.
.  ) en zo tapas maken.
 ) en zo tapas maken.  .
.

Genoeg in elk geval wel, maar het is ook nogal rijk en stevig. Een groene salade met bijvoorbeeld een citroendressing ernaast is wel erg lekker voor de afwisseling, tijdens het eten, het maakt het geheel van je maaltijd wat lichter.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Alles staat klaar voor het kookexperiment van vandaag: Parmigiani di melanzane. Vraagje aan de kenners: eet je daar nog wat bij (brood, sla)? Of is het genoeg als hoofdgerecht an sich?

En bedankt Sig. Ik zat net zo lekker in mijn blootvoetstheorie, snotdorie!quote:Op zondag 6 mei 2012 15:37 schreef sigme het volgende:
Ik loop de lange afstanden sowieso vaak op hardloopschoenen, vorige week in Duitsland nog een 19km (met 10,1 km/u!).

Lastig. Als je het gevoel hebt dat je oudste mini er vooral naartoe wil omdat het vriendinnetje óók gaat dan is dat natuurlijk een beweegreden van lik m'n vestje, maar als ze het gevoel heeft dat ze er echt goed zou passen, tsja..quote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind dat dit soort beslissingen in overleg genomen moeten worden. En haar beste vriendinnetje gaat naar deze school.

Ik maak bij zo iets altijd een simpele salade, voor de afwisseling: rucolamix met pijnpoompitten, parmezaan, tomaten, balsamico en goede olie.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Alles staat klaar voor het kookexperiment van vandaag: Parmigiani di melanzane. Vraagje aan de kenners: eet je daar nog wat bij (brood, sla)? Of is het genoeg als hoofdgerecht an sich?

Ik zou er nog lekker een frisse tomatensalade ofzo bij makenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:23 schreef Razztwizzle het volgende:

Mee eens.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Tink, wat lastig. Als je het gevoel hebt dat je oudste mini er vooral naartoe wil omdat het vriendinnetje óók gaat dan is dat natuurlijk een beweegreden van lik m'n vestje, maar als ze het gevoel heeft dat ze er echt goed zou passen, tsja..
Ik vraag me zelf wel eens af wat er van mij gekomen zou zijn als ik op zo'n school had gezeten - ik hunkerde eigenlijk wel naar een dergelijke stimulerende omgeving, maar mijn ouders vonden boeken lezen bij wijze van spreken al aanstellerige onzin.
Hoe dan ook: achter je vriendinnetjes aanhollen naar een school die niet bij je past - dat heeft geen zin, dus de vraag is vooral: zou ze écht goed kunnen aarden op zo'n leeromgeving? Hoe denk je daarover, Tink?
 ben wel tevreden, maar merkte wel dat ik 'al' sinds maandag niet meer gelopen had en de afgelopen twee dagen een beetje 'mweh' ben geweest. Morgen weer Jillian, dinsdag weer lopen, wo en do spinnen en dan vrijdag een dagje rust. Dan zijn ook alle essays ingeleverd en ga ik genieten van een rustig weekendje voordat ik de eindsprint inzet voor tentamens en scriptie, wuuhaaaa!
 ben wel tevreden, maar merkte wel dat ik 'al' sinds maandag niet meer gelopen had en de afgelopen twee dagen een beetje 'mweh' ben geweest. Morgen weer Jillian, dinsdag weer lopen, wo en do spinnen en dan vrijdag een dagje rust. Dan zijn ook alle essays ingeleverd en ga ik genieten van een rustig weekendje voordat ik de eindsprint inzet voor tentamens en scriptie, wuuhaaaa!  

Wuuhaaaaa!quote:Op zondag 6 mei 2012 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
Dan zijn ook alle essays ingeleverd en ga ik genieten van een rustig weekendje voordat ik de eindsprint inzet voor tentamens en scriptie, wuuhaaaa!
 Mijn allerbeste vriend is momenteel ook aan het afstuderen, zo af en toe als ik voor 'm duim zal ik er ook nog even een 'Hup Mootje' tussendoor prevelen!
 Mijn allerbeste vriend is momenteel ook aan het afstuderen, zo af en toe als ik voor 'm duim zal ik er ook nog even een 'Hup Mootje' tussendoor prevelen!  

.
 .

)
)
 en wellicht nog iets lekkers
 en wellicht nog iets lekkers

Kan me er iets bij voorstellen! Hier valt het mee, meneer wil wel altijd graag studio sport zien. Vandaag een extra langequote:Op zondag 6 mei 2012 19:39 schreef creepycookie het volgende:
Pfff ik word zo chagerijnig van voetbal kijkende mannen. In mijn ouderlijk huis al erg, maar in mijn vriendjes ouderlijk huis nog erger. Van half 3 tot na achten voetbal en 5 mensen waar geen gesprek mee te voeren valt. Ik heb mijn boek uitgelezen, schoolwerk gedaan, even een blokje om geweest en nu zitten ze er nog. Blegh. /zeur

Oh shit had dat nou niet gezegdquote:Op zondag 6 mei 2012 19:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen! Hier valt het mee, meneer wil wel altijd graag studio sport zien. Vandaag een extra lange

Precies, ze gaan nog extra lang door ook. Ik ben heel demonstratief gaan lezen tijdens het eten, ik vind het echt heel irritant...niet perse het voetbal, maar er is gewoon totaal geen contact meer mee te krijgen, meer dan 5 uur lang.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen! Hier valt het mee, meneer wil wel altijd graag studio sport zien. Vandaag een extra lange

quote:Op zondag 6 mei 2012 19:55 schreef _aurum_ het volgende:
Als ik dit lees dan ben ik blij dat de mijne niks om voetbal geeft
 heb op moment een treinbankjes hooligan op visite dus ik zwijg even wijselijk.
  heb op moment een treinbankjes hooligan op visite dus ik zwijg even wijselijk. 

Het is eigenlijk een bijgerechtje maar ik eet het altijd als hoofdgerechtquote:Op zondag 6 mei 2012 18:23 schreef Razztwizzle het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |