Nouja, beetje vreemd want het lush topic loopt heel goed en dat zijn best veel users....quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:07 schreef Mylene het volgende:
De nagellak topics hebben een subforum binnen dit forum, een apart SC topic was dan ook een juiste aanvulling. Voor een paar enkele users uit andere topics gaan we geen SC aanmaken.
Wat is daar achterbaks aan? Verder is de naamswijziging door onszelf bepaald, niet door een modjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:43 schreef Tamashii het volgende:
Aha oke, maar als het dus zo populair blijft zou het wel kunnen?
En daarnaast, waarom heet slank ineens gezond slank, vind dat wel een beetje achterbaks.
Is die er nog gekomen?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:18 schreef Tamashii het volgende:
Is het eventueel een idee om een nieuwe topicsreeks te maken voor mensen die gewoon willen proberen om gezond te eten? Want volgens mij ben ik met een aantal mensen als ik zeg dat ik me toch niet op mijn gemak voel in de slankreeks omdat daar teveel gericht word op afvallen en véél eten. Terwijl ik juist niet echt hoef af te vallen maar een ritme probeer op te bouwen qua eten.
Er is al eens een poging gedaan. Dat mondde uit in een bodybuilderstopic. Wie zegt dat dat niet weer gebeurt?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:23 schreef sigme het volgende:
Er is natuurlijk wel eerder behoefte geweest aan een reeks over gezond eten om op gewicht te komen/blijven, zonder het oeverloze gekwaak over andere onderwerpen. Dat is best legitiem, vind ik. In elk geval lijkt het me een redelijke prijs voor de straffeloze vrijheid enorm veel te slowchatten in de Slank-reeks.
Dit inderdaad. Voornamelijk omdat ik dit idee toen voorgedragen heb hier omdat ik me niet fijn vond bij alle dames in het slank topic die elke keer zeiden dat je veel te weinig at en meer moest eten hoe dan ook. Plus dat ik gewoon niet hoef af te vallen maar gezond wil eten. En nee ik ben niet mollig, maar ik wil maat 36 gewoon blijven houden ipv naar beneden gaan of naar boven gaan. En daarboven komt dan weer dat de Slank topics ZO snel gaan dat dat voor newbies niet bij te houden is. Daarom vraag ik het daar ook niet maar hier. En waarom niet in CUL? Nou heel simpel. Ik heb het HIER gevraagd aan de moderators en dat was prima. Daarnaast gaat het om gezond, wat dus meer om lifestyle gaat dan om culinair.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:23 schreef sigme het volgende:
Er is natuurlijk wel eerder behoefte geweest aan een reeks over gezond eten om op gewicht te komen/blijven, zonder het oeverloze gekwaak over andere onderwerpen. Dat is best legitiem, vind ik. In elk geval lijkt het me een redelijke prijs voor de straffeloze vrijheid enorm veel te slowchatten in de Slank-reeks.
Ik heb niet het idee dat dat veranderd is vanwege jouw idee voor een nieuw topic (ik kan het mis hebben). Het is gewoon een betere beschrijving van de insteek van het topic denk ik, omdat velen al op gewicht zijn en dat op gezonde wijze willen behouden. Dus ja, achterbaks vind ik een wat nare term dan... Denk niet dat het gedaan is om jou te pesten, we zijn toch allemaal volwassenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Voornamelijk omdat ik dit idee toen voorgedragen heb hier omdat ik me niet fijn vond bij alle dames in het slank topic die elke keer zeiden dat je veel te weinig at en meer moest eten hoe dan ook. Plus dat ik gewoon niet hoef af te vallen maar gezond wil eten. En nee ik ben niet mollig, maar ik wil maat 36 gewoon blijven houden ipv naar beneden gaan of naar boven gaan. En daarboven komt dan weer dat de Slank topics ZO snel gaan dat dat voor newbies niet bij te houden is. Daarom vraag ik het daar ook niet maar hier. En waarom niet in CUL? Nou heel simpel. Ik heb het HIER gevraagd aan de moderators en dat was prima. Daarnaast gaat het om gezond, wat dus meer om lifestyle gaat dan om culinair.
Al deze redenen maken inderdaad dat ik het een beetje achterbaks vind. Jullie heten al meer dan 1000 topics slank en nu opeens slank gezond nadat ik er mee gekomen ben. Dat vind ik vreemd en niet leuk als ik dat ook daadwerkelijk wil gaan uitvoeren...
En opeens heet het nu Slank gezond. Ik vind dat op zijn zachts gezegd niet leuk nee.
Eens met Maria.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat dat veranderd is vanwege jouw idee voor een nieuw topic (ik kan het mis hebben). Het is gewoon een betere beschrijving van de insteek van het topic denk ik, omdat velen al op gewicht zijn en dat op gezonde wijze willen behouden. Dus ja, achterbaks vind ik een wat nare term dan... Denk niet dat het gedaan is om jou te pesten, we zijn toch allemaal volwassen
Ik snap prima dat je de hoeveelheid slowchat vervelend vindt en behoefte hebt aan een meer gefocust topic. Ik snap alleen niet zo dat dit vooral lijkt voort te komen uit het idee dat je het niet tof vond te horen dat je te weinig at/eet. Dat is een inhoudelijke tip, en dat zal je dan (hopelijk!) ook in het toekomstige nieuwe topic te horen krijgen.
Maar goed.
niks achterbaks, je neemt dat persoonlijk, terwijl dat echt verre van persoonlijk is, zoals ik het hier zie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:33 schreef Tamashii het volgende:
Dat topic is er nog niet omdat ik nog met de opzet bezig ben en ik het goed in elkaar wil zetten zodat het dus inderdaad niet uitmond in een bodybuilders topic of whatever. Daarom vind ik het ook zo achterbaks dat dit is gebeurd.
Er is geen copyright geschonden op jouw nog niet bestaande topicreeksnaamquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:33 schreef Tamashii het volgende:
Dat topic is er nog niet omdat ik nog met de opzet bezig ben en ik het goed in elkaar wil zetten zodat het dus inderdaad niet uitmond in een bodybuilders topic of whatever. Daarom vind ik het ook zo achterbaks dat dit is gebeurd.
Waar hèb je het over?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:34 schreef Tamashii het volgende:
Het is nogal moeilijk om het niet persoonlijk te nemen als jullie er zelf ook al raar over deden in het slank topic.Maar discussie daarover is duidelijk niet mogelijk dus ik laat het hier bij.
Dat vind ik prettigquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:00 schreef Mylene het volgende:
Ja, het zit mij eerlijk gezegd ook al een tijdje niet lekker. Soms heb ik achteraf ook het idee dat ik sommige posts beter had kunnen laten staan, en dat een discussie verplaatsen naar een ander topic niet werkt. Iets wat ik eigenlijk na al die jaren wel zou moeten weten. Ik ga er dus de komende tijd wat losser mee om. Het is ook nu eenmaal zeg maar de aard van het beestje dat mensen het fijne ervan willen weten. Vragen om spontaan advies zie ik wel liever in het discussie topic of desnoods gewoon in een apart topic.
Vind wel dat er een verschil zit tussen "dit draag ik wat kan ik er mee combineren" en "dit is mijn outfit" waarop een ander een suggestie doet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef don-diablo het volgende:
Het discussietopic werd ook in het leven geroepen om discussies welke niet per definitie over de outfits in het topic gaan een plek te geven. Er werd op een gegeven moment net iets teveel gepraat over wat leuk waarbij staat en over hoe sommige dingen te combineren etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |