik dus nog even een tijdje twijfelenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, de essies zijn ook altijd 4 dollar trouwens
Dat heeft niks met arm studentje zijn te maken joh. Ik gok zomaar dat jij bij de Kruidvat net als ik ook met gemak 33 euro uitgeeftquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:28 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja dat is wel zo.
Maar voor een arm studentje is het best veel in 1 keer.
En heb momenteel weinig overzicht wat ik nou heb qua kleur(lees: alles ligt op een hoop op mn bureau want mn kastjes zijn nog niet af).
Dus wacht even af tot ik dat wel heb.
mutsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Blonde actie van de maand gedaan.
Foto's laten maken en braaf naar het gemeentehuis voor een nieuwe IDkaart.. Pas daar kom ik er achter dan m'n id pas volgend jaar vernieuwd hoeft te worden![]()
![]()
Nou ja, heb ik tenminste alvast foto's voor m'n rijbewijs
Toch is dat gek, je moet in totalen rekenen. Ja, twintig dollar verzenden is veel geld, maar als je zelfs dan nog maar de helft kwijt bent van wat je in Nederland uitgeeft...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat heeft niks met arm studentje zijn te maken joh. Ik gok zomaar dat jij bij de Kruidvat net als ik ook met gemak 33 euro uitgeeft.
Volgens mij is hij bij mij voornamelijk die 20 dollar verzendkosten. Maar ik vind de drempel voor Transdesign ook veel hoger dan voor de Kruidvat of de Douglas.
Ik heb nooit gezegd dat er ook maar enige logica achterzitquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toch is dat gek, je moet in totalen rekenen. Ja, twintig dollar verzenden is veel geld, maar als je zelfs dan nog maar de helft kwijt bent van wat je in Nederland uitgeeft...
was het totaalbedrag hoger?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat er ook maar enige logica achterzit.
Heb ook geen idee wat het is, maar ik heb pas 1 keer bij TD besteld... En toen ik een OPI collectie op ebay tegenkwam voor minder verzendkosten heb ik hem wel gekocht.
Logic, i haz none
Volgens mij niet, maar daar had ik mezelf best voor aangezienquote:
gelukkigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar daar had ik mezelf best voor aangezien
4 flesjes OPI voor 35 dollar (waarvan 7,50 shipping).
Vond het ook wel een voordeel dat ik er maar 4 hoefde te nemen. Maar omgerekend was het bij TD vast goedkoper geweest![]()
Ok, ik ga er een som van maken.
Prijs per flesje bij TD (incl verzenden):
9 dollar (uitgaande van 9 flesjes)
Prijs op Ebay:
8,86 dollar (uitgaande van 4 flesjes)
Jeej het was goedkoper
Dat is dan wel erg domquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:57 schreef Whoopdidoo het volgende:
Volgens mij ben ik zelfs zo'n muts die OPI overal te duur vind. En dan uiteindelijk bij de mooi er eentje koopt, om gewoon een grote te hebben
Hoop het niet hoor. Maar zie het zo gebeuren.
Ja zoiets zie ik bij mij dus ook wel gebeurenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb 3 OPI's die ik in Nederland heb gekocht voor 13 euro. Maar dat was meer omdat ik instant blijheid nodig had en dat krijg je nou net niet van een webshop
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb 3 OPI's die ik in Nederland heb gekocht voor 13 euro. Maar dat was meer omdat ik instant blijheid nodig had en dat krijg je nou net niet van een webshop
Het werkte hartstikke goed toen hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]ik zou niet instant blij worden van een lakje van ¤ 13
Ik doe het ook af en toequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die heb ik in het rood, had m heel klein verwacht, maar dat was niet zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb gisteren trouwens deze gekocht
[ afbeelding ]
Ja datquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik doe het ook af en toeEn ik weet dat het ook nergens op slaat; maar dat gevoel van 'NIEUW LAKJE NU MOOI MOOI MOOI GIMME'; heb ik dan net even nodig
Maar goed... af en toe smijt ik ook gewoon met geldKuch...
Liefquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb gisteren trouwens deze gekocht
[ afbeelding ]
3 bij 2cm als het goed isquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:28 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Die heb ik in het rood, had m heel klein verwacht, maar dat was niet zo.
ik heb welgeteld 2 chanels, en idd, die koop ik alleen als ze een super supertof kleurtje hebben. Je betaalt voor het merk jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:14 schreef Whoopdidoo het volgende:
Maar wat ik me dan weer afvraag bij Chanel nagellakjes, is het dan echt zo goed, of is het gewoon zo duur omdat het chanel is? En waarom koop je het dan? Alleen als het een speciaal kleurtje is(zoals de peridot) of ook gewone kleurtjes.
Ben hard mijn hersens af aan het gaan om te bedenken wat RBL is, maar de hersens zitten al in weekendmodusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb welgeteld 2 chanels, en idd, die koop ik alleen als ze een super supertof kleurtje hebben. Je betaalt voor het merk ja![]()
Net als bij RBL overigens...
Maar soms moet je jezelf even in luxe hullenals chanel in amerika 10 dollar was kocht ik ze ook niet meer bij de Douglas
Rescue Beauty Lounge!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ben hard mijn hersens af aan het gaan om te bedenken wat RBL is, maar de hersens zitten al in weekendmodus.
Illadinges vind ik te duur. Chanel ook, tenzij het echt een speciaal kleurtje is.
En een opi van 13 euro heb ik dan weer wel.
Ik denk dat ik m'n onderschrift maar even moet veranderen
18 dollar voor een drek-kleurtje, want die had je nog nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Rescue Beauty Lounge!
Ik heb No More War:
[ afbeelding ]
en Scrangie:
[ afbeelding ]
à 18 dollar
Toen ik 'm kocht nog niet zo veel neequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
18 dollar voor een drek-kleurtje, want die had je nog niet
Nagel is je moederquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:29 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mn moeder zou echt van dr stoel af pleuren als ik thuis zou komen met een nagellakje van 20 euro.
Maar mn moeder is wel een ubergierigaard. Of gewoon zuinig, maar te zuinig(vind ik).
Dat dus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh, als ik iets wil dan koop ik het ook. *Kijkt naar legertje Illamasqua*
Alleen faal ik dan gewoon een paar lakjes minder, liever 10 lakjes waar ik écht heel blij mee ben dan 30 die ik wel ok vind.
Dat was in dezelfde periode als Drectic zeker?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toen ik 'm kocht nog niet zo veel nee
Dat dus alleen nog even de drempel voor deze http://lippmanncollection.stores.yahoo.net/allproducts.htmlquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh, als ik iets wil dan koop ik het ook. *Kijkt naar legertje Illamasqua*
Alleen faal ik dan gewoon een paar lakjes minder, liever 10 lakjes waar ik écht heel blij mee ben dan 30 die ik wel ok vind.
Klopt!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was in dezelfde periode als Drectic zeker?
Bwehehehe.quote:
Ik ben zó blij dat ik die maar meh vind. Scheelt me bakken met geld!!!Einz!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat dus alleen nog even de drempel voor deze http://lippmanncollection.stores.yahoo.net/allproducts.html
Mijn geheugen, het werkt nog.quote:
hoezo, straks niet meer?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef Whoopdidoo het volgende:
Maar het is best irritant dat mn moeder zo is hoor. Maarja ze moest wel met 2 kinderen en alleen.
Doe nu heel hard mn best om wel gewoon geld uit te geven. Nu kan het nog
Nah, sommige mensen hebben dat gewoon. Zuslief heeft dat ook zo sterk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef Whoopdidoo het volgende:
Maar het is best irritant dat mn moeder zo is hoor. Maarja ze moest wel met 2 kinderen en alleen.
Doe nu heel hard mn best om wel gewoon geld uit te geven. Nu kan het nog
Hihi.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toen ik 'm kocht nog niet zo veel nee
omdat ze HTF zijn, vraag/aanbod enzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hihi.
Mijn duurste lakjes zijn m'n Illamasqua Raindrops en m'n Butter London Victoriana.
Daarna m'n CG Kaleidoscopes denk ik, maar dat is stom want die zijn duurder geworden omdat iedereen ze wil.
Precies. Maar dat vind ik wel stom.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ze HTF zijn, vraag/aanbod enzo
Dat was slimmer geweest ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb toen ooit nog DV8 geswapt omdat ik 'm nooit droeg. Had ik 'm beter kunnen houden en verpatsen nu.![]()
Valt er ook nog genoeg te shoppen heur.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Straks heb ik verantwoordelijkheden. Enzo
Nu niet.
Ik ook... LOL bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb toen ooit nog DV8 geswapt omdat ik 'm nooit droeg. Had ik 'm beter kunnen houden en verpatsen nu.![]()
Toen waren ze nog CG-prijs op TD. Heb ook nog ergens LOL en OMG staan. (Die ik ook amper pak.quote:
meer geld verdienen = meer kunnen shoppenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Straks heb ik verantwoordelijkheden. Enzo
Nu niet.
Hmm, laten we het hopenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meer geld verdienen = meer kunnen shoppen
ik kan hier maar 1 ding op zeggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn ouders hebben dezelfde logica als ik.
Euroshopper kenden we vroeger niet, maar er is een wereld voor ze open gegaan sinds ze dat ontdekt hebben.
In Engeland heb ik ze wel eens meegenomen naar Poundland, was 1 groot feest voor ze. Ze gingen wel 20 pond lichter naar buiten
.
Mijn vader is dol op aanbiedingen, 10 voor de prijs van 8 betekent dat hij met 20 verpakkingen thuis komt.
Maar ondertussen wil mijn vader niet zomaar een apple, maar de duurste laptop met extern scherm en time machine plus boxjes (terwijl ik hem nog nooit muziek heb zien luisteren via de computer).
Ik ben gewoon erfelijk belast
Mijn leven is eigenlijk 1 grote.
ik garandeer het je, kijk maar naar mij en Sjaan. Allebei koophuis, allebei koopziek. Gaat prima!quote:
Oehh, OMG kan je wel veel voor krijgen denk ik. Heb ik dan weer niet zo'n interesse in, want heb GOSH Holographic al. LOL zou ik best willen, maar niet voor 15 euro oid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toen waren ze nog CG-prijs op TD. Heb ook nog ergens LOL en OMG staan. (Die ik ook amper pak.)
http://www.ebay.com/sch/i(...)t=See-All-Categoriesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oehh, OMG kan je wel veel voor krijgen denk ik. Heb ik dan weer niet zo'n interesse in, want heb GOSH Holographic al. LOL zou ik best willen, maar niet voor 15 euro oid.
Maar wel redelijk goede baan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik garandeer het je, kijk maar naar mij en Sjaan. Allebei koophuis, allebei koopziek. Gaat prima!
Ja, ik weet wel wat hij waard is, maar dat heb ik persoonlijk er niet voor over. Zo graag wil ik hem dan ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/sch/i(...)t=See-All-Categories
Ga maar in een gewone webwinkel op zoek naar een lak uit de OMG-collectiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:42 schreef Whoopdidoo het volgende:
Maar hoezo zijn sommige lakjes htf? Worden daar dan maar een aantal van gemaakt? Of worden er van elke collectie hetzelfde aantal gemaakt en blijken sommige collecties dan gewoon populairder?
Ik snap het niet
Beperkte oplages, mensen gaan 'm hypen en voilä, vraag en aanbod.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:42 schreef Whoopdidoo het volgende:
Maar hoezo zijn sommige lakjes htf? Worden daar dan maar een aantal van gemaakt? Of worden er van elke collectie hetzelfde aantal gemaakt en blijken sommige collecties dan gewoon populairder?
Ik snap het niet
komop, je doet toch HBO?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:42 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik snap het niet
Oehh, die vinnik mooi! Daarom wil ik Fowl Play ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Merry Midnight uit een kortingsbak vissen was ook grappig.
da's echt een dead on dupequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oehh, die vinnik mooi! Daarom wil ik Fowl Play ook.
Dat zegt niks in de huidige arbeidsmarktquote:
Voor ¤5 kon ik 'm niet laten staan. Er stonden er zelfs twee, maar op dat moment was het meer van "oeh, OPI flakiesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oehh, die vinnik mooi! Daarom wil ik Fowl Play ook.
Nee uniquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
komop, je doet toch HBO?![]()
Er zijn 20 holo lakjes en 20 sheer nude lakjes, en er zijn 100 vrouwen.
Tachtig vrouwen willen de holo, twintig vrouwen de sheer nude.
Reken maar uit
het ging om hersencapaciteit ivm de vraag-aanbod berekeningquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat zegt niks in de huidige arbeidsmarkt
Dat ja!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
Net als toen RBL opnieuw Scrangie uitbracht. Mensen die drie maanden eerder tot 60 euro voor zo'n flesje betaald hadden op Ebay, muhahahahaha
o zoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het ging om hersencapaciteit ivm de vraag-aanbod berekening
I know! Alleen ik ben dan ook wel zo dat als ik weet dat het ergens in Amerika voor $6 te koop is, ik geen $7,99 wil betalen op eBay.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's echt een dead on dupe![]()
Wel sneu voor mensen die 30 dollar voor merry midnight betaald hebben
Oudere collectie, dus voorraad raakt op. En als mensen 'm gaan hypen met nog een beperkt aantal "over"....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:49 schreef Whoopdidoo het volgende:
Vraag-aanbod snap ik wel, maar het ging me er meer om of deze collectie dan minder gemaakt was, of gewoon populairder was.
Populairder vooral. De collecties zijn toch een hele tijd goed verkrijgbaar geweest, alleen op = op. Sommige lakken schuiven ze wel door naar de core collectie, maar dat zijn meestal de wat saaiere kleurenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:49 schreef Whoopdidoo het volgende:
Vraag-aanbod snap ik wel, maar het ging me er meer om of deze collectie dan minder gemaakt was, of gewoon populairder was.
Want die hadden we nog niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Populairder vooral. De collecties zijn toch een hele tijd goed verkrijgbaar geweest, alleen op = op. Sommige lakken schuiven ze wel door naar de core collectie, maar dat zijn meestal de wat saaiere kleurensheer nude en rode cremes enzo
koop je voor 600 euro een vliegticket, kende 'm daar voor 6 dollar gaan halenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
I know! Alleen ik ben dan ook wel zo dat als ik weet dat het ergens in Amerika voor $6 te koop is, ik geen $7,99 wil betalen op eBay.
Heb wel een webshop gevonden waar hij 4,95 is, maar die verzendkosten zijn weer 7 nog wat.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
koop je voor 600 euro een vliegticket, kende 'm daar voor 6 dollar gaan halen
Heb je voor de gein al eens "clarins 230" ingetikt op Ebay?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:52 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ah ok, dan snap ik het.
Al snap ik niet dat je 60 dollar voor een lakje gaat betalen, zo mooi ken ie niet zijn.
@SQ nee, dat is nagelschaartje logica
http://www.ebay.com/itm/C(...)52d408#ht_1358wt_117quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:52 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ah ok, dan snap ik het.
Al snap ik niet dat je 60 dollar voor een lakje gaat betalen, zo mooi ken ie niet zijn.
@SQ nee, dat is nagelschaartje logica
op nailetc.com is ie inclusief verzenden $10,89quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
I know! Alleen ik ben dan ook wel zo dat als ik weet dat het ergens in Amerika voor $6 te koop is, ik geen $7,99 wil betalen op eBay.
Heb wel een webshop gevonden waar hij 4,95 is, maar die verzendkosten zijn weer 7 nog wat.
unicorn puke, omgquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/C(...)52d408#ht_1358wt_117
En het ergste is, exact hetzelfde lakje komt onder een andere naam in de vaste collectie. Waar hij $10 kost.quote:
Die vind ik niet eens zo bijzonder.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je voor de gein al eens "clarins 230" ingetikt op Ebay?![]()
Ik snap het ook niet, maar sommige mensen hoarden wat extremer
hehehe... heerlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En het ergste is, exact hetzelfde lakje komt onder een andere naam in de vaste collectie. Waar hij $10 kost.
Ik heb geen CC.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op nailetc.com is ie inclusief verzenden $10,89
+1quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik garandeer het je, kijk maar naar mij en Sjaan. Allebei koophuis, allebei koopziek. Gaat prima!
Meh, ik mag toch even niks bestellen van mezelf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeg het niet te hard, ik moet ook constant voor mensen bestellen
Geen idee, heb het toen ook gewoon bij die persoon laten bezorgen en die heeft ze hierheen gebracht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:01 schreef Whoopdidoo het volgende:
Weet iemand toevallig of bij bundlemonster het adres gelijk moet zijn als die van de creditcardhouder?
2x vage chineze lakjes(die het wel goed doen) en nagelwielen.quote:
nee hoor, hoeft nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:01 schreef Whoopdidoo het volgende:
Weet iemand toevallig of bij bundlemonster het adres gelijk moet zijn als die van de creditcardhouder?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:12 schreef megamandy het volgende:
Vannacht heb ik gedroomd dat ik weer op beautygloss mocht komen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:12 schreef megamandy het volgende:
Vannacht heb ik gedroomd dat ik weer op beautygloss mocht komen
ietsjes langer, 2 weken ongeveer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:09 schreef Mss het volgende:
Doet CherryCulture net zo lang over verzenden als TD SQ?
Lion Kingquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maarrem, meiden, ik ga de Lion King in 3D kijken. En heb uitstel voor m'n stagewerkplan, dus dat moet ik vandaag ook nog in elkaar knallen.
Faalse!
Balen, ik had graag vanavond mijn lipsticks gehad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ietsjes langer, 2 weken ongeveer.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:21 schreef Sharana_LV het volgende:
eeeeeen paypal werkt ook weer
You submitted an order in the amount of 122,60 GBP to LUSH RETAIL LT
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook... LOL bijvoorbeelden Visit me in Prism...
whahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:21 schreef Sharana_LV het volgende:
eeeeeen paypal werkt ook weer
You submitted an order in the amount of 122,60 GBP to LUSH RETAIL LT
Retread 1 £9.50 £9.50quote:
je mag volgende keer wel mee bestellen hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:26 schreef megamandy het volgende:
Mijn crème van de Lush is ook opHoeveel verzendkosten zit erop als je vanuit de UK besteld? Of verschilt dat ook met het gewicht?
Nu heb ik namelijk al mijn producten hier gewoon uit de winkel, maar het scheelt wel veel als je op de UK site kijkt
Nee, ze zeiden dat dat niet meer kon als er eenmaal besteld was. Jammer, maar ik kijk even hoe die oranje achtige bevalt.quote:
neejoh, ik heb liever dat ik er een lieve meid heel blij mee maak dan dat ik er vette winst op pakquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Wil je hem terug dan? Kun je er alsnog geld mee verdienen
Ik vind het gewoon een mooie kleur; ga hem niet verkopen omdat ie htf is tbh..
dv8 is zoooooooooooo mooi!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:27 schreef Incantrix het volgende:
DV8 draag ik nooit, IDK nog wel eens. IDK zou ik moeilijker vinden om weg te doen.. (hell, ik had DV8 eigenlijk al apart staan voor in de swapkoffer, had geen id van htf en zulks)
Ja, maar het is sinds gister helemaal opquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je mag volgende keer wel mee bestellen hoor
DV8 zou ik anders best over willen nemen hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:27 schreef Incantrix het volgende:
DV8 draag ik nooit, IDK nog wel eens. IDK zou ik moeilijker vinden om weg te doen.. (hell, ik had DV8 eigenlijk al apart staan voor in de swapkoffer, had geen id van htf en zulks)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |