Priemquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]Zal lin leuk vinden
sorry chickie
quote:
Kabel? Hmm dan zou ie niet eens aan moeten gaan... Ik zou eerder denken aan een kapotte voeding...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef Lindytje het volgende:
Oh, zijn er computernerds in tha house?
De computer boven start niet meer op... hij start, doet 1 seconde 'whoeiiiiiiii' en slaat weer af... Nu lees ik op internet vooral dat dat aan de voedingskabel moet liggen. Kan dat kloppen?
Er is eergisteren nog een virusscan van AVG overheen geweest, omdat ie al af en toe uit viel... Maar die scan vond niks.
Dus: is een defecte voedingskabel het meest voor de hand liggende probleem?
Uh oh... en wat doet een mens daar aan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kabel? Hmm dan zou ie niet eens aan moeten gaan... Ik zou eerder denken aan een kapotte voeding...
Een nieuwe voeding kopen van een paar tientjesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uh oh... en wat doet een mens daar aan?
De no-buy meldt zichquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef Lindytje het volgende:
Faal-sq!!!![]()
Had jij trouwens geen no-buy? Of was dat iemand anders?
Ik had idd no buyquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef Lindytje het volgende:
Faal-sq!!!![]()
Had jij trouwens geen no-buy? Of was dat iemand anders?
Klinkt volgens mij als dat ie het wel doet... hij klinkt zo als wanneer je PC warm wordt en moet afkoelen...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een nieuwe voeding kopen van een paar tientjesMaar ik kan het niet met zekerheid zeggen van op afstand omdat ik geluid er niet bij hoor.
Je kan de zijkant er een keer afschroeven (of bovenkant; weet niet wat voor pc je hebt) en even kijken of verder de fan op de processor het wel doet.
Bwhehehehehhequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had idd no buymaar barielle voor 3,60!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |