abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:26:16 #256
16715 Mylene
*schatje*
pi_93497599
Nee die had ik wel al gezien. Een ander, maar hij staat zo ver in mijn AT. Kan hem nergens meer zien...
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:28:37 #258
16715 Mylene
*schatje*
pi_93497672
Ik weet ook niet welke je dan bedoelt. Als je een idee hebt, open gerust een nieuw topic.
pi_93497784
hier ook geen idee eigenlijk!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:31:18 #260
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93497799
bedoel je soms het slowchat-topic dat er naast geopend is een tijd terug?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93498353
edit; never mind heb het gevonden!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 7 maart 2011 @ 07:57:16 #262
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_93757878
Het bericht van Luismar in dit topic lijkt me spam. Hij heeft speciaal hiervoor geregistreerd, heeft er ook nog een apart topic voor aangemaakt en dit bericht geplaatst.
pi_93758001
Tnx :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 7 maart 2011 @ 16:36:48 #264
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93774774
Zou een van de mods dit lijstje in de OP en de wiki kunnen zetten?

Trouwen enzo #65
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_93817892
er zijn nu twee shjn-topics--> #218, nog geopend in het centrale gedeelte, en in de open topics is inmiddels een #219 geopend. kan dat aangepast?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:30:23 #266
16715 Mylene
*schatje*
pi_93821681
Beide aangepast :).
pi_93849201
dank u ^O^
pi_94252676
Mag lush een slowchat topic? :+
pi_94253037
We gaan niet voor iedere reeks een SC topic aanmaken.
pi_94253072
Dan een algemene LIF slowchat, alleen nagellak is niet eerlijk wel? :')
pi_94253588
De nagellak topics hebben een subforum binnen dit forum, een apart SC topic was dan ook een juiste aanvulling. Voor een paar enkele users uit andere topics gaan we geen SC aanmaken.
pi_94254671
De laatste post in dit topic riekt naar spam.
pi_94254774
Thanks voor melden.
pi_94256136
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 20:07 schreef Mylene het volgende:
De nagellak topics hebben een subforum binnen dit forum, een apart SC topic was dan ook een juiste aanvulling. Voor een paar enkele users uit andere topics gaan we geen SC aanmaken.
Nouja, beetje vreemd want het lush topic loopt heel goed en dat zijn best veel users....
pi_94261432
Ja, daar heb je ook gelijk in hoor. Dan kan het echter niet zo zijn zodra men erop wordt gewezen dat SC en andere onzin niet gewenst is, er meteen een apart SC van die reeks moet komen. Het waren wel 3 topics binnen iets van 36 uur hè? Het is nooit zo geweest.
pi_94288860
Aha oke, maar als het dus zo populair blijft zou het wel kunnen?

En daarnaast, waarom heet slank ineens gezond slank, vind dat wel een beetje achterbaks. :')
  vrijdag 18 maart 2011 @ 14:13:01 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94290185
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:43 schreef Tamashii het volgende:
Aha oke, maar als het dus zo populair blijft zou het wel kunnen?

En daarnaast, waarom heet slank ineens gezond slank, vind dat wel een beetje achterbaks. :')
Wat is daar achterbaks aan? Verder is de naamswijziging door onszelf bepaald, niet door een modje :). Je moet dat hier dus niet vragen :).
Niet meer actief op Fok!
pi_94290258
Vraag me ook af wat daar achterbaks aan is?
pi_94290367
Ik denk dat Tamashii bedoelt dat het de bedoeling was een nieuwe reeks te starten met zo'n soort naam:
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:18 schreef Tamashii het volgende:
Is het eventueel een idee om een nieuwe topicsreeks te maken voor mensen die gewoon willen proberen om gezond te eten? Want volgens mij ben ik met een aantal mensen als ik zeg dat ik me toch niet op mijn gemak voel in de slankreeks omdat daar teveel gericht word op afvallen en véél eten. Terwijl ik juist niet echt hoef af te vallen maar een ritme probeer op te bouwen qua eten.
Is die er nog gekomen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 18 maart 2011 @ 14:20:07 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94290466
Het klopt ook niet echt, wat ze zegt: focus op afvallen en véél eten. Volgens mij zijn er genoeg Slankies (zoals ik) die meer op gewicht willen blijven. Ik zie iig niet genoeg reden voor een afzonderlijk topic. Mensen die gezond willen eten, kunnen prima in Slank terecht. Daar is ook veel expertise wat dat betreft :).
Niet meer actief op Fok!
pi_94290608
Er is natuurlijk wel eerder behoefte geweest aan een reeks over gezond eten om op gewicht te komen/blijven, zonder het oeverloze gekwaak over andere onderwerpen. Dat is best legitiem, vind ik. In elk geval lijkt het me een redelijke prijs voor de straffeloze vrijheid enorm veel te slowchatten in de Slank-reeks.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 18 maart 2011 @ 14:25:38 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94290702
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 14:23 schreef sigme het volgende:
Er is natuurlijk wel eerder behoefte geweest aan een reeks over gezond eten om op gewicht te komen/blijven, zonder het oeverloze gekwaak over andere onderwerpen. Dat is best legitiem, vind ik. In elk geval lijkt het me een redelijke prijs voor de straffeloze vrijheid enorm veel te slowchatten in de Slank-reeks.
Er is al eens een poging gedaan. Dat mondde uit in een bodybuilderstopic. Wie zegt dat dat niet weer gebeurt?
Niet meer actief op Fok!
pi_94290760
Ik denk dat er genoeg redenen voorbij gekomen zijn om er Gezond Slank van te maken, dat heeft weinig te maken met het voornemen om een ander topic over gezond eten te beginnen.

Gezond eten kan je ook doen als je wat molliger bent en daar helemaal tevreden mee bent, dus dat kan ook gewoon los van slank staan. Misschien is het zelfs een idee voor CUL?
imho hoeft dit elkaar helemaal niet in de weg te staan.
pi_94291876
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 14:23 schreef sigme het volgende:
Dit inderdaad. Voornamelijk omdat ik dit idee toen voorgedragen heb hier omdat ik me niet fijn vond bij alle dames in het slank topic die elke keer zeiden dat je veel te weinig at en meer moest eten hoe dan ook. Plus dat ik gewoon niet hoef af te vallen maar gezond wil eten. En nee ik ben niet mollig, maar ik wil maat 36 gewoon blijven houden ipv naar beneden gaan of naar boven gaan. En daarboven komt dan weer dat de Slank topics ZO snel gaan dat dat voor newbies niet bij te houden is. Daarom vraag ik het daar ook niet maar hier. En waarom niet in CUL? Nou heel simpel. Ik heb het HIER gevraagd aan de moderators en dat was prima. Daarnaast gaat het om gezond, wat dus meer om lifestyle gaat dan om culinair.

Al deze redenen maken inderdaad dat ik het een beetje achterbaks vind. Jullie heten al meer dan 1000 topics slank en nu opeens slank gezond nadat ik er mee gekomen ben. Dat vind ik vreemd en niet leuk als ik dat ook daadwerkelijk wil gaan uitvoeren...

En opeens heet het nu Slank gezond. Ik vind dat op zijn zachts gezegd niet leuk nee.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 15:05:20 #285
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94292244
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 14:54 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Voornamelijk omdat ik dit idee toen voorgedragen heb hier omdat ik me niet fijn vond bij alle dames in het slank topic die elke keer zeiden dat je veel te weinig at en meer moest eten hoe dan ook. Plus dat ik gewoon niet hoef af te vallen maar gezond wil eten. En nee ik ben niet mollig, maar ik wil maat 36 gewoon blijven houden ipv naar beneden gaan of naar boven gaan. En daarboven komt dan weer dat de Slank topics ZO snel gaan dat dat voor newbies niet bij te houden is. Daarom vraag ik het daar ook niet maar hier. En waarom niet in CUL? Nou heel simpel. Ik heb het HIER gevraagd aan de moderators en dat was prima. Daarnaast gaat het om gezond, wat dus meer om lifestyle gaat dan om culinair.

Al deze redenen maken inderdaad dat ik het een beetje achterbaks vind. Jullie heten al meer dan 1000 topics slank en nu opeens slank gezond nadat ik er mee gekomen ben. Dat vind ik vreemd en niet leuk als ik dat ook daadwerkelijk wil gaan uitvoeren...

En opeens heet het nu Slank gezond. Ik vind dat op zijn zachts gezegd niet leuk nee.
Ik heb niet het idee dat dat veranderd is vanwege jouw idee voor een nieuw topic (ik kan het mis hebben). Het is gewoon een betere beschrijving van de insteek van het topic denk ik, omdat velen al op gewicht zijn en dat op gezonde wijze willen behouden. Dus ja, achterbaks vind ik een wat nare term dan... Denk niet dat het gedaan is om jou te pesten, we zijn toch allemaal volwassen :P

Ik snap prima dat je de hoeveelheid slowchat vervelend vindt en behoefte hebt aan een meer gefocust topic. Ik snap alleen niet zo dat dit vooral lijkt voort te komen uit het idee dat je het niet tof vond te horen dat je te weinig at/eet. Dat is een inhoudelijke tip, en dat zal je dan (hopelijk!) ook in het toekomstige nieuwe topic te horen krijgen.

Maar goed.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_94292300
Waarom ben je dat topic toen dan niet gewoon begonnen dan? Of kijk ik er nu overheen?

Onze motivatie om er Gezond voor te zetten heeft niets te maken met jouw voornemen, maar met het feit dat we duidelijk wilden zijn in hoe we er mee om willen gaan. Uit sommige reacties bleek dat die duidelijkheid nodig was, althans, dat is hoe ik het heb meegekregen.

Het is geen wedstrijd ofzo he.. wat let je om gewoon dat topic te beginnen? Gebeurt vaak genoeg dat onderwerpen elkaar overlappen en daar ontkom je in dit geval sowieso al niet aan, of je er nu gezond bij zet in de TT of niet.
  Vis een optie? vrijdag 18 maart 2011 @ 15:12:27 #287
70532 loveli
N
pi_94292552
Gewoon een opzetje maken voor een nieuw topic. Mensen die zich storen aan de SC van slank kunnen daar terecht voor tips, zie het probleem niet zo. Succes!
crap in = crap out
pi_94293342
Dat topic is er nog niet omdat ik nog met de opzet bezig ben en ik het goed in elkaar wil zetten zodat het dus inderdaad niet uitmond in een bodybuilders topic of whatever. Daarom vind ik het ook zo achterbaks dat dit is gebeurd. :')
  vrijdag 18 maart 2011 @ 15:35:39 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94293416
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 15:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat dat veranderd is vanwege jouw idee voor een nieuw topic (ik kan het mis hebben). Het is gewoon een betere beschrijving van de insteek van het topic denk ik, omdat velen al op gewicht zijn en dat op gezonde wijze willen behouden. Dus ja, achterbaks vind ik een wat nare term dan... Denk niet dat het gedaan is om jou te pesten, we zijn toch allemaal volwassen :P

Ik snap prima dat je de hoeveelheid slowchat vervelend vindt en behoefte hebt aan een meer gefocust topic. Ik snap alleen niet zo dat dit vooral lijkt voort te komen uit het idee dat je het niet tof vond te horen dat je te weinig at/eet. Dat is een inhoudelijke tip, en dat zal je dan (hopelijk!) ook in het toekomstige nieuwe topic te horen krijgen.

Maar goed.
Eens met Maria.
En in het nieuwe topic zullen idd ook mensen (waaronder Slankies) komen die zeggen dat mensen die te weinig eten meer moeten eten. Dus als je daar niet tegen kunt, moet je er gewoon helemaal niet aan beginnen ^O^. Actief zijn op een forum = commentaar incasseren.

En wat de nieuwe naam van Slank met jouw plannen te maken heeft is mij nog steeds volstrekt onduidelijk. Snap echt niet wat er achterbaks aan is. Door de toename aan weinig-eters in Slank, vonden we dat we duidelijk moesten maken dat Slank geen crashtopic is, maar dat we op een verantwoorde manier willen afvallen / op gewicht willen blijven. Vandaar niet zomaar 'Slank', maar 'Gezond Slank'.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 18 maart 2011 @ 15:38:30 #290
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_94293524
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 15:33 schreef Tamashii het volgende:
Dat topic is er nog niet omdat ik nog met de opzet bezig ben en ik het goed in elkaar wil zetten zodat het dus inderdaad niet uitmond in een bodybuilders topic of whatever. Daarom vind ik het ook zo achterbaks dat dit is gebeurd. :')
niks achterbaks, je neemt dat persoonlijk, terwijl dat echt verre van persoonlijk is, zoals ik het hier zie.
en da's zonde, dus niet doen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_94299666
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 15:33 schreef Tamashii het volgende:
Er is geen copyright geschonden op jouw nog niet bestaande topicreeksnaam :). Maak een goede OP, verzin er een pakkende titel bij en dan hoop ik op een reeks goede, inhoudelijke topics over gezond (en genoeg ;)) eten en leven, zonder slowchat.
pi_94301076
Het is nogal moeilijk om het niet persoonlijk te nemen als jullie er zelf ook al raar over deden in het slank topic. :) Maar discussie daarover is duidelijk niet mogelijk dus ik laat het hier bij.
pi_94301199
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:34 schreef Tamashii het volgende:
Het is nogal moeilijk om het niet persoonlijk te nemen als jullie er zelf ook al raar over deden in het slank topic. :) Maar discussie daarover is duidelijk niet mogelijk dus ik laat het hier bij.
Waar hèb je het over?

Maar 't is goed hoor, vat het persoonlijk op en begin een topic waarin discussie ongewenst is. Succes.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 10:27:45 #294
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_94326563
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 19 maart 2011 @ 10:48:03 #295
16715 Mylene
*schatje*
pi_94327003
Thanks voor melden.
  woensdag 23 maart 2011 @ 19:51:30 #296
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_94524068
Posts mogen blijven van TS.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  vrijdag 1 april 2011 @ 17:48:01 #297
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94909682
Weet niet of dit de plek is voor deze discussie, maar wat is eigenlijk de reden dat er een apart discussie-topic is over wat je vandaag draagt?

Ik vind het logisch om te kunnen discussiëren over een outfit maar minder om dat dan ergens anders mee naar toe te nemen in de hoop dat iedereen mee verplaatst. Als er geen behoefte is om op vragen in te gaan heeft niemand er last van.

Als er daarnaast nog een topic gewenst is met algemene vragen over wat wel of niet te dragen/combineren/whatever snap ik wel, en dat kan altijd nog ernaast.

Mijn idee is om wel de vrijheid te hebben in te gaan op keuzes in een outfit en dat dit uit moet kunnen lopen op een uitgebreidere discussie als dat zo loopt. Natuurlijk is het prettig als dat netjes verloopt maar dat is bij elk (serieus) topic al het geval
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  vrijdag 1 april 2011 @ 20:00:19 #298
16715 Mylene
*schatje*
pi_94914688
Ja, het zit mij eerlijk gezegd ook al een tijdje niet lekker. Soms heb ik achteraf ook het idee dat ik sommige posts beter had kunnen laten staan, en dat een discussie verplaatsen naar een ander topic niet werkt. Iets wat ik eigenlijk na al die jaren wel zou moeten weten. Ik ga er dus de komende tijd wat losser mee om. Het is ook nu eenmaal zeg maar de aard van het beestje dat mensen het fijne ervan willen weten. Vragen om spontaan advies zie ik wel liever in het discussie topic of desnoods gewoon in een apart topic.
  vrijdag 1 april 2011 @ 20:55:57 #299
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_94918031
Het discussietopic werd ook in het leven geroepen om discussies welke niet per definitie over de outfits in het topic gaan een plek te geven. Er werd op een gegeven moment net iets teveel gepraat over wat leuk waarbij staat en over hoe sommige dingen te combineren etc. :)
Love will tear us apart (Joy Division)
  vrijdag 1 april 2011 @ 20:58:09 #300
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94918158
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 20:00 schreef Mylene het volgende:
Ja, het zit mij eerlijk gezegd ook al een tijdje niet lekker. Soms heb ik achteraf ook het idee dat ik sommige posts beter had kunnen laten staan, en dat een discussie verplaatsen naar een ander topic niet werkt. Iets wat ik eigenlijk na al die jaren wel zou moeten weten. Ik ga er dus de komende tijd wat losser mee om. Het is ook nu eenmaal zeg maar de aard van het beestje dat mensen het fijne ervan willen weten. Vragen om spontaan advies zie ik wel liever in het discussie topic of desnoods gewoon in een apart topic.
Dat vind ik prettig :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef don-diablo het volgende:
Het discussietopic werd ook in het leven geroepen om discussies welke niet per definitie over de outfits in het topic gaan een plek te geven. Er werd op een gegeven moment net iets teveel gepraat over wat leuk waarbij staat en over hoe sommige dingen te combineren etc. :)
Vind wel dat er een verschil zit tussen "dit draag ik wat kan ik er mee combineren" en "dit is mijn outfit" waarop een ander een suggestie doet.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  woensdag 6 april 2011 @ 00:12:35 #301
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_95101587
Kan iemand uitleggen waarom mijn post in dit topic is verwijderd?

Bierbuik
Godfather Bodybuilding topic reeks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')