quote:Op zondag 6 mei 2012 14:54 schreef Perruche het volgende:
Ik ga zo bananabread maken. Wat zal ik erin doen? Sowieso coconut milk (moet op), maar ook coco snippers, chocolade stukjes, walnoten en hazelnoten wordt een beetje veel denk ik?
Basilicum kan goed tegen felle zon. Je kan basilicum goed zaaien. Zo'n potje van de supermarkt blijft meestal niet lang leven.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:02 schreef Probability het volgende:
Ik wil kruidenplantjes! Weet alleen nog niet welke.
Heb 2 plekken: hele dag van 10 tot 4 in de felle zon of op een plek waar het best licht is maar waar nooit direct zonlicht komt.
Wat is het beste of is dat per plantje verschillend?
Ik eet allesquote:Op zondag 6 mei 2012 15:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Basilicum kan goed tegen felle zon. Je kan basilicum goed zaaien. Zo'n potje van de supermarkt blijft meestal niet lang leven.
Op dat andere plekje kan ook vanalles, wat eet je ook echt op? Organo, tijm, munt,, zij allemaal makkelijk en worden meestal ook goed opgegeten.
mijn rosbief staat in de oven, een deeg voor chocolate chip cookies in dekoelkast. En ik heb maar een klein strukje gesnoept!quote:Op zondag 6 mei 2012 15:21 schreef Nallie het volgende:
Perr!! Nomik zou 1 soort noten doen.
Ik heb bananabrownies in de oven staan. Heb er voor de verandering maar geen kokos in gedaan
Lekkerquote:Op zondag 6 mei 2012 14:54 schreef Perruche het volgende:
Ik ga zo bananabread maken. Wat zal ik erin doen? Sowieso coconut milk (moet op), maar ook coco snippers, chocolade stukjes, walnoten en hazelnoten wordt een beetje veel denk ik?
Oregano is vaak lekker in Italiaanse gerechten!quote:Op zondag 6 mei 2012 15:45 schreef uniekhoorn het volgende:
WB Mc85, klinkt heerlijk! Waar was je ook alweer?
Lekker jeager, rosbief
Oregano vind ik altijd een: tja weet niet wat ik er mee moet, plantje
Basilicum vind ik zelf niet zo lekker maar gebruik het wel
Bieslook, altijd handig
Munt, altijd handig
Salie, dat wil ik ook nog wel
Haha ja ik heb tips nodig! Wil leren zeilen maar durf nooit mee op weekendjesquote:Op zondag 6 mei 2012 14:36 schreef the85mc het volgende:
[..]
Gewoon een dagje plannen in het weekend als het lekker weer is. Ik kom altijd als herboren weer van een boot af. lekker even alles achter je laten en uitwaaien maar! En als je nog zeiltips nodig hebt dan weet je me te vinden!
Nu even de laatste was doen en naar wat vrienden toe
Gewoon een keer een zeilcursus volgen. Is ook nog een leuke vakantie.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha ja ik heb tips nodig! Wil leren zeilen maar durf nooit mee op weekendjesstom
Gebruik het vaak als een soort basilicum in pastagerechten. Sausje maken, pasta erdoor roeren en als laatste fijngesneden baailicum/oregano.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:03 schreef Probability het volgende:
[..]
Oregano is vaak lekker in Italiaanse gerechten!
Ik vind dat dit soort beslissingen in overleg genomen moeten worden. En haar beste vriendinnetje gaat naar deze school. Net nog even gegoogled. Het motto van de school is Quos xxxx iunxit iunctos non dirimet aetas.“ (Diejenigen, die xxxxxx verbunden hat, kann die Zeit nicht trennen.) Ril.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Oe wat lastig Tink!
Is mini oud en wijs genoeg om zelf de beslissing te maken?
Creativiteit is nou juist een van de speerpunten van deze school.... dat maakt het nou juist zo moeilijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef conleche het volgende:
Moet je haar wel laten kiezen? Goed terechtkomen is maar relatief. Ik persoonlijk zou het minder belangrijk vinden dat mijn kind één of andere hotshot in het bedrijfsleven zou worden als wel dat het een open en creatief persoon zou worden cq blijven. Zoals je de school omschrijft krijg ik er ook geen prettig gevoel bij, wat verder onbelangrijk is, maar jijzelf dus ook niet en dat is wel belangrijk.
Ik zit 'op' zeilen maar ik durf nooit meequote:Op zondag 6 mei 2012 16:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon een keer een zeilcursus volgen. Is ook nog een leuke vakantie.
Heb je geen zwemvest om? Als je niet al te ver van de kant afgaat en er security in de buurt is, is het toch niet eng? Ik heb "afgezeild" bij een beginnende storm, toen scheet ik trouwens wel bagger.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zit 'op' zeilen maar ik durf nooit mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |